Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki »
MENU
GRATIS dla ucznia


Komunikacja i zarządzanie międzykulturowe(Miękka)

Współczesne wyzwania prawno-organizacyjne

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 45,00 zł
42,86
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,14 zł
Stan magazynowy:Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostawa gratis dla paczek o wartości od 200 zł.
Płatność elektroniczna (PayU, BLIK)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
4,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS
Płatność za pobraniem
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł

Komunikacja i zarządzanie międzykulturowe

Książka stanowi kolejny tom serii wydawniczej „Metody i techniki zarządzania”. Podjęto w nim problematykę metod, technik i narzędzi polityki społecznej w perspektywie wielokulturowości. Realizacja polityki społecznej nie jest zawężona do metod zaczerpniętych z nauk o zarządzaniu, chociaż z metodologii zarządzania wykorzystuje koncepcje strategii, zarządzania kadrami oraz teorii organizacji.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Łukasz Sułkowski

Doktor habilitowany, profesor zwyczajny nauk ekonomicznych i doktor habilitowany nauk humanistycznych. Obecnie zatrudniony na stanowiskach: Kierownika Katedry Zarządzania w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi, profesora zwyczajnego na Uniwersytecie Jagiellońskim na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Dyrektora Programu w Clark University. Od 2012 roku członek Prezydium PKA, od 2008 redaktor naczelny kwartalnika Journal of Intercultural Management, w latach 2004-2011 redaktor naczelny kwartalnika Organizacja i Kierowanie.

Autor około 300 publikacji (w tym indeksowanych na tzw. Liście Filadelfijskiej) i 10 książek. Pełnił funkcję kierownika 11 grantów badawczych (w tym KBN i NCN). Działa w stowarzyszeniach: Academy of Management, IFERA, Reseau PGV (Komitet sterujący). Laureat licznych nagród Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Clark University oraz Społecznej Akademii Nauk w Łodzi.

    Polecamy

    Inne autora

    Inni Klienci oglądali również

    10,50 zł

    Bariery i pomosty w komunikacji językowej Polaków

    Tom (,,czerownej serii") zawiera dokumentację V Forum Kultury Słowa, które odbyło się w Lublinie (16-18.10.2003) pod hasłem ,,Polak z Polakiem. Porozumiewanie się. Bariery i pomosty". W obradach uczestniczyło kilkaset osób z r&o...
    60,00 zł

    Zarządzanie zasobami ludzkimi

    Książka jest poświęcona wybranym procesom zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie. Przygotowana została jako podręcznik dla osób, które odpowiadają za te procesy w organizacji, i tych, które chcą przygotować się do pracy ...

    Zarządzanie publiczne

    Książka dotyczy zarządzania publicznego w odniesieniu do zarządzania organizacją jaką jest państwo. W części teoretycznej temat omówiony jest z perspektywy podstawowych funkcji zarządzania, tj. planowania, organizowania, kierowania i kontroli. W czę...

    Zarządzanie czasem

    Czy wystarcza nam czasu na wszystko? Większość z nas na podobne pytanie odpowie "nie". W rzeczywistości jednak każdy z nas ma więcej czasu, niż mu się wydaje, tylko nie umie nim zarządzać. Z książką Briana Tracy'ego nauczymy się, jak w kr&oac...

    Zarządzanie i planowanie marketingowe

    Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy...

    Zmysły w komunikacji

    Tom ma charakter przeglądu różnych stanowisk w kwestii korelacji między kompetencją językową a percepcją zmysłową człowieka, ale skupia się przede wszystkim na nabywaniu sprawności językowych przez dzieci oraz roli, jaką pełnią tu zmysły, takie ...

    Elastyczne zarządzanie czasem

    Nie masz na nic czasu? Pracujesz po godzinach i często zabierasz pracę do domu? Kończysz dni z poczuciem, że niewiele udało ci się zrobić? Masz tyle na głowie, że nie wiesz, od czego zacząć, i w rezultacie odkładasz zadania na później?Pozn...
    49,00 zł

    Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich

    Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach,...

    Zarządzanie kadrami

    Podręcznik ten – wraz z Ćwiczeniami i Słownikiem – tworzy komplet wzajemnie uzupełniających się pozycji, które od lat stanowią merytoryczną podstawę do prowadzenia zajęć dydaktycznych z przedmiotu określanego jako: zarządzanie kadram...

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!