Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Podręczniki szkolne »

Dydaktyka katechezy(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 1, 2019

  • Autor: Stanisław Łabendowicz

  • Wydawca: Spatium

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 35,00 zł
31,50
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,50 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online
Słowa kluczowe: katecheza dydaktyka religia

Dydaktyka katechezy

Książka ks. prof. KUL dra hab. Stanisława Łabendowicza pt. Dydaktyka katechezy zasługuje na szczególne uwagę ze względu na trafność i aktualność podjętej w niej problematyki oraz bogactwo obecnych w niej aspektów aktywizujących, które otrzymały bardzo rzeczowe omówienie. Autor Dydaktyki katechezy zwraca uwagę, iż katecheci nie mogą zadowolić się jedynie poznaniem treści kerygmatu chrześcijańskiego czy umiejętnością stosowania odpowiednich metod pracy, ale winni również wykształcić u siebie zdolność wykorzystywania różnych sposobów oddziaływania dydaktycznego. Jak zauważa ks. prof. KUL dr hab. Stanisław Łabendowicz, dydaktyka katechezy szkolnej ma pomagać w tworzeniu przede wszystkim katechezy autentycznej, tzn. budowanej na wierze i nauce Chrystusowej, a jednocześnie korzystającej z dorobku współczesnych nauk. Publikacja odzwierciedla kompetencje Autora i zasługuje na uwagę nie tylko specjalistów w zakresie dydaktyki katechezy, ale każdego, kto zajmuje się problemami dydaktyki nauczania.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

4,00 zł

Uczyć z pasją - 03 Dydaktyka z żywym organizmem w tle. Jak ciekawie nauczyć i nie zabić?

Tradycją w polskich uczelniach jest, że kadra akademicka nie jest w sposób celowy i zorganizowany przygotowywana do prowadzenia zajęć dydaktycznych. Jeśli, po ukończeniu studiów, ambicją młodego człowieka jest podjęcie pracy na uczelni, z...

Paradygmaty dydaktyki

Dydaktyka – jak każda dyscyplina naukowa – wyłania się i rozwija na skrzyżowaniu własnych badań oraz innych nauk. Dla rozumienia uczenia się i nauczania szczególnie istotne są impulsy płynące z socjologii, psychologii, politologii, a...
2,00 zł

Nowe odsłony klasyki w szkole - 04 Dydaktyka uniwersytecka wobec zmieniających się potrzeb polonistyki szkolnej

Autorzy artykułów zebranych w niniejszym tomie refleksję akademicką wokół szczegółowych zagadnień literatury XIX wieku i późniejszej starali się połączyć z praktyką szkolną. Poruszone zostały zagadnienia edukacyjne z poziomu...
17,60 zł

Nauczanie religii w szkole w latach 1990-2015 wobec wyzwań katechezy

Praca zbiorowa, w której autorzy podejmują problematykę zadań katechezy w szkolnym nauczaniu religii oraz przedstawiają statystyczny obraz religijności społeczeństwa polskiego w szkolnej edukacji religijnej.
3,50 zł

Podstawy poznawcze procesu kształcenia - 01 Zagadnienie procesu kształcenia w dydaktyce ogólnej

W pracy przedstawiono podstawy poznawcze procesu kształcenia w aspekcie teoretycznym oraz praktycznym. Zaprezentowano stan wiedzy o procesie kształcenia w dydaktyce ogólnej. Poszukiwania badawcze skoncentrowano na podstawach poznawczych – ...
2,50 zł

Płeć - język - kultura - 09 Zagadnienia płci a problematyka historycznojęzykowa w polonistycznej dydaktyce uniwersyteckiej, źródła, bibliografia, nota bibliograficzna

Książka jest propozycją wskazania związków między płcią, językiem i kulturą. Płeć pojmowana jest tutaj jako fenomen przede wszystkim uwikłany kulturowo, szczególną uwagę zwrócono na jego różnorodność, nieoczywistość, dostrze...
2,00 zł

Przyszłość polonistyki - 36 Czym jest polonistyka? O relacjach między nauką a dydaktyką, wykształceniem a zawodem

Praca zawiera opracowaną przez najwybitniejszych przedstawicieli środowisk z całej Polski diagnozę aktualnego stanu polonistyki, zarówno naukowej, jak i dydaktycznej, z próbą nakreślenia wizji jej przyszłości w odpowiedzi na wymagania cza...

O rozwoju dydaktyki języków obcych jako dyscypliny naukowej

Książka zawiera autorską koncepcję dydaktyki języków obcych jako nauki: a) względnie autonomicznej, tzn. określającej swój przedmiot badań według własnych priorytetów, b) empirycznej, czyli docierającej do rzeczywistych proces&oacu...
23,60 zł

Dydaktyka języka arabskiego. Rozwijanie receptywnych sprawności językowych

Od redaktorów (Barbara Michal-Pikulska, Magdalena Lewicka) / 11 EWOLUCJA KONCEPCJI KOMPETENCJI I SPRAWNOŚCI JĘZYKOWYCH Teresa Siek-Piskozub Ewolucja koncepcji kompetencji językowej w glottodydaktyce / 23 Jolanta Sujecka-Zając O sprawnościac...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!