MENU

HTML5

(eBook)

Komponenty

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2016

  • Autor: Sebastian Rosik

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 29,50 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

35,40
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

HTML5

Książka jest pozycją techniczną skupioną wokoło technologii przeglądarkowych umożliwiających tworzenie poszczególnych elementów aplikacji przeglądarkowych. Jest ona napisana z myślą o początkujących jak i średnio-zaawansowanych programistach chcących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu technologii HTML5.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp                                                                    9

Informacje techniczne                                                      13
	Serwer lokalny                                                        13
	Komentarze                                                          13
	Praca z kodem                                                        14
	Odniesienia do elementów                                        14
	Wersje oprogramowania                                          14
	Oficjalna witryna World Wide Web                                 15

Rozdział 1. Przydatne narzędzia                                   17
1.1. Google Chrome DevTools                                               19
	Elementy (elements)                                              20
	Ruch sieciowy (network)                                                21
	Źródła (sources)                                                 22
	Zasoby (resources)                                               24
	Konsola (console)                                                25
1.2. Platforma programistyczna Node.js                                 26
	Instalacja                                                       26
	Node Package Manager (NPM)                                    27
1.3. Gulp.js – automatyzacja zadań                                     29
	Instalacja i pierwsze zadanie                                       30
	Operacje na plikach                                                   32
	Strumienie oraz pliki wirtualne                                          33
	Maski                                                              34
	Pojedynczy symbol gwiazdki                                       35
	Podwójny symbol gwiazdki                                              36
	Znak zapytania                                                  36
	Zakres                                                              37
	Zadania asynchroniczne                                                38
	Drzewo zadań                                                   40
	Wtyczki                                                         43
1.4. Transkompilacja LESS do CSS                                     44
	Instalacja                                                       44
	Możliwości                                                           45
	Zmienne                                                       45
	Zagnieżdżenia                                                  47
	Import                                                         48
	Operacje                                                       50
	Znak modyfikacji                                                51
	Domieszki                                                      52
	Domieszki jako funkcje                                           53
	Rozszerzenia                                                    54

Rozdział 2. CSS3 i tworzenie komponentów                       55
2.1. Animacje                                                             57
	Wiele animacji                                                        62
	Prefiksy                                                        63
2.2. Przejścia                                                         65
2.3. CSS3 Flexbox model                                             66
	Flex container, flex item                                                68
2.4. Przykładowy layout                                               79

Rozdział 3. Wprowadzenie do ECMAScript 6                            93
3.1. Rozkład struktury obiektów                                        96
3.2. Zasięg zmiennych                                                97
3.3. Funkcje strzałki                                                  99
3.4. Operator spread                                                 101
3.5. Babel.js – transkompilacja ES6 do ES5                             102

Rozdział 4. Web Components                                          105
4.1. Wypełnienie                                                    108
	Webcomponents.js                                              109
	Załączanie wypełnienia                                          111
	Działanie wypełnienia                                           112
	ShadowCSS                                                    113
	Czy używać Shadow DOM?                                            114
4.2. Custom Elements                                               115
	Cykl życia elementu                                             117
	Rozszerzanie możliwości istniejących elementów                     118
4.3. Szablony                                                       120
4.4. HTML Imports                                                  124
	Importowanie dokumentów HTML                                124
	Arkusze stylów i skrypty                                               126
	Zdarzenie importowanego dokumentu                             131
	Kolejność wykonywania skryptów                                  132
4.5. Shadow DOM                                                        135
	Tworzenie Shadow DOM                                              138
	Relacja rodzic–potomek                                               140
	Selektory i CSS                                                 141
	Pseudoklasy :host oraz :host-context                               142
	Kombinator /deep/                                              146
	Pseudoelement ::shadow                                         149
	Element content                                                     151
	Działanie atrybutu select                                         154
	Wiele elementów content w pojedynczym Shadow Root               157
	Element shadow                                                159
	Ograniczenia content oraz shadow                                 160
4.6. Przykładowy komponent                                         162
	Struktura i kod komponentu                                      163
	Komponent x-submit                                            166
	Komponent x-spinner                                                 176
	Nadawanie stylu elementom span krok po kroku                     178

Rozdział 5. MediaPlayer – przykładowa aplikacja                 183
5.1. Przygotowanie i automatyzacja środowiska pracy                         186
5.2. Struktura aplikacji                                               196
5.3. Komponent X-Player                                             199
	Struktura komponentu X-Player                                        199
	Inicjowanie komponentu                                         201
	Szablon komponentu                                            203
	Styl komponentu                                                     205
	Reagowanie na utworzenie elementu                                    209
	Obsługa zdarzeń                                                211
	Volume                                                             218
	Fullscreen                                                     221
	Obsługa klawiatury                                              223
5.4. Komponent X-Slider                                             226
5.5. Komponent X-Icon                                                    236

5.6. Podsumowanie                                                 240
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji
Słowa kluczowe: komponenty programowanie HTML 5 WWW

Inni Klienci oglądali również

4,50 zł
5,00 zł

Historie maniaków

Roman Jaworski to pisarz przez lata zapomniany, znany jedynie koneserom. Był przyjacielem Witkacego i Wojtkiewicza, wywarł prekursorski wpływ na twórczość m.in. Witolda Gombrowicza. Wykreował własny, dziwny, niesamowity świat, będący swoistym wy...
29,40 zł
49,00 zł

HTML5 i CSS3

Książka w przystępny sposób przedstawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem stron internetowych dostosowanych do różnych urządzeń. Opisano w niej nowoczesne sposoby tworzenia stron internetowych. Praktyczne przykłady pokazują,...
36,00 zł
45,00 zł

Pragmatyczne aspekty zastosowań Joint Exercise Management Module (JEMM)

Monografia w zamiarze autora stanowi uzupełnienie treści zawartych w podręcznikach dotyczących podstaw i zaawansowanych aspektów administrowania aplikacją Joint Exercise Menagment Module (JEMM). Treść zasadnicza dotyczy niestandardowych, a zaraz...
47,40 zł
79,00 zł

Uczymy dzieci programowania

Uczymy dzieci programowania to przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez...
50,40 zł
84,00 zł

Praktyczna inżynieria wsteczna

Praktyczna Inżynieria Wsteczna. Metody, techniki i narzędziaInżynieria wsteczna oprogramowania jest procesem dogłębnej analizy bibliotek, aplikacji i systemów, których kod źródłowy nie jest dostępny dla badacza. Umożliwia ona...
44,69 zł
58,80 zł

Efektywne zarządzanie czasem

Przejmij stery – stwórz prawdziwą równowagę pomiędzy swoją pracą i życiem osobistym z pomocą Microsoft® Outlook®. Praktyczny poradnik autorstwa dwóch prawdziwych ekspertów przedstawia sprawdzony system zarządza...
11,32 zł
14,90 zł

Jak nie zostawiać śladów w Internecie

Sprawdź jak skutecznie usunąć konto z Facebooka, Naszej Klasy czy MySpace. Niektórzy użytkownicy skarżą się, że nawet po usunięciu konta niektóre dane (np. zdjęcia) są dalej przechowywane, co wynika ze złożoności procedury usuwania profil...
27,00 zł
30,00 zł

Polityka przeciwdziałania cyberprzestępczości w początkach Internetu w Polsce

Współczesna cywilizacja coraz częściej bywa określana jako informacyjna. Modelem społeczeństwa przyszłości staje się „społeczeństwo bogate w informację”, wykorzystujące telekomunikację w celu maksymalizacji korzyści społecznych, ekon...
44,40 zł
74,00 zł

Metody klasyfikacji obiektów w wizji komputerowej

Komputerowe systemy wizyjne znajdują liczne zastosowania w zakresie: • rozpoznawania zdjęć lotniczych i satelitarnych terenu dla celów rejestracji zmian w kartografii i meteorologii, • badań przesiew...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!