Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Jak oceniać postępy uczniów(Miękka)

Wskazówki dla nauczycieli

5.00  [ 1 ocena ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
39,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 9,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 48 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,50 zł
7,50 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
8,50 zł
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
11,50 zł
10,50 zł
Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
Kurier
16,50 zł
15,50 zł
Tańsza dostawa z tytułami PWN

Jak oceniać postępy uczniów

Jak oceniając uczniów, zachęcać ich do efektywnej pracy?

Książka Paula Dixa pokazuje, że ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych "dwóją" lub "szóstką" – to także mnóstwo szans, by zachęcić ucznia i wzmacniać efektywność uczenia się. Autor – doświadczony i wielokrotnie nagradzany za szkolenia dla nauczycieli specjalista – dzieli się narzędziami i strategiami, które umożliwią Ci wprowadzenie najlepszych praktyk oceniania uczniów w Twojej klasie.

Jeśli zadajesz sobie pytania:

  • Jak sprawić, by uczniowie czuli się bardziej odpowiedzialni za swoje oceny?
  • Jak zachęcać uczniów do samooceny i oceny rówieśniczej?
  • Jak efektywnie oceniać różnych uczniów w jednej klasie?
  • Jak wyznaczać uczniom wartościowe dla nich cele i przestać narzucać własne?
  • Jak uprościć proces oceniania i zaoszczędzić czas?
  • Jak zdążyć zrobić to wszystko w czasie lekcji?

Ta książka jest dla Ciebie.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Paul Dix

Wiodący specjalista w zakresie zachowania i oceny uczniów. Współzałożyciel powstałej w 2001 roku Pivotal Education.

Jako główny trener wyszkolił wielu nauczycieli, wykładowców, młodych pracowników, doradców, uczniów, mentorów oraz asystentów nauczycieli, zajmujących się edukacją we wszystkich grupach wiekowych. Z jego pracy nad zachowaniem i oceną skutecznie korzystają college’e, szkoły (zarówno zwykłe, jak i specjalne), PRU oraz twórcy wstępnych programów szkoleniowych dla nauczycieli.

W październiku 2009 roku Paul otrzymał krajową nagrodę w dziedzinie szkoleń w południowo wschodniej Anglii (UK National Training Award for the South East). Uznany ekspert w dziedzinie projektowania i prowadzenia szkoleń prowadzących do prawdziwej zmiany.

Paul zdobywał wykształcenie w Homerton College w Cambridge, a następnie uczył oraz zarządzał wieloma szkołami i college’ami. Jego praca została uznana przez HMI i Ofsted za główny czynnik uzdrawiający szkołę w projekcie „Special Measures”.

Jego kursy „Taking Care of Behaviour” i „Managing Extreme Behaviour” zostały zaprezentowane jako kursy tygodnia w magazynie „Times Educational Supplement”. Jego pierwsza książka, Pivotal Behaviour Managament Handbook, została opisana przez ten magazyn jako „świetna”.

Paul jest felietonistą magazynu „Teach Primary!”, regularnie pisuje do „Times Educational Supplement”, jego artykuły pojawiły się też w „The Guardian”.

Prace Pivotal Education można śledzić na bieżąco, czytając blog Pivotal Behaviour na stronie: http://www.pivotaleducation.com/behaviour/blog.php.Szkolenia i wykłady prowadzone przez Paula można zarezerwować pod adresem: ellie@pivotaleducation.com

Postępy reumatologii klinicznej

Osiągnięcia w dziedzinie reumatologii w ciągu ostatnich lat są bardzo znaczne. Wiążą się zarówno z diagnostyką, jak i coraz większymi możliwościami leczenia. Prezentowana książka ma za zadanie ujęcie wszystkich nowych wiadomości w zwięzły i prak...

Wychowanie uczniów klas początkowych dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym

Adresatem oddziaływania wychowawczego jest przede wszystkim młody człowiek. Z formalnego punktu widzenia ma on bowiem prawo, od siódmego roku życia, do samodzielnego korzystania z dróg publicznych w charakterze pieszego czy pasażera. Jak ...

Implementacja prawa oświatowego w teorii i praktyce kształcenia uczniów z niepełnosprawnościami

Publikacja łączy wiedzę z zakresu pedagogiki specjalnej i prawa, lokując się w obszarze szeroko zarysowanych zagadnień polityki oświatowej i reform edukacyjnych. Podjęta tematyka należy do kluczowych w kontekście przemian edukacji specjalnej ostatnich ...

Społeczno-ekonomiczne determinanty osiągnięć szkolnych uczniów w gminach wiejskich

[...] W literaturze pedagogicznej występuje niedostatek publikacji dotyczących wpływu wielostronnych sytuacji społeczno – ekonomicznych na osiągnięcia szkolne dzieci i młodzieży. Stąd też monografia (…) z pewnością wypełni lukę w literatur...

Uwarunkowania związane z przenoszeniem uczniów niepełnosprawnych ze szkół integracyjnych do specjaln

Umieszczenie dziecka niepełnosprawnego w szkole specjalnej, wynikające z rekwalifikacji, staje się porażką decyzyjną. Mam tu na myśli przede wszystkim rodziców, ale też nauczycieli i dyrektorów szkół integracyjnych, którzy p...

Myślę rozwiązuję i wiem Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas 4-6

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne prowadzone są głównie z dziećmi, które mają problemy z nauką wynikające z nieharmonijnego lub opóźnionego rozwoju. Pomoc tym uczniom polega na:– korygowaniu zaburzonych funkcji,

Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą

Praktyczne wskazówki, jak nawiązać kontakt z uczniami i stworzyć dobry klimat do pracy.Autor, doświadczony nauczyciel, wielokrotnie nagradzany za szkolenia z metod pracy z uczniami, objaśnia, jak zachować własny styl nauczania, stosując umiej...

Postępy w leczeniu nowotworów limfoproliferacyjnych i mieloproliferacyjnych W gabinecie lekarza specjalisty

Pierwsze wydanie hematologiczne w serii „W gabinecie lekarza specjalisty”, pod redakcją prof. dr hab. n. med. Jadwigi Dwilewicz-Trojaczek, zostało poświęcone postępom w leczeniu nowotworów limfoproliferacyjnym i mieloproliferacyjnym. Publikacja kierowa...

Matematyka Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną Część 1

Niniejsza publikacja powstała z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Publikacja może mieć zast...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!