Java. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć
Jeśli chcesz podnieść swoje umiejętności związane ze znajomością języka Java na wyższy poziom, to jesteś w dobrym miejscu, gdyż ten praktyczny przewodnik zawiera porady od liderów i praktyków Javy. Będziesz zachęcany do spojrzenia na problemy w nowy sposób, wzięcia większej odpowiedzialności za swoją pracę, rozwijania się poprzez naukę nowych technik i stania się tak dobrym w tym co robisz, jak to tylko możliwe.
Książka Java. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć pod redakcją Kevlina Henneya i Trishy Gee pokazuje wiele różnych doświadczeń związanych z pisaniem oprogramowania w Javie i procesem jego tworzenia. Doświadczeni programiści dzielą się swoją wiedzą, aby pomóc Ci stosować niezawodne praktyki, niezależnie od tego, czy pracujesz ze starszą wersją języka, czy regularnie dokonujesz aktualizacji od czasu Java 8.
Kilka z 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć:
- Zachowanie jest „łatwe”, a stan jest trudny – Edson Yanaga
- Poznaj idiomy Javy i umieść je pamięci podręcznej swojego umysłu – Jeanne Boyarsky
- Programowanie w Javie z perspektywy wydajności JVM – Monica Beckwith
- Odśmiecanie pamięci jest twoim przyjacielem – Holly Cummins
- Nieoznaczone typy Javy – Ben Evans
- Odrodzenie Javy 147 – Sander Mak
- Czy wiesz, która jest godzina? – Christin Gorman
Wstęp XIII
Wszystko, czego potrzebujesz, to Java 1
Anders Noras
Testowanie zatwierdzające 3
Emily Bache
Rozszerzenie Javadoc przez AsciiDoc 5
James Elliott
Uważaj na otoczenie swojego kontenera 7
David Delabassee
Zachowanie jest „łatwe”, a stan jest trudny 9
Edson Yanaga
Benchmarking jest trudny – pomaga w nim JMH 11
Michael Hunger
Korzyści z kodyfi kowania i zapewniania jakości architektonicznej 14
Daniel Bryant
Podziel problemy i zadania na małe kawałki 17
Jeanne Boyarsky
Buduj zróżnicowane zespoły 19
Ixchel Ruiz
Procesy budowania nie muszą być powolne ani zawodne 21
Jenn Strater
„Ale u mnie to działa!” 23
Benjamin Muschko
Argumenty przeciw fat JAR-om 25
Daniel Bryant
Restaurator kodu 27
Abraham Marin-Perez
Współbieżność w JVM 29
Mario Fusco
CountDownLatch – przyjaciel czy wróg? 31
Alexey Soshin
Wyrażenia deklaratywne drogą do równoległości 33
Russel Winder
Dostarczaj szybciej lepsze oprogramowanie 35
Burk Hufnagel
Czy wiesz, która jest godzina? 37
Christin Gorman
Nie ukrywaj swoich narzędzi 39
Gail Ollis
Nie zmieniaj swoich zmiennych 41
Steve Freeman
Przyjmij myślenie z SQL-a 44
Dean Wampler
Zdarzenia między komponentami Javy 46
A. Mahdy Abdel Aziz
Pętle informacji zwrotnych 48
Liz Keogh
Praca na najwyższych obrotach 50
Michael Hunger
Postępuj zgodnie z nudnymi standardami 52
Adam Bien
Częste wydania zmniejszają ryzyko 54
Chris O’Dell
Od łamigłówek do produktów 56
Jessica Kerr
„Full-stack developer” to sposób myślenia 58
Maciej Walkowiak
Odśmiecanie pamięci jest twoim przyjacielem 60
Holly Cummins
Popraw nazywanie rzeczy 62
Peter Hilton
Hej Fred, możesz mi przekazać HashMap? 64
Kirk Pepperdine
Jak unikać null 66
Carlos Obregón
Jak spowodować awarię swojej JVM 68
Thomas Ronzon
Poprawa powtarzalności i audytowalności
dzięki ciągłemu dostarczaniu 70
Billy Korando
W wojnach językowych Java nie daje za wygraną 72
Jennifer Reif
Myślenie wkomponowane 74
Patricia Aas
Interoperacyjność z Kotlinem 76
Sebastiano Poggi
Jest ukończone, ale... 78
Jeanne Boyarsky
Certyfikacja w Javie: kamień probierczy technologii 80
Mala Gupta
Java to dziecko lat dziewięćdziesiątych 82
Ben Evans
Programowanie w Javie z perspektywy wydajności JVM 84
Monica Beckwith
Java powinna być przyjemna 86
Holly Cummins
Nieoznaczone typy Javy 88
Ben Evans
JVM jest platformą wieloparadygmatową: wykorzystaj to,
aby ulepszyć swoje programowanie 90
Russel Winder
Trzymaj rękę na pulsie 92
Trisha Gee
Rodzaje komentarzy 94
Nicolai Parlog
Poznaj twą fl atMap 96
Daniel Hinojosa
Poznaj swoje kolekcje 99
Nikhil Nanivadekar
Kotlin to jest coś 101
Mike Dunn
Poznaj idiomy Javy i umieść je pamięci podręcznej
swojego umysłu 104
Jeanne Boyarsky
Nauka kata i kata do nauki 106
Donald Raab
Naucz się kochać swój stary kod 109
Uberto Barbini
Naucz się korzystać z nowych funkcji Javy 111
Gail C. Anderson
Naucz się swojego IDE, aby zmniejszać obciążenie poznawcze 114
Trisha Gee
Zawrzyjmy umowę: sztuka projektowania API w Javie 116
Mario Fusco
Uczyń kod prostym i czytelnym 118
Emily Jiang
Uczyń swoją Javę jeszcze bardziej odlotową 120
Ken Kousen
Minimalne konstruktory 123
Steve Freeman
Nazwij datę 126
Kevlin Henney
Potrzeba stosowania technologii przemysłowych 128
Paul W. Homer
Zbuduj tylko te fragmenty, które się zmieniają,
a resztę wykorzystuj ponownie 130
Jenn Strater
Projekty open source nie są magiczne 132
Jenn Strater
Optional to monada łamiąca reguły, ale i dobry typ 134
Nicolai Parlog
Pakiet na funkcjonalność z domyślnym modyfikatorem dostępu 137
Marco Beelen
Produkcja to najszczęśliwsze miejsce na Ziemi 139
Josh Long
Program z dobrymi testami jednostkowymi 141
Kevlin Henney
Czytaj OpenJDK codziennie 143
Heinz M. Kabutz
Warto zajrzeć pod maskę 145
Rafael Benevides
Odrodzenie Javy 147
Sander Mak
Odkryj JVM na nowo dziękiClojure 149
James Elliott
Refaktoryzuj wartości logiczne na wyliczenia 151
Peter Hilton
Refaktoryzacja w kierunku szybkiego czytania 153
Benjamin Muskalla
Proste obiekty wartości 155
Steve Freeman
Dbaj o swoje deklaracje modułów 158
Nicolai Parlog
Dbaj o swoje zależności 160
Brian Vermeer
Potraktuj poważnie „separację zagadnień” 162
Dave Farley
Techniczne rozmowy kwalifikacyjne to umiejętność, którą warto rozwijać 164
Trisha Gee
Programowanie sterowane testami 166
Dave Farley
W twoim katalogu bin/ są świetne narzędzia 168
Rod Hilton
Wyjdź poza piaskownicę Javy 170
Ian F. Darwin
Myślenie w koprocedurach 172
Dawn Griffi ths i David Griffi ths
Wątki to infrastruktura i tak je traktuj 174
Russel Winder
Trzy cechy naprawdę, naprawdę dobrych programistów 176
Jannah Patchay
Kompromisy w architekturze mikroserwisowej 178
Kenny Bastani
Nie kontroluj swoich wyjątków 180
Kevlin Henney
Odblokowywanie ukrytego potencjału testowania
integracyjnego przy użyciu kontenerów 182
Kevin Wittek
Nieuzasadniona skuteczność fuzz testingu 184
Nat Pryce
Użyj pokrycia, aby ulepszyć swoje testy jednostkowe 187
Emily Bache
Swobodnie używaj niestandardowych
adnotacji tożsamościowych 189
Mark Richards
Użyj testowania, aby szybciej tworzyć lepsze oprogramowanie 192
Marit van Dijk
Używanie zasad obiektowych w kodzie testów 194
Angie Jones
Wykorzystywanie mocy społeczności
do rozwijania swojej kariery 197
Sam Hepburn
Czym jest program JCP i jak w nim uczestniczyć 199
Heather VanCura
Dlaczego nie traktuję certyfi katów poważnie 201
Colin Vipurs
Pisz jednozdaniowe komentarze 203
Peter Hilton
Napisz „czytelny kod” 205
Dave Farley
Młoda, stara i odśmiecacz 207
Maria Arias de Reyna
Indeks 209
O autorach i redaktorach 218
Fragment książki(pdf)
Wstęp
63 KB
Java 97 rzeczy autorzy 11-20.pdf(pdf)
119 KB
Fragment książki(pdf)
str. 17-18
74 KB
Java 97 rzeczy autorzy 1-10.pdf(pdf)
125 KB
Java 97 rzeczy autorzy 21-26.pdf(pdf)
90 KB
Fragment książki(pdf)
str. 187
71 KB
Fragment książki(pdf)
str. 101-102
88 KB
Przeczytaj fragment
Fragment książki(pdf)
Wstęp
63 KB
Java 97 rzeczy autorzy 11-20.pdf(pdf)
119 KB
Fragment książki(pdf)
str. 17-18
74 KB
Java 97 rzeczy autorzy 1-10.pdf(pdf)
125 KB
Java 97 rzeczy autorzy 21-26.pdf(pdf)
90 KB
Fragment książki(pdf)
str. 187
71 KB
Fragment książki(pdf)
str. 101-102
88 KB
Zobacz więcej
Zobacz mniej