Jak czerpać radość z pracy
Czy praca w przestrzeni open-space faktycznie sprzyja integracji i kooperacji? Czy przełomowe technologie XX i XXI wieku sprawiają, że ubywa nam stresu, a przybywa czasu? Czy korporacyjna kultura pracy promuje rozwój umiejętności pracownika? Czy to, że mamy coraz więcej zadań, sprawia, że rzeczywiście jesteśmy bardziej wydajni? Czy potrafimy czerpać satysfakcję ze swojej pracy?
Odpowiedzi na te pytania często brzmią: niestety nie. Dzisiejsi pracownicy są bardziej zestresowani i mniej efektywni niż kiedykolwiek w przeszłości. Co możemy z tym zrobić?
To książka dla tych, którzy są zmęczeni, stracili z oczu sens swojej pracy, mają dosyć szefa i kolegów, jak również przestali kochać to, co robią. Bruce Daisley, wiceprezes europejskiego Twittera, podpowiada, jak (znów) poczuć się szczęśliwym w życiu zawodowym.
Bruce Daisley jest autorem licznych projektów i prezentacji dla Google’a i YouTube’a, poświęconym budowaniu poczucia szczęścia w pracy. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniem kultury pracy – i jej ewolucji. Bazą jego wystąpień i podcastów są rozmowy z pracownikami: od liderów i kadry menedżerskiej po pracowników najniższego szczebla w firmach reprezentujących rozmaite branże (od Microsoftu po Netlixa). Równie ważne są dla niego rozmowy z ekspertami reprezentującymi tradycyjne dziedziny nauki (jak psychologia) oraz te, które właśnie się rozwijają (jak neuroekonomia czy socjofizyka). Z tego materiału Daisley stworzył kompendium – przystępny i praktyczny poradnik służący świadomemu budowaniu kultury pracy i przywróceniu radości i satysfakcji z tego, co robimy przez co najmniej jedną trzecią doby.
Publikacja stanowi przegląd najważniejszych aspektów (problemów) pracy w XXI wieku. Autor kompleksowo pokazuje, w jaki sposób zmiana nawyków w pracy przekłada się na nasze zdrowie, poczucie spełnienia i rozmaite sfery naszego życia.
Bruce Daisley
Wiceprezes Twittera w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Jego zespół odpowiada za międzynarodowy rozwój Twittera między krajami z wymienionych obszarów. Twórca podcastów dla Google’a i YouTube’a, twórca serii podcastów „Eat Sleep Work Repeat” poświęconych kulturze pracy: https://eatsleepworkrepeat.fm/
Poprzednio: prezes Stowarzyszenia Online Publishers Commercial Group 2006–2008. Dyrektor ds. Sprzedaży cyfrowej w Bauer Advertising (Emap). Do 2011 r. prowadził sprzedaż w branży reklamowej w Wielkiej Brytanii – na w YouTubie w i sieci Google. Specjalizuje się w budowaniu nagradzanych, podbijających rynek zespołów. Jedna z najbardziej utalentowanych osób we współczesnych mediach – „Campaign Magazine”
Przykładowe wyróżnienia i nagrody:
- tytuł „Osobowość Roku” przyznany podczas rozdania nagród The Drum Social Buzz
- w czerwcu 2010 r. nagrodzony za „Największy Indywidualny Wkład do Nowych Mediów" przez magazyn „National Management Association”,
- w 2011 roku jego zespół zdobył trzy nagrody Media Week i nagrodę IPA (Institute of Practitioners in Advertising) za wybitne osiągnięcia na bardzo konkurencyjnym brytyjskim rynku mediów cyfrowych,
- we wrześniu 2013 roku „The Drum” nazwał Bruce’a jedną z 10 najważniejszych osób w branży cyfrowej,
- znalazł się w topce 1000 najbardziej wpływowych londyńczyków według „Evening Standard” (w latach 2017, 2016, 2015, 2014)
- w 2017 znalazł się wśród 500 najbardziej wpływowych osób w Wielkiej Brytanii (według Debrett’s)
- najwyżej oceniany prelegent w Media 360 i IAB Engage UK
- Campaign Magazine wyróżnił go jako najlepszego dyrektora sprzedaży cyfrowej w Wielkiej Brytanii, a serwisowi Twitter nadano tytuł „Medium Roku”.