Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Determination of spectroscopic and photophysical properties of some substances in turbid or ther non-transmissive media(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: książka Chemia

Determination of spectroscopic and photophysical properties of some substances in turbid or ther non-transmissive media

The book is devoted to spectroscopy and photophysics of selected organic dyes in turbid fluid and opaque solid matrices. The first few chapters provide a short description of the instrumentation and experimental methods including the basics of the diffuse reflectance techniques, the photochemistry of thioketones in solution and on solid matrices, and the photochemistry of alloxazines and isoalloxazines in various environments. Specific practical applications of the results are presented in the two chapters that follow, including the spectroscopy and photochemistry of different softwood kraft pulps, and pyrene fluorescence quenching by halothane in poly (oxyethylene) -poly (oxypropylene) poly (oxyethylene) triblock copolymers. Apart from the original scientific results obtained by the author, this book offers a useful introduction to spectroscopy in non-transmissive matrices. Steady-state and time-resolved spectroscopic techniques adjusted to non-transparent samples are described, with a special emphasis on the diffuse reflectance laser flash photolysis. The outlooks and benefits of photochemical studies in solids are discussed, along with a few comments and guidelines. The results presented demonstrate a wide range of potential applications of optical spectroscopy in turbid and opaque media.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

29,00 zł

Media wyznaniowe w Polsce 1989-2004

Media masowe nie są dla Kościołów wyłącznie prostym narzędziem ewangelizacji. Obecność Kościołów w mediach i mediów w Kościołach prowokuje nowe sytuacje, stawia je wobec nowych wyzwań i problemów. Na przykład przed kanonista...

Języki (pop)kultury w literaturze, mediach i filmie

W prezentowanej publikacji podjęto problematykę dotyczącą opisu i odbioru zjawisk szeroko pojętej popkultury. Autorzy, prowadząc interdyscyplinarny dialog i konfrontując różne perspektywy badawcze, eksplorują oblicza popkultury w dziedzinach: li...

Content marketing i social media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikac...
29,00 zł

Relacje media konteksty

Prezentowana monografia Relacje. Media. Konteksty. Praktyka komunikowania się jest zbiorem jedenastu rozdziałów naukowców i praktyków reprezentujących zarówno jednostki naukowe, jak i instytucje różnego typu. Spektrum...

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social me...

Religia media mitologia

W czym tkwi tajemnica atrakcyjności tego, co religijne, dla współczesnych mediów? Czy media, jak chce wielu, rzeczywiście ze swej natury są wrogie religii, niszcząc i wynaturzając w niej to, co dla niej najbardziej właściwe i najgłębsze? ...

Rekiny biznesu w mediach

Jak stworzyć wizerunek lidera? Lider, przywódca, rekin biznesu – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało? To sztuka kształtowania wizerunku publicznego, o której w swojej najnowszej książce z siedmioma Rekinami Biznesu rozmaw...

Rozprzestrzenialne media

„Co się nie rozprzestrzenia – umiera” – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszyc...

Człowiek technologia media

Sytuacja cywilizacyjna, w jakiej się znaleźliśmy, stwarza wiele szans zarówno edukacyjnych, jak i rozwojowych, ale przynosi także szereg zagrożeń. (…) Okazało się bowiem, że technologie rozwijają się w tempie przewyższającym nasze możliwo...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!