MENU

Marketing wobec ponowoczesności

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2013

  • Autor: Aleksander Lotko

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 39,00 zł
29,25
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Marketing wobec ponowoczesności

Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wie­lością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łą­czenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno-gospodarcze jest wyzwaniem dla teorii i praktyki zarządzania, w tym dla subdyscypliny marketingu.

W książce starano się opracować i zaprezentować syntetyczne ujęcie współczesnej kondycji marketingu oraz jego działań podejmowanych w sferze teorii i empirii, a starających się stawić czoła ponowoczesnym wyzwaniom. W związku z tym przedstawiono wpływ wybranych trendów ponowocze­sności na marketing i pokazano, jak zmieniają one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewnętrznych napięć, antynomii w zakre­sie marketingu prowadzą te zjawiska. Następnie wskazano na ważne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych za­gadnień, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narzędzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprzężenie zwrot­ne komunikacji z klientami. Zaprezentowano także podstawy modelu pomiaru efektywności marketingu nieformalnego - szeptanego.

Książka jest adresowana do studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia oraz pokrewnych, do środowiska naukowego marketingowców, a także do praktyków - osób opracowujących strategie i działania marketingowe w organizacjach. Autor ma nadzieję zainteresować nią szersze grono odbiorców - osób dostrzegających, śledzących oraz starających się zrozumieć związki zachodzące między zjawiskami społecznymi i gospodarczymi w warunkach ponowoczesności.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

Wstęp 7

Rozdział 1
Konsekwencje ponowoczesności dla marketingu 15
1.1. Wprowadzenie 15
1.2. Konsumpcja ponowoczesna 16
1.3. Wybrane trendy ponowoczesności 20
1.4. Globalizacja 22
1.5. Wirtualizacja i cyfryzacja 23
1.6 Rozwój technologii informacyjnych, internet i sieciowość 24
1.7. Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna 26
1.8. Chwilowość, sceptycyzm, niepewność 28
1.9. Rola innowacji 30
1.10. Wpływ informacji i mediów 32
1.11. Podsumowanie 33

Rozdział 2
Przewartościowanie paradygmatu 4P 35
2.1. Wprowadzenie 35
2.2. Kierunki zmian w instrumentach marketingu-mix 36
2.3. Koncepcja 4C 38
2.4. Koncepcja 7P 39
2.5. Koncepcja 5I 40
2.6. Koncepcje paradygmatów dla marketingu internetowego 41
2.7. Podsumowanie 43

Rozdział 3
Dialektyczny charakter współczesnego marketingu 45
3.1. Wprowadzenie 45
3.2. Lokalność - globalizacja 46
3.3. Skala makro - skala mikro 48
3.4. Zysk-zaangażowanie (społeczne) 49
3.5. Formalność - nieformalność 50
3.6. Rzeczywistość - wirtualność 51
3.7. Transakcyjność - relacyjność 52
3.8. Masowość - indywidualizm 53
3.9. Technologia - humanizm 55
3.10. Jednokierunkowość - wukierunkowość 57
3.11. Ulotność - trwałość 60
3.12. Nieokreśloność - mierzalność 62
3.13. Podsumowanie 64

Rozdział 4
Ważniejsze kierunki rozwoju współczesnego marketingu 67
4.1. Wprowadzenie 67
4.2. Kondycja marketingu jako subdyscypliny nauk o zarządzaniu 68
4.3. Makromarketing i mikromarketing 74
4.4. Marketing wirusowy, marketing partyzancki i marketing doznań 74
4.5. Marketing wydarzeń 76
4.6. Marketing relacyjny 77
4.7. Marketing usług 79
4.8. Humanizująca wizja relacyjnego marketingu usług 84
4.9. Marketing szeptany 85
4.10. Marketing internetowy 87
4.11. Marketing społeczny 90
4.12. Marketing wartości 92
4.13. Podsumowanie 94

Rozdział 5
Wykorzystanie centrów kontaktu z klientem w marketingu ponowoczesnym 95
5.1. Wprowadzenie 95
5.2. Systemy informatyczne wspomagające marketing relacyjny 97
5.3. Istota i rola centrów kontaktu z klientem 100
5.4. Usługi świadczone przez centra kontaktu z klientem 101
5.5. Kanały dystrybucji usług świadczonych przez centra kontaktu z klientem 104
5.6. Korzyści ze stosowania centrów kontaktu z klientem 107
5.7. Podsumowanie 109

Rozdział 6
Zręby modelu efektywności marketingu szeptanego 111
6.1. Wprowadzenie 111
6.2. Założenia modelu 112
6.3. Rozszerzenie modelu 115
6.4. Efektywność marketingu szeptanego a sieci społeczne w Internecie 118
6.5. Podsumowanie 119

Podsumowanie 121
Bibliografia 125
Spis rysunków 135
Spis tabel 136
Streszczenie 137
Abstract 139

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

25,20 zł
28,00 zł

Mocarstwa wobec Iraku

Ostatnimi laty Irak znalazł się w centrum zainteresowania środków masowego przekazu. Od drugiej połowy 2002 roku, kiedy to prezydent Stanów Zjednoczonych George Bush podniósł na forum międzynarodowym kwestę interwencji na terenie I...
24,94 zł
29,00 zł

Moralność kanibali. Ayn Rand wobec lewicowej wizji społeczeństwa

W prezentowanej pracy zostanie ukazany jeden z aspektów myśli społeczno-politycznej Rand, który – jak się wydaje – może decydować o atrakcyjności prezentowanych przez nią konceptów. Tym aspektem jest sformułowana przez ...
16,34 zł
19,00 zł

Bohater Gombrowicza i Lema wobec chaosu rzeczywistości

Człowiek pokorny względem świata? Zagubiony w nadmiarze zdarzeń, słów, osób, dźwięków, pragnień? Człowiek stwarzany człowiekiem? Uzależniony od igraszki losu? Bohaterowie dwóch powieści: "Kosmos" i &q...
11,70 zł
13,00 zł

Etnia – nacjonalizm – naród. Od nowoczesności do ponowoczesności

Autor pokazał meandry ewolucji pojęcia nacjonalizmu i w ogóle dyskusji o pojęciu narodu, doprowadził narrację do epoki globalizacji i westernizacji, konfrontując historycznie ukształtowane idee, pojęcia i zjawiska z rzeczywistością, która...
11,70 zł
13,00 zł

Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego

W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – homo irretitus. O ile łaciński termin irretio oznacza chwyt...
31,43 zł
44,90 zł

Literatura rosyjska wobec upodmiotowienia zwierząt. W kręgu zagadnień ekofilozoficznych

Drugie wydanie nowatorskiej monografii poświęconej problematyce ekofilozoficznej rozważanej na materiale literatury rosyjskiej (od połowy XIX do końca XX w.), która, jak dotąd, była nieobecna w dyskursie literaturoznawczym współczesnej ru...
48,00 zł
64,00 zł

Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21

Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować n...
24,30 zł
27,00 zł

Marketing w działalności agencji reklamowej

W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, b...
30,10 zł
35,00 zł

Unia Europejska i wybrane państwa świata wobec kryzysu migracyjnego

Publikacja dotyczy bardzo istotnego wycinka szerokiego obszaru badawczego, jakim jest problematyka migracji. Ze względu na nowość omawianego, tytu- łowego zjawiska kryzysu migracyjnego i jego wagę występuje duży deficyt naukowych opracowań holistycznie...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!