MENU

Content marketing po polsku

(eBook)

Jak przyciągnąć klientów

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2015

  • Autor: Barbara Stawarz

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Content marketing po polsku

Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i polskie realia. Książka przybliża, przedstawiając krok po kroku, zagadnienia content marketingu, stosowane strategie oraz sposoby tworzenia treści do internetu i budowania społeczności wokół marki. Jest to praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu, PR menedżerów, social media menedżerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Rozdział 1. Kuchnia. Wstęp do content marketingu 9

1.1. Zbuduj dom dla swojej marki… w internecie 9
1.2. Czym jest content marketing 10
1.3. Mity na temat content marketingu 10

Rozdział 2. Przedpokój. Budowanie persony 15

2.1. Do kogo kierujesz swoją komunikację 15
2.2. Czy to koniec demografii 16
2.3. Jak budować personę 16
2.4. Persony w procesie zakupowym 19
2.5. Z czego powinna składać się persona 20
2.6. Stwórz mapę emaptii dla persony 21

Rozdział 3. Gabinet. Webwritng – jak pisać teksty do internetu 25

3.1. Treści internetowe rozszyfrowane 25
3.2. Jak czytamy w internecie 26
3.3. Copywriting internetowy 28
3.4. Google is king 31
3.5. Zasady webwritingu 32
3.6. Idealna długość treści w internecie 34
3.6.1. Stwórz czytelną strukturę tekstu 34
3.6.2. Jakie treści preferuje Google 34
3.6.3. W poszukiwaniu złotego środka 34
3.6.4. Blogi 35
3.6.5. Tytuł e-maila 35
3.6.6. Długość linijki tekstu 35
3.6.7. Długość paragrafu 35
3.6.8. Długość wideo na youTube 35
3.6.9. Podcasty 36
3.6.10. Posty na Facebooku 36
3.6.11. Posty na Twitterze 36
3.6.12. Długość ma znaczenie 36
3.7. Sposoby na tytuły internetowe 36
3.8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej 38
3.9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce 40

Rozdział 4. Jadalnia. Strategia content marketingowa 47

4.1. Serce domu i marketera – strategia 47
4.2. Audyt i analiza 47
4.3. Potrzeby grupy docelowej – budowa person 48
4.4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru 49
4.5. Narzędzia content marketingowe i narzędzia dystrybucji 51
4.6. Kalendarz redakcyjny 52
4.7. Realizacja i pomiar działań 53
4.8. Od storytellingu do life-story 53
4.9. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media 54
4.10. Content marketing marek luksusowych 57
4.11. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu 58

Rozdział 5. Warsztat. Narzędzia content marketingowe 63

5.1. Najpopularniejsze narzędzia 63
5.2. Komunikacja wizualna zwycięża 65
5.3. Narzędzia dystrybucji 65
5.3.1. Wprowadzenie 65
5.3.2. SlideShare 66
5.3.3. Pinterest 69
5.3.4. Instagram 71
5.3.5. Twitter 78
5.3.6. Blog firmowy 80

Rozdział 6. Blogi firmowe 87

6.1. Wprowadzenie 87
6.2. Charakterystyka blogów firmowych 89
6.2.1. Różnorodność blogów firmowych 89
6.2.2. Cele i motywacje 96
6.2.3. Efektywność 100
6.3. Jak prowadzić blog firmowy 104
6.3.1. Tematy 104
6.3.2. Treści 104
6.3.3. Systematyczność 106
6.3.4. Oryginalność 106
6.3.5. Ustalenie celu 107
6.3.6. Właściwe osoby 107
6.3.7. Komentarze 109
6.3.8. Wygląd 109
6.3.9. Odpowiedzialność 111
6.3.10. Inspiracje 111

Rozdział 7. Ogród. Dystrybucja treści 113

7.1. Outreach 113
7.2. Ego bait 114
7.3. Publikacje u wydawców 115
7.4. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej 116
7.5. SEO a dystrybucja treści 117
7.5.1. SEO kiedyś i dzisiaj 117
7.5.2. Content marketing to nowe SEO 118
7.6. Growth hacking 121
7.6.1. Wprowadzenie 121
7.6.2. PS. Kocham Cię 121
7.6.3. Guest blogging 121
7.6.4. Wzywaj do działania 122
7.6.5. Grywalizacja i współpraca 122
7.6.6. Komitywa www z social media 122
7.6.7. Bezpłatna edukacja 123
7.6.8. Testuj umiejscowienie przycisku do udostępniania treści 124
7.6.9. Webwriting w growth hackingu 124
7.6.10. Oswajamy Google+ 124
7.6.11. Testuj stronę „o nas” 124
7.6.12. Pozwól sobie na więcej 125
7.7. Zautomatyzowana dystrybucja treści 125

Rozdział 8. Garderoba. Content marketing skierowany do kobiet 129

8.1. Kobieta to Twój kluczowy klient 129
8.2. Rynkowe paradoksy 130
8.3. Typowa Polka 130
8.4. Don’t think pink! 132
8.5. Obszary Twojej marki ważne dla kobiet 134
8.6. Womanology 135

Rozdział 9. Poddasze. Przyszłość content marketingu 139

9.1. Podsumowanie 139
9.2. Trendy na najbliższe lata 139
9.2.1. Wideo 139
9.2.2. Blogowanie na żywo 140
9.2.3. Custom-content 140
9.2.4. Self publishing 140
9.2.5. Liderzy opinii 140
9.2.6. Najwyższa jakość treści 141
9.3. Trendy na nieco dalszą przyszłość 141
9.3.1. Nowe nośniki treści 141
9.3.2. Google Glass i zakup domu 141
9.3.3. Inteligentne gadżety 142
9.3.4. Content przyszłości 142
9.3.5. Big data – wiemy jeszcze więcej! 143
9.3.6. Contentowe tu i teraz! 143

O Autorach 145
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

33,08 zł
36,75 zł

2020. Antologia współczesnych polskich opowiadań

Trzydzieści jeden opowiadań napisanych przed marcem 2020 roku. Zbiór wielogłosowy, a przede wszystkim różnorodny tematycznie i stylistycznie. Zderzają się tutaj: działanie i bierność, ruch i pasywność – zawieszone w ciągłej walce. P...
38,40 zł
64,00 zł

Polski teatr po upadku komunizmu

Książka obrazuje przemiany estetyki i funkcji polskiego teatru po upadku komunizmu na przykładzie twórczości trzech artystów. Pierwszy z nich to Krystian Lupa, który pod koniec XX wieku uzyskał status jednego z najważniejszych tw&o...
29,25 zł
39,00 zł

Marketing wobec ponowoczesności

Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wie­lością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Je...
17,91 zł
19,90 zł

Słownik dla pielęgniarek i personelu medycznego polsko-angielski angielsko-polski

Słownik zawiera zbiór starannie wyselekcjonowanych haseł, słów i zwrotów z dziedziny medycyny, niezbędnych w pracy pielęgniarki zarówno z pacjentami, lekarzami jak i z pozostałym personelem medycznym. Specjalist...
18,00 zł
30,00 zł

Georg Brandes i Polacy czyli o fenomenie wzajemnego zainteresowania z Polską w tle

Georg Brandes (1842–1927) był duńskim krytykiem i historykiem literatury, publicystą, współtwórcą przełomu modernistycznego w literaturze skandynawskiej. Obecnie w Polsce szerzej nieznany, był jako krytyk promotorem twórczośc...
25,20 zł
42,00 zł

Biblia w literaturze polskiej. Romantyzm - Pozytywizm - Młoda Polska

Niniejsza książka jest owocem konferencji naukowej, zorganizowanej na Uniwersytecie Gdańskim (Pracownia Badań nad Biblia i Religią w Literaturze Polskiej XIX i Początku XX w). Zamieszczone w niej prace dotyczą zarówno literatury romantycznej, po...
17,64 zł
29,40 zł

Przemeblowanie (w) wieczności. Wizje zaświatów w polskiej poezji współczesnej

Książka Przemeblowanie (w) wieczności. Wizje zaświatów w polskiej poezji współczesnej poświęcona jest analizie i interpretacji istotnych poetyckich kreacji zaświatów występujących w utworach powstałych po 1945 roku. Należy jednak z...
31,82 zł
37,00 zł

Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepc...
41,94 zł
69,90 zł

Polskie i czeskie napisy publiczne. Stylistyka i pragmatyka

Tematem monografii są polskie i czeskie napisy publiczne ujęte jako zjawisko komunikacyjne i tekstowe powiązane z miejscem funkcjonowania, relacjami nadawczo-odbiorczymi i pełnionymi funkcjami. Autor koncentruje się na zagadnieniach statusu napis&oacut...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!