Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Kampania(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 2021

  • Autor: Jacek Głębski

  • Wydawca: XTEXT

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 29,90 zł
26,91
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,99 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online
Darmowa dostawa

Kampania

Rok 1994. Drugie w historii wybory samorządowe w wyzwolonej od komunizmu Polsce. Mała miejscowość, gdzieś w Polsce, urząd gminy, w którym króluje kończący kadencję Wójt Henryk Gaworek. Jego prawą ręką jest dr Ryszard Owczarek, inspektor ds. inicjatyw gospodarczych, który zajmuje się nie tylko intratną sprzedażą okolicznego dworku, ale też prowadzi wiele interesów, także tych „ciemnych”, na skraju prawa. W obawie przed przegraniem kolejnych wyborów samorządowych zatrudniają warszawskiego specjalistę wizerunku politycznego – Andrzeja Potockiego. Po „typowo polskich” negocjacjach, zgadza się on stworzyć plan obietnic wyborczych, kampanię reklamową skierowaną do rolników dla nowo stworzonego stowarzyszenia radnych „Gmina Szczęśliwice 2000”. Kampania przedwyborcza, powszechnie uznana została za groteskową i nieobliczalną. Czy naprawdę taką była? O tym dowiemy się z tej pełnej żywych dialogów powieści. Historia obnaża nasze narodowe wady, ukazując je w krzywym zwierciadle… Jeśli dobrze wspominacie klimat serialu „Ranczo”, nie raz uśmiejecie się z słuchając tej opowieści. Niektóre zdarzenia zostały pominięte, inne zaś wzmocnione lub zgoła wymyślone na potrzeby powieściowej fabuły. Oczywiście zmienione zostały imiona i nazwiska bohaterów tej tragifarsy. Bo właśnie mianem tragifarsy, w największym skrócie można określić tę opowieść o „wielkiej” kampanii wyborczej, w pewnej małej gminie Szczęśliwice. To także powieść o pisaniu powieści i gra z czytelnikiem.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

10,00 zł

Nowe media w polityce Anna Stoppel na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995–2015 - spis treści + wstęp

Poddana analizie problematyka pracy jest oryginalna, na co wpływa ważność i aktualność podjętego przez autorkę tematu, dotyczącego wykorzystania nowych mediów w prowadzonych kampaniach wyborczych i trend ten w dalszym ciągu ewoluuje. Trudno prze...
50,00 zł

Napoleon w czasie kampanii

"Niech jeden dowodzi na wojnie, kilka umysłów osłabia armię" - te słowa Machiavellego, jak rzadko które oddają prawdziwą istotę wpływu jednostki na przebieg działań wojennych i wojskowych. Nikt też bardziej nie pasuje do tego mo...
85,00 zł

Kampania 1814

Kampania francuska, w której nieustępliwość żołnierzy dorównywała geniuszowi ich wodza, składała się z trzech różnych części. Trwający od 25 stycznia do 8 lutego okres pierwszy odznacza się groźnymi postępami aliantów. Na pr...

Polskie wybory 2014–2015. Kontekst krajowy i międzynarodowy – przebieg rywalizacji – konsekwencje polityczne. T. 1 - 10 Rafał Klepka: Wybrane tygodniki opinii i telewizyjne programy informacyjne w prezydenckiej kampanii wyborczej 2015: neutralne czy stron

Opracowania zawarte w niniejszym tomie odnoszą się do trzech podstawowych grup zagadnień: strategicznego ukierunkowania poszczególnych kampanii, roli pełnionej w strategiach komunikacyjnych przez media masowe oraz personalizacji kampanii (ze szc...
4,00 zł

Patologie edukacji: ideologia, polityka, biurokracja t.3 - EDUKACJA W POLSCE W ŚWIETLE KAMPANII WYBORCZYCH W 2015 ROKU

Współczesny rozwój technologii informacyjnych daje ogromne możliwości ich zastosowania, co widzą wyraźnie instytucje i organizacje zarówno państwowe jak i międzynarodowe. Coraz częściej przeznacza się nakłady finansowe dla tych obs...
12,50 zł

Nowe media w polityce Anna Stoppel na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995–2015 - Strategie komunikacyjne w rywalizacji politycznej

Poddana analizie problematyka pracy jest oryginalna, na co wpływa ważność i aktualność podjętego przez autorkę tematu, dotyczącego wykorzystania nowych mediów w prowadzonych kampaniach wyborczych i trend ten w dalszym ciągu ewoluuje. Trudno prze...

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych! Książka: - przedstawia amerykański system medialny; - ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych...

Polskie wybory 2014–2015. Kontekst krajowy i międzynarodowy - przebieg rywalizacji - konsekwencje polityczne. T. 2 - 10 Katarzyna Czornik: Problematyka uchodźców (migrantów) z Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej w kampanii parlamentarnej z 2015 roku. Ana

W niniejszym tomie zawarto opracowania odnoszące się do kilku kluczowych kwestii problemowych związanych z rywalizacją wyborczą w Polsce: uwarunkowań formalno-prawnych i finansowych kampanii wyborczych, jakości oferty wyborczej w kampaniach oraz znacze...

Polskie wybory 2014–2015. Kontekst krajowy i międzynarodowy - przebieg rywalizacji - konsekwencje polityczne. T. 2 - 12 Natalia Stępień-Lampa: Problemy szkolnictwa w świetle kampanii wyborczych w 2015 roku

W niniejszym tomie zawarto opracowania odnoszące się do kilku kluczowych kwestii problemowych związanych z rywalizacją wyborczą w Polsce: uwarunkowań formalno-prawnych i finansowych kampanii wyborczych, jakości oferty wyborczej w kampaniach oraz znacze...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!