DRIVE. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację
Drive to wyjątkowa książka, która zapładnia myślenie oraz powoduje skuteczne działanie. Pink wysuwa mocne argumenty, aby ponownie przemyśleć motywacje i dostarcza narzędzi potrzebnych do przeprowadzenia zmian we własnym życiu.
Daniel H. Pink jest twórcą obalającego pewien paradygmat poglądu na to, co naprawdę nas motywuje i jak możemy wykorzystać tę wiedzę, by pracować mądrzej i żyć lepiej.
Większość z nas przekonana jest, iż najlepszym sposobem na zmotywowanie siebie oraz innych są nagrody, a także filozofia kija i marchewki. A to błąd, bowiem tajemnicą pozwalającą uzyskać wysokie wyniki oraz satysfakcję – w pracy, w szkole i w domu – jest głęboko zakorzeniona w człowieku potrzeba kierowania swoim własnym życiem, uczenia się i tworzenia czegoś nowego i lepszego postępowania wobec siebie i tego najlepszego ze światów.
Korzystając z wyników naukowych badań nad tym, co motywuje ludzi, Pink ujawnia rozbieżność między nauką a praktyką w biznesie, i uzmysławia, jaki to ma wpływ na każdy aspekt naszego życia. Dowodzi, że to co działało skutecznie w dwudziestym wieku, jest w zupełnym rozbracie ze współczesnymi wyzwaniami. W Drive Pink zajmuje się trzema elementami prawdziwej motywacji – autonomią, mistrzostwem i celem – oraz proponuje mądre, nowatorskie techniki, by je wprowadzić w życie. A przy sposobności zabiera nas do firm, które stosują nowe podejście w motywowaniu i przedstawia nam naukowców oraz przedsiębiorców, którzy śmiało wskazują drogę ku przyszłości.
Drive aż kipi od wspaniałych pomysłów – to wyjątkowa książka, która zmienia sposób myślenia i podejścia do życia.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-66142-76-3
- ISBN druku: 978-83-60652-93-0
- EAN: 9788360652930
- Liczba stron: 210
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp: Zagadkowe łamigłówki Harry’ego Harlowa i Edwarda Deciego
Część pierwsza. Nowy system operacyjny
Rozdział 1. Rozkwit i upadek Motywacji 2.0
Rozdział 2. Siedem powodów, dla których kije i marchewki (często) nie działają...
Rozdział 2A. …oraz pewne specyficzne okoliczności, kiedy działają
Rozdział 3. Typ I oraz Typ X
Część druga. Trzy elementy
Rozdział 4. Autonomia
Rozdział 5. Mistrzostwo
Rozdział 6. Cel
Część trzecia. Pakiet narzędzi dla Typu I
Typ I dla pojedynczych osób: Dziewięć strategii pobudzania twojej motywacji
Typ I dla organizacji: Dziewięć sposobów, które pomogą ci poprawić swoją firmę, biuro lub grupę
Zen wynagrodzenia: Płacenie ludziom w sposób zgodny z Typem I
Typ I dla rodziców i wychowawców: Dziewięć pomysłów na to, jak pomóc naszym dzieciom
Lista lektur dla zainteresowanych Typem I: Piętnaście niezbędnych książek
Słuchajcie guru: Sześciu myślicieli biznesu, którzy to rozumieją 200
Plan fitness dla Typu I: Cztery rady, jak się zmotywować (i utrzymać motywację) do zażywania ruchu
Drive: Podsumowanie
Drive: Słowniczek
Drive: Poradnik, jak zacząć dyskusję: Dwadzieścia sposobów na rozpoczęcie konwersacji, żebyś nie przestawał myśleć i rozmawiać
Dowiedz się więcej o sobie i o tym temacie
Podziękowania
Przypisy