MENU
Darmowa dostawa

Jak rozmawiać z ludźmi, aby unikać pułapek komunikacyjnych i rozwiązywać konflikty?

(eAudiobook)
5.00  [ 1 ocena ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Biznes relacji w systemie: 2/4

  • Druk: Rzeszów, 2016

  • Seria / cykl: COACHING RELACJI I BIZNESU

  • Autor: Dr Renata Zarzycka

  • Redakcja naukowa: Akademia Rozwoju Coaching Zycia, Dr Renata Zarzycka

  • Lektor: Dr Renata Zarzycka

  • Wydawca: Akademia Rozwoju Coaching Życia

  • Formaty:
    mp3
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 35,00 zł
31,50
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Jak rozmawiać z ludźmi, aby unikać pułapek komunikacyjnych i rozwiązywać konflikty?

Umiejętność budowania dobrych, zdrowych relacji to podstawa sukcesu nie tylko w biznesie, lecz przede wszystkim w codziennym życiu. Na tych zagadnieniach skupiają się trzy audiobooki z sektora Coaching Relacji i Biznesu pt. Biznes relacji w systemie MLM. Dowiesz się z nich jak ważna jest uważność na drugiego człowieka, umiejętność słuchania go na cztery sposoby i jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane przez Ciebie słowa, aby motywować, wspierać i pobudzać emocje oraz chęć działania od marzenia do realizacji celu, będąc przy tym w procesie zmian. Czy wiesz, dlaczego to takie ważne w network marketingu?

Otóż, Biznes Multi Level Marketing jest biznesem relacji. Oznacza to, że jednym z najważniejszych filarów struktur MLM są ludzie. Stąd umiejętność nastawienia na potrzeby ludzi (członków rodziny, znajomych), w tym klientów i naszych współpracowników, uruchamia mechanizm zamiaru zewnętrznego i otworzenie się na otaczający nas świat, czyli mniej "gadania" a więcej słuchania, aby nastroić się na częstotliwość rozmówcy i zdobyć jego zaufanie, przychylność oraz zbudować zdrowe relacje. Dopiero w kolejnym kroku, może dojść do transakcji, z której nasz klient będzie zadowolony, bez poczucia, że mu coś "wcisnęliśmy".

Co daje Ci ten audiobook?

Z audiobooka dowiesz się jak ważna jest uważność na drugiego człowieka i umiejętność słuchania go, jako obserwator, a także nauczysz się odzwierciedlania, poprzez stosowanie parafrazy. Poznasz pułapki komunikacyjne, które często potrafią zrujnować nasze relacje. Poczujesz, jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane przez Ciebie słowa, jaką niosą one ze sobą energię i jakie emocje mogą wywołać, wpływając na decyzje naszego rozmówcy.

Dla kogo jest ten audiobook?

Ta pozycja stanowi poradnik dla osób, które chcą przejąć odpowiedzialność za swoje działanie i swój biznes MLM oraz życie tak, aby nie obwiniać nikogo za swoje porażki i nie czekać na to, że ktoś coś za nas zrobi. O wielu sprawach decydujemy przede wszystkim my sami i o tym, czy pragniemy w życiu zmian na lepsze, czy też nie.
Zawarte tu informacje są dla osób, które pragną uczynić swój biznes możliwie najbardziej dochodowym poprzez budowanie dobrych relacji z współpracownikami i klientami, stając się przy tym indywidualnościami w branży MLM. Indywidualizm oznacza bycie świdomym oraz wolność, a wolność, to branie za siebie pełnej odpowiedzialności, bez użalania się nad sobą i wymówek. Jeśli jesteś już pewien, że chcesz znaleźć się na szczycie, wypracować w sobie magnetyzm osobisty i wyróżniać się oraz stać się szczęśliwym i wolnym od konfliktów człowiekiem, ten audiobook jest właśnie dla Ciebie.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
1.    Biznes zdrowych relacji w oparciu o ludzi.
2.    Mistrz i piasek
3.    Kompetencja skutecznego przekonywania.
4.    Czym jest komunikacja interpersonalna?
5.    Błędna interpretacja reguły 7- 38- 55%
6.    Czy wiesz, na czym koncentrowali się badacze przekazu "7-38-55"?
7.    Wiarygodność komunikatu wpływa na siłę perswazji.
8.    Wiarygodność przekazu a zaufanie.
9.    Budowanie relacji to nawiązywanie kontaktu emocjonalnego.
10.    Umiejętnie zarządzaj emocjami.
11.    Bariery komunikacyjne jako pułapki blokujące zdrowe relacje w biznesie MLM.
12.    Uważne słuchanie i umiejętność odzwierciedlanie kluczem do dobrych relacji!
13.    Usłysz samego siebie.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

4,46 zł
4,95 zł

Mega hit na maturę. Geografia 4. Ludność. Urbanizacja. Konflikty

Czwarty rozdział siedmiorozdziałowego kompendium wiedzy geograficznej dla maturzystów przedstawione w sposób przejrzysty i interesujący.Chociaż w geografii bardzo ważny jest rysunek, to nagrana część opisowa daje duże szanse zapozna...
24,28 zł
26,98 zł

Odejść czy pozostać w związku partnerskim? Konflikty w relacjach międzyludzkich i skuteczne sposoby ich rozwiązywania

Jak poradzić sobie po rozstaniu? Wyciągnij wnioski z nieudanego związku i rozpocznij "nowe życie" bez obwiniania się o przeszłość.Celem jest porozumienie, ugoda, spokój i szczęście teraz, i w przyszłości.Ten aud...
34,20 zł
38,00 zł

Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować z nami?

Tak jak codzienne nasze życie i relacje z ludźmi, wymagają umiejętnej zdrowej komunikacji, tak w każdym biznesie wiedza na temat tego, jak unikać sporów i rozwiązywać konflikty, jest bezcenna. Te umiejętności są szczególnie ważne w branży...
35,99 zł
39,99 zł

Zasady

Ray Dalio nazywany jest „Stevem Jobsem inwestowania”, a jego książka „Zasady” sprzedała się w milionach egzemplarzy na całym świecie. Z jego rad korzysta między innymi Bill Gates, ale ich skuteczność oraz uniwersalna forma spraw...
22,23 zł
24,70 zł

Sekrety prawa przyciągania

Jak dzięki mocy swoich myśli osiągnąć co zechcesz w każdej dziedzinie swojego życia? Niezależnie od tego, czy chcesz być bogaty, czy chcesz zbudować wspaniały związek, możesz tego dokonać, nieświadomie korzystając z prawa przyciągania myśli. Pra...
34,31 zł
39,90 zł

Pieprz uczucia. Jak rozwiązywać nierozwiązywalne problemy

Twoje życie kompletnie się nie układa? Chciałbyś dołączyć do grona tych szczęśliwych ludzi sukcesu, ale zamiast tego godzinami leżysz przed telewizorem, zajadasz się pizzą, otwierasz kolejną butelkę piwa, a na myśli o samorealizacji dostajesz dreszczy?...
49,41 zł
54,90 zł

Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone

Przy tworzeniu projektów informatycznych ludzie muszą umieć się dogadać. Brak wspólnej wizji, świadomości istnienia innych perspektyw czy zrozumienia potrzeb pomiędzy współpracującymi stronami zawsze prowadzi do porażki. Tym bardzi...
40,41 zł
44,90 zł

KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej

Bez przemocy - czyli jak?By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, ...
45,00 zł
50,00 zł

Konflikty w rodzinie

Zbiór praktycznych narzędzi do rozwiązywania sporów, efektywnej komunikacji w rodzinie, związku czy szkole. Dzieci kłócące się o zabawkę, rodzice kłócący się o dzieci, nieporozumienia z sąsiadem, babcią, szefem. ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!