Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Biznes po chińsku

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 64,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 45,43 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni.

58,41
Cena zawiera podatek VAT.
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Biznes po chińsku

Polacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam głównie z fabrykami zachodnich marek oraz firmami typu Huaweii Xiaomi czy sklepami internetowymi Alibaba lub Aliexpress. Wiedza Chińczyków o Polakach jest równie uboga i stereotypowa. Biznesmenów obu państw cechuje wyidealizowane myślenie o tym, jak powinno wyglądać prowadzenie interesów w każdym z krajów. Jak mawiał Sun Tzu: „Kto zna wroga i zna siebie, nie będzie zagrożony choćby i w stu starciach. Kto nie zna wroga, ale zna siebie, czasem odniesie zwycięstwo, a innym razem zostanie pokonany. Kto nie zna ani wroga, ani siebie, nieuchronnie ponosi klęskę w każdej walce”. W tej samej kolejności należy poznać swoich partnerów, siebie, rynek, cele i środowisko biznesowe.



Chiny stanowią dla nas ogromną szansę gospodarczą, a kto zrozumie chiński umysł i możliwości płynące ze współpracy z Chińczykami uzyska szanse stworzenia czegoś o czym konkurencja może tylko marzyć. W Polsce są już firmy, które to dostrzegły i urosły z małych spółek do liderów w swojej branży właśnie dzięki ścisłej współpracy z podmiotami chińskimi. Dobrą lekcją dla polskich przedsiębiorców może być podejście firm niemieckich i południowokoreańskich, którym udało się osiągnąć świetne wyniki w Chinach dzięki temu, że po prostu nauczyły się one robić interesy z Chińczykami i dostosowały się do chińskiej kultury biznesowej.



Książka składa się z kilkunastu rozdziałów, z których każdy odwołuje się do praktycznej wiedzy i doświadczenia w biznesie z Chińczykami. Duży nacisk jej autorzy kładą na odczarowanie kultury biznesowej Chin i sposobu działania chińskich firm. Książka jest przeznaczona dla przedsiębiorców już działających na rynku chińskim lub rozważających wejście na ten rynek. Publikacja ma wymiar praktyczny i w prosty sposób opisuje zarówno mechanizmy prawne, jak i te pozaprawne.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp (Kamil Biernat) 
Biznes z Chińczykami z perspektywy Polaka: dlaczego tyle podmiotów z Chin nie odnosi sukcesu w Polsce? (Kamil Biernat) 
Wstęp 
Czy powinniśmy pójść w ślady Węgier? Czy samodzielna współpraca Węgier z Chinami jest opłacalna? 
Gdzie leży więc problem? 
Wnioski 
Polskie inwestycje w Chinach: sukces, przestrogi i analiza prawna z perspektywy chińskiej (Liwei Cai, Luan Jingxian) 
Wstęp 
Polski biznes w Chinach – historia i współczesność 
Problemy polskich inwestycji w Chinach 
Rozwiązania i środki zaradcze zgodne z przepisami ChRL
Rozwiązywanie sporów 
Jak sprawdzić swojego kontrahenta? (Karol Czekałowski) 
Co to jest weryfikacja? 
Po co weryfikować? 
Do czego prowadzi brak weryfikacji? 
Weryfikacja podmiotu – czyli jak i gdzie? 
Umowa, umowa i jeszcze raz umowa
Podsumowanie 
Przygotowanie dobrej umowy z kontrahentami chińskimi
(Kamil Biernat)
Współpracując z podmiotami z Chin, zawsze zawieraj pisemną umowę 
Co dokładnie zyskasz, zawierając pisemną umowę z kontrahentem chińskim? 
Główne elementy umowy 
Ochrona własności intelektualnej i konsekwencje jej braku (Beata Frenkiel)
Słowo wstępne 
Jak to działa, czyli sądy, orzeczenia i społeczeństwo 
Krótka historia praw własności intelektualnej w Chinach 
Lokalizacja prawa 
System ochrony znaku towarowego w Chinach 
System praw autorskich w Chinach 
Co robić w razie naruszeń praw własności intelektualnej w Chinach? 
Zakończenie 
Zostałem oszukany! Co mam zrobić? (Karol Czekałowski) 
Wstęp 
Struktura oszustwa 
Co robić? 
Czego nie robić? 
Spory z kontrahentami chińskimi – aspekty praktyczne (Kamil Biernat)
Wstęp 
Ale dlaczego w Chinach?
Polsko-chińskie relacje biznesowe na przykładzie polskiego przedsiębiorstwa Amica S.A. (Sofya Chashchina)
Wstęp 
Polsko-chińskie relacje biznesowe 
O spółce Amica S.A.
Biuro Chińskie 
Nawiązywanie relacji biznesowych 
Negocjacje biznesowe 
Codzienna komunikacja 
Kwestie kulturowe 
Zakończenie 
Jak rozmawiać z Chińczykami? (Marek Kądzielski) 
Wprowadzenie 
Kulturowa odmienność Chińczyków 
Podsumowanie 
Jak pracują Chińczycy? (Maria Kądzielska) 
Wstęp 
Charakterystyka chińskich zwyczajów biznesowych 
Przygotowanie do spotkania biznesowego 
Negocjacje 
Wspólny czas wolny 
Podsumowanie
Krótka historia bojkotów konsumenckich w Chinach
(Stanisław Szufrajda) 
Wstęp 
Ile kosztuje jeden tweet? Koszykówka i polityka 
Między łososiem a Pokojową Nagrodą Nobla  „Samotność pól bawełnianych” w reżyserii Komunistycznej Partii Chin 
Jest o czym pisać. Szybki przegląd innych bojkotów 
Zakończenie 
Notki o autorach
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(mobi)
Brak informacji
(epub)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

99,00 zł

Dotacje i finansowanie Twojej firmy. Praktyczny poradnik krok po kroku dla zaczynających swój biznes

Jestem praktykiem biznesu i od 20 lat pracuję w bankowości i finansach. Jako ekspert z wieloletnim doświadczeniem pozyskałam ponad 500 dotacji na założenie firmy oraz napisałam ponad 100 biznesplanów będących załącznikami do aplikacji o środki u...
69,00 zł

Implementacja zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego w przedsiębiorstwie

Nowa gospodarka, która na dobre rozpoczęła się wraz z rozwojem Internetu, i która łączy tak pozornie odległe zjawiska, jak globalizacja oraz rzeczywistość wirtualna, wywołuje ogromne zmiany warunków funkcjonowania przedsiębiorstw. ...
34,90 zł

Kreatywni w biznesie

We współczesnym biznesie wygrywają kreatywni: Apple, Nike, Honda, CD PROJEKT, Reserved – i wiele innych firm, które zatrudniają ludzi kreatywnych. Autor wyjaśnia, czym jest kreatywność, jak wykorzystać ją w biznesie i jak zarządzać ...
8,00 zł

Zarządzanie organizacją XXI wieku Innowacje – Gospodarka – Społeczeństwo - KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE

Monografia „Zarządzanie organizacją XXI wieku” jest efektem aktualnych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie metod i por...
19,50 zł

Projekty lokalne i regionalne - współpraca: nauka - biznes - samorząd. Przykłady i studia przypadków

W monografii zaprezentowano wpływ finansowania UE na stymulowanie współpracy pomiędzy biznesem i nauką. Przedstawiono także wyniki badań dotyczących wsparcia regionalnego transferu wiedzy w województwie opolski, oraz rozważania dotyczące ...
39,90 zł

Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie

Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właśc...
4,00 zł

Seria foresight. Przestrzeń społeczna. Tom 3: Prawo, zarządzanie i biznes, COVID-19 - Norweska polityka energetyczna w dobie pandemii i zagrożenia ekologicznego Norwegian energy policy in the era of pandemic and ecological threat

Zbiór badań zaprezentowany w niniejszej publikacji w sposób interdyscyplinarny ukazuje najistotniejsze obecnie tematy z szeroko pojętego obszaru społecznego, z uwzględnieniem wpływu pandemii COVID-19. Autorzy posłużyli się odpowiednio dob...
40,38 zł

Targi. Trampolina biznesu

\n\n„Targi — trampolina biznesu” zaprasza Cię do naszego uniwersum — świata międzynarodowych targów. Miejsca, w którym za stolikami wielkiej gry wspólnie zasiadają starzy wyjadacze i świeży narybek, kt&oacut...
20,50 zł

Projekty lokalne i regionalne - współpraca: nauka - biznes - samorząd

Przedstawiona Czytelnikowi publikacja to dyskusja na temat wybranych zagadnień dotyczących opisywanego zagadnienia. Po wprowadzeniu do zagadnienia (Henryk Brandenburg), przedstawiono model Triple-Helix i jego zastosowanie w Szwecji (Sigmund Barczyk, Ar...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!