MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Efekt facebooka

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Efekt facebooka

W ciągu zaledwie kilku lat Facebook przekształcił się ze studenckiej aplikacji w ogromny serwis internetowy mający ponad pół miliarda użytkowników. Jest jednym z najbardziej udanych przedsięwzięć w historii biznesu.

Facebook stał się częścią życia wielu ludzi na całym świecie. Swoje profile mają urzędy, firmy, a nawet najwyżsi dostojnicy. Zastanów się, dlaczego tylu twoich znajomych zaczyna dzień od zalogowania się na Facebooku?

To właśnie ten serwis zrewolucjonizował świat. Przyczynił się nie tylko do innego spojrzenia na marketing czy rynek reklamy, lecz także do zmian politycznych w niektórych krajach i wpłynął na nasze poczucie tożsamości. To właśnie jest efekt Facebooka.

Dowiedz się, jak powstał Facebook, dlaczego zdobył tak wielką popularność i jaka będzie jego przyszłość. Poznaj geniusz Marka Zuckerberga!

Ta książka przedstawia historię Facebooka, której nie znajdziesz nigdzie indziej.
A wszystko zaczęło się w akademiku Uniwersytetu Harvarda, gdzie niespokojny, zuchwały 19-latek stworzył największy dziś serwis społecznościowy na świecie.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Informatyka

Inni Klienci oglądali również

71,54 zł
98,00 zł

Efekty oczekiwań interpersonalnych

Czy wiara ludzi w sprawczy wpływ naszych oczekiwań na życie innych jest uzasadniona? Wyniki prowadzonych od ponad 50 lat badań dowodzą, że tak. W domu, w szkole, w gabinecie lekarskim i terapeutycznym, w pracy czy w wojsku zdarza się, że ludzie zachowu...
74,25 zł
99,00 zł

Efekt Lucyfera

Jedna z najważniejszych prac nurtu psychologii dobra i zła. Autor interesująco prezentuje analizę eksperymentu stanfordzkiego i wykazuje ścisły związek z tym, co później wydarzyło się w więzieniu w Abu Ghraib. Przedstawia mechanizmy i czynniki, któr...
26,46 zł
29,40 zł

Problemy racjonalizacji kosztów w działalności o trudnych do zmierzenia efektach

Recenzowana monografia stanowi efekt wieloletnich zainteresowań i badań prowadzonych przez Autorkę pracy dotyczących zakresu zastosowań oraz doskonalenia metod analizy, planowania i kontroli w jednostkach sądownictwa powszechnego w Polsce. Ten niezwykl...
36,43 zł
49,90 zł

Jak ćwiczyć prawidłowo i osiągać najlepsze efekty

O ćwiczeniach, sporcie, odchudzaniu, określanych często jednym pojęciem fitness krąży wiele mitów. To są kwestie, którymi zajmuje się wielu ludzi, a wokół których utrwaliło się wiele nieprawdziwych poglądów. Mnó...
23,00 zł
31,50 zł

Nawiedzanie, czyli efekty Bartleby’ego

Nie ma zgody na Bartleby’ego. Na to, jaki on jest. Chcemy go zrozumieć, aby go zmienić, zatrudnić w naszych biznesach. Oswoić i dodać do listy przykładów. Do sensów, które znamy i produkujemy. Czy będą one dominujące czy kont...
38,33 zł
52,50 zł

Efekt kameleona

Mówimy o papugowaniu, małpowaniu, imitowaniu zachowań, o tym, że dziecko jest kalką, kopią lub lustrzanym odbiciem rodzica. Ludzie naśladują swoje zachowania. Obserwujemy to zjawisko, patrząc na wiernych w trakcie ceremonii religijnych, dzieci n...
35,91 zł
39,90 zł

Czy można żyć bez Facebooka?

Żyjemy w czasach, w których dostęp do Internetu przestał być wyborem. W dobie sieciowego społeczeństwa informacyjnego niekorzystanie z sieci może skutkować wykluczeniem z wielu sfer życia, zarówno prywatnego, jak i publicznego. Rozw&oacut...
58,90 zł
80,00 zł

Efekty sygnalizacji determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publicznych

Przedmiotem zainteresowania w niniejszej publikacji są decyzje – zdarzenia korporacyjne – dotyczące spółek akcyjnych, których akcje są przedmiotem obrotu giełdowego. W pracy, wobec spółek akcyjnych notowanych na giełdzi...
163,79 zł
181,99 zł

Poprawa osiągów V.C.R. dzięki efektowi elektrodynamicznemu

Przeprowadzono badania doświadczalne układu chłodniczego sprężonego powietrzem z wykorzystaniem efektu elektrohydrodynamicznego (EHD) i bez niego. Uzyskane wyniki pozwolą na porównanie efektu elektrohydrodynamicznego (EHD) z efektem elektrohydrodynamic...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!