Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU


Korespondencja Fryderyka Chopina 1838-1839. Tom 2, część 2(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2017

  • Redakcja naukowa: Hanna Wróblewska-Straus, Zbigniew Skowron, Zofia Helman

  • Wydawca: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 29,99 zł
26,99
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,00 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Korespondencja Fryderyka Chopina 1838-1839. Tom 2, część 2

Drugi z trzech tomów korespondencji Fryderyka Chopina, bogato ilustrowany, m.in. autografami listów, opatrzony indeksami, wykazami źródeł, miscellaneami, bibliografią i notami biograficznymi postaci związanych z artystą. Kryterium podziału listów stanowią najważniejsze cezury w życiu i działalności twórczej Chopina. Jest to korespondencja związana z latami młodzieńczymi kompozytora oraz z okresem spędzonym za granicą po upadku powstania listopadowego aż do przyjazdu Chopina do Paryża wczesną jesienią 1831 roku, jak również z początkiem stałych letnich pobytów kompozytora w posiadłości George Sand w Nohant. Tom pierwszy, wydany przez Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego w roku 2009, obejmował listy Chopina pisane od grudnia 1816 do września 1831 roku. Tom drugi ukazuje się w dwóch woluminach, które obejmują: część 1 — listy pisane od listopada 1831 do września 1838 roku część 2 — listy pisane od listopada 1838 do maja 1839 roku Listy zawarte w 1. części drugiego tomu Korespondencji Fryderyka Chopina dokumentują pierwsze lata pobytu Chopina w stolicy Francji, kiedy nikomu nieznany kompozytor-pianista z Warszawy, dzięki talentom towarzyskim oraz rosnącemu uznaniu dla jego twórczości i sztuki pianistycznej, zdobywał stopniowo miejsce w kręgu paryskiej elity artystycznej i polskiej Wielkiej Emigracji. Duże zainteresowanie badaczy budzą listy, które świadczą o przyjacielskich kontaktach Chopina z wybitnymi kompozytorami niemieckimi – Felixem Mendelssohnem Bartholdym i Robertem Schumannem. Szczególne znaczenie ma korespondencja z Marią Wodzińską i jej matką, będąca świadectwem rodzącego się uczucia Chopina do Marii i związanych z nią planów małżeńskich, które miały ostatecznie przynieść Fryderykowi bolesne rozczarowanie. W tym kontekście pojawia się słynne, lapidarne wyznanie George Sand pod adresem Chopina: „On vous adore”, zapowiadające nowy, a zarazem najważniejszy rozdział w jego doświadczeniach uczuciowych. Listy zawarte w 2. części drugiego tomu Korespondencji Fryderyka Chopina dokumentują niezwykle ważne doświadczenie w życiu kompozytora, jakim była podróż na Majorkę z George Sand i jej dziećmi. Są tu m.in. listy do Juliana Fontany, będące kroniką majorkańskich wrażeń Chopina, opisem okoliczności powstania jednego z jego najsłynniejszych dzieł – cyklu Preludiów op. 28, a także świadectwem dramatycznego zaostrzenia się choroby artysty pod koniec pobytu w Valldemossie i podczas powrotnego rejsu do Barcelony. Ta część korespondencji dotyczy długiej rekonwalescencji Chopina w Marsylii pod troskliwą opieką George Sand, która właśnie wtedy podjęła ważną decyzję dotyczącą przyszłości swego związku z kompozytorem, zabierając go na pierwszy letni pobyt w Nohant. W tym okresie też jej nagła fascynacja Chopinem, o czym pisała w słynnym liście-rzece do Wojciecha Grzymały (zob. Miscellanea), przeobraziła się w stałe i głębokie uczucie, które zaważyło nie tylko na życiu artysty, lecz również na jego twórczości. NAGRODY Tom 2 książki Korespondencja Fryderyka Chopina 1831-1839 otrzymał: NAGRODĘ GŁÓWNĄ im. Księdza Edwarda Pudełki przyznaną przez Stowarzyszenie Wydawców Szkół Wyższych, WYRÓŻNIENIE w konkursie Najpiękniejsza Książka Roku 2017 przyznane przez Polskie Towarzystwo Wydawców Książek, WYRÓŻNIENIE w konkursie ACADEMIA 2018 dla najlepszej publikacji akademickiej i naukowej za opracowanie edytorskie. The second volume of correspondence of Fryderyk Chopin, richly illustrated with autographs of letters, including indexes, miscellanea, bibliography and biographical notes of the people related to the artist. It includes the correspondence from the composer’s youth and the time spent abroad after the fall of the November Uprising, until Chopin’s arrival in Paris in the early autumn of 1831, as well as his first regular summer stays in George Sand’s house in Nohant.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
247. Fryderyk Chopin i George Sand do Wojciecha Grzymały w Paryżu,
[Port-Vendres, 1 listopada 1838] 743
248. Do Juliana Fontany w Paryżu, [Palma, po 8 listopada,
a najpóźniej 15 listopada 1838] 748
249. Do Camille’a Pleyela w Paryżu, Palma [Establiments], 21 listopada 1838 757
250. Do Juliana Fontany w Paryżu, Palma [Establiments], 3 grudnia [1838] 762
251. Do Wojciecha Grzymały z niekompletnym dopiskiem George Sand, [Establiments],
3 grudnia [1838] 769
252. George Sand do Wojciecha Grzymały w Paryżu z dopiskiem Fryderyka Chopina,
[Establiments lub Palma, ok. 9 grudnia 1838] 777
253. Do Juliana Fontany w Paryżu, Palma, 14 grudnia 1838 784
254. Do Juliana Fontany w Paryżu, Palma [Valldemossa], 28 grudnia 1838 786
255. Do Juliana Fontany w Paryżu, [Valldemossa, 22 stycznia 1839] 793
256. Do Camille’a Pleyela w Paryżu, Valldemossa, 22 stycznia 1839 796
257. Do Heinricha Alberta Probsta w Paryżu, [Valldemossa], 22 stycznia 1839 801
258. Do Juliana Fontany w Paryżu, Marsylia, 2 marca 1839 804
259. Do Camille’a Pleyela w Paryżu, Marsylia, 12 marca 1839 810
260. Do Juliana Fontany w Paryżu, [Marsylia, 12 marca 1839] 815
261. Do Wojciecha Grzymały w Paryżu (niekompletny) z dopiskiem George Sand,
Marsylia, 12 [marca 1839] 821
262. Do Juliana Fontany w Paryżu, Marsylia, 17 marca 1839 829
263. Do Wojciecha Grzymały w Paryżu, Marsylia, [27] marca [1839] 833
264. Do Bazile’a Canuta w Palmie, Marsylia, 28 marca 1839 838
265. Do Juliana Fontany w Paryżu, [Marsylia, koniec marca 1839] 842
266. Hector Berlioz do Fryderyka Chopina w Marsylii,
[Paryż, krótko po 1 kwietnia 1839] 846
267. Do Wojciecha Grzymały w Paryżu z dopiskiem George Sand,
Marsylia [11 kwietnia] 1839 849
268. Do Wojciecha Grzymały w Paryżu z dopiskiem George Sand,
Marsylia, 12 kwiet[nia] 1839 857
269. Do Wojciecha Grzymały w Paryżu z dopiskiem George Sand,
[Marsylia, 15 lub 16 kwietnia 1839] 862

■ Ko r e s p o n d e n c j a Fr y d e r y k a C h o p i n a ■ 1 8 3 1 – 1 8 3 9
270. Do Juliana Fontany w Paryżu, [Marsylia, po 16 kwietnia 1839] 868
271. Do Juliana Fontany w Paryżu, [Marsylia], 25 [kwietnia] 1839 872
272. Do Wojciecha Grzymały w Paryżu z dopiskiem George Sand,
Marsylia, 21 maja 1839 876

LISTY ZAGINIONE, OPUBLIKOWANE W STRESZCZENIACH 881
S3 Antonio Pacini do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż, przed 18 listopada 1831 – pierwsza połowa lutego 1832] 881
S4 Ludwik Broel Plater do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż, przed 18 listopada 1831 – pierwsza połowa lutego 1832] 882
S5 Alexandre de Moriolles do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż, 26 listopada 1831] 883
S6 Ferdinando Paër do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż], 28 listopada 1831 885
S7 Johann Peter Pixis do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż, przed 25 lutego 1832] 886
S8 Alexandrine de Moriolles do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż, krótko po 25 lutego 1832] 887
S9 Joseph L. Blahetka do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż], 11 kwietnia 1832 888
S10 Adam Jerzy Czartoryski do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż, po 30 kwietnia, a przed
7 czerwca 1832 lub od pierwszych dni września 1832 do około 25 stycznia 1833] 889
S11 Filip Kincel (Künzel) do Fryderyka Chopina w Paryżu,
Drezno, 23 października 1832 890
S12 Gustave de Montebello do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż, grudzień 1832] 892
S13 Paul Mendelssohn Bartholdy do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż],
4 stycznia 1833 894
S14 Amélie Lassabathie do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż], 23 października [1833] 895
S15 Ludwik Wołowski do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż, czerwiec 1833 –
pierwszy kwartał 1835] 896
S16 Eliza Brzozowska do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż, czerwiec 1833 –
23 września 1836] 898
S17 Pierre Érard do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż, czerwiec 1833 –
23 września 1836] 899
S18 Émilie de Flahaut do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż, czerwiec 1833 –
23 września 1836] 901

S19 Sophie Léo do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż, czerwiec 1833 –
koniec czerwca 1836] 903
S20 Antonio Pacini do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż, czerwiec 1833 –
23 września 1836] 904
S21 Françoise Bobée do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż, pierwsze miesiące 1834] 905
S22 Louis? Galloux do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż], 12 maja 1834 907
S23 Marie Pleyel do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż], 14 sierpnia 1834 908
S24 Amélie Lassabathie do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż, wrzesień 1834 –
kwiecień 1836] 909
S25 Frédérique Planat de la Faye do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż], 4 grudnia [1834] 910
S26 Frédérique Planat de la Faye do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż], 6 grudnia [1834] 911
S27 Zéphirine de Damas de Chastelleux do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż, zapewne koniec 1834] 912
S28 Lina Freppa do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż], 1834 916
S29 Fanny Hensel do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż 1834] 917
S30 Henriette Barthélémy do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż, 1834 lub 1835] 919
S31 Frédérique Planat de la Faye do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż], 1 stycznia 1835 920
S32 Ferdinand Hiller do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż, przed 2 lutego 1835] 921
S33 Józef Bem do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż], 14 marca 1835 922
S34 Anna Czartoryska do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż, przed 19? marca 1835] 923
S35 Lucjan Woroniecki do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż, krótko po 19 marca 1835] 924
S36 Félicité Mouton de Lobau do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż], 9 kwietnia [1835] 926
S37 Ferdinand Hiller do Fryderyka Chopina w Paryżu, Berno, 9 lipca 1835 928
S38 Zofi a Ossolińska do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż], 18 lipca 1835 933
S39 Caroline Mouton de Lobau do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż],
6 sierpnia 1835 934
S40 Antonia von Diller do Fryderyka Chopina w Tetschen (?) z dopiskiem
Kathariny von Pereira-Arnstein, Heidelberg, 14 września [1835] 935
S41 Antonia von Diller do Fryderyka Chopina, [Heidelberg, krótko po 14 września 1835] 939

■ Ko r e s p o n d e n c j a Fr y d e r y k a C h o p i n a ■ 1 8 3 1 – 1 8 3 9
S42 Antonia von Diller do Fryderyka Chopina w Heidelbergu z podpisem
Kathariny von Pereira-Arnstein, [Heidelberg, ok. 1 października 1835] 940
S43 Honorata Komarowa do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż, październik 1835 – wiosna 1836] 941
S44 Friedrich (Bedřich) von Thun Hohenstein do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Tetschen (Dieczyn), październik – grudzień 1835?] 943
S45 Heinrich Wilhelm Ernst do Fryderyka Chopina w Paryżu, Rennes, 3 listopada 1835 945
S46 Adélaïde de Fürstenstein do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż], 28 grudnia 1835 946
S47 Bodo Albrecht von Stockhausen do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż, 1835 – 23 września 1836] 948
S48 Antoni Teichmann do Fryderyka Chopina w Paryżu, Wiedeń, 1 marca 1836 949
S49 Joseph Hartmann Stuntz do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Monachium], 5 marca 1836 950
S50 Théodore Gudin do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż], 16 marca 1836 951
S51 Pierre Baillot do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż], 28 marca 1836 952
S52 Towarzystwo Politechniczne Polskie do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż], 30 maja 1836 953
S53 Theresia von Thun Hohenstein do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Tetschen (Dieczyn)], 6 czerwca 1836 955
S54 Camille de Courbonne do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż, 1836–1837 lub później] 956
S55 Jules Apponyi do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż], 27 października 1836 (?) 959
S56 Pierre-Joseph Zimmermann do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż, 1836–1838] 961
S57 Caroline Mouton de Lobau do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż],
13 września 1837 962
S58 Franz Oliver von Jenison zu Walworth do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż],
23 grudnia 1837 963
S59 Rodolphe I Apponyi do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż, 1837 –
18 października 1838 lub nawet 1845] 964
S60 Louise Garat do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż, przed 27 października 1838 lub po 11 października 1839] 967
S61 Thérèse Apponyi do Fryderyka Chopina w Paryżu,
[Paryż, krótko przed 27 października 1838] 969
S62 Emmanuel Arago do Fryderyka Chopina w Paryżu, [Paryż, 1838 lub później] 972

ANEKS 975
Noty biografi czne 976
ALKAN François Luguenot 976
Astolphe de CUSTINE Marie-Paule Rambeau 980
Laura CZOSNOWSKA Hanna Wróblewska-Straus 986
Julian FONTANA Zofi a Helman 995
Auguste FRANCHOMME Sophie Ruhlmann 1031
Ferdinand von HILLER Zofi a Helman 1045
Henryk JĘDRZEJEWICZ Hanna Wróblewska-Straus 1053
Franz LISZT Jean-Jacques Eigeldinger 1064
Camille PLEYEL Jean-Jacques Eigeldinger 1071
George SAND Marie-Paule Rambeau 1075
Maurice SAND Marie-Paule Rambeau 1091
Solange CLÉSINGER Marie-Paule Rambeau 1094
WODZIŃSCY Zofi a Helman 1097
Michalina ZALESKA Hanna Wróblewska-Straus 1135
Zapowiedzi i recenzje koncertów Fryderyka Chopina oraz artykuły
o jego kompozycjach (wybór z lat 1832–1839) 1146
Miscellanea 1246
George Sand do Wojciecha Grzymały, [Nohant, koniec maja 1838] 1246
Majorkańskie pianina Fryderyka Chopina Zbigniew Skowron 1266
Wokół daty urodzenia Fryderyka Chopina Hanna Wróblewska-Straus 1272
BIBLIOGRAFIA 1279
ŹRÓDŁA ILUSTRACJI 1313
INDEKS OSÓB I DZIEŁ 1317
INDEKS WAŻNIEJSZYCH MIEJSCOWOŚCI I INSTYTUCJI 1384
INDEKS ZAGINIONYCH LISTÓW CHOPINA I DO CHOPINA
WZMIANKOWANYCH W KORESPONDENCJI 1395
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Majorkańskie pianina Fryderyka Chopina
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

30,75 zł

Filozofia form symbolicznych Część 1

Znamienne dla „szalonych lat dwudziestych” niemieckiej filozofii było przekształcenie się tradycyjnych prądów filozoficznych w nowe dyscypliny filozoficzne. Filozofia życia, reprezentowana przez tak różnych autorów jak ...

Zakon.Cykl Pendorum część III

Cykl Pendorum to epicka opowieść spod znaku miecza z domieszką magii. To historia o dorastaniu, mierzeniu się z przeciwnościami losu oraz własnym, trudnym przeznaczeniem, gdzie niekoniecznie jest się wybrańcem, a nosi znamiona przekleństwa. Poznajcie n...
7,00 zł

Czas na… - 04 Część II. Czas na... wspomnienia – językowy obraz szkoły w wypowiedziach absolwentów

Czas jest istotnym elementem badań naukowych. Niezależnie od tego, czy i w jakim stopniu zostanie włączony w przedmiot badań, zawsze jest czynnikiem determinującym działania badawcze. Nic bowiem w nauce nie odbywa się poza ramą czasową. Celem publikacj...

Kardiologia sportowa w praktyce klinicznej. Część IV

Część IV z publikacji pt. "Kardiologia sportowa w praktyce klinicznej" redakcja naukowa: Maciej Banach, Elżbieta Biernacka, Wojciech Braksator. Kardiologia sportowa w praktyce klinicznej jest przykładem opracowania unikalnego w skali kraju w ...
31,00 zł

Cześć Księżniczko!

Nowa trylogia Blue Jeansa, autora bestsellerowych "Piosenek dla Pauli"! Hiszpański bestseller o przyjaźni, miłości i codziennych zmaganiach z rzeczywistością! Szóstka młodych ludzi, którzy czują, kochają, cierpią i marzą jak inn...
21,90 zł

Łańcuch krwi. Część III. Na tropie Cygana

Część III powieści "Łańcuch krwi” pt. "Na tropie Cygana". Major Czaplicki umieszcza Gabalę w więzieniu, w jednej celi z... hauptsturmfuehrerem Fullerem. Gabala jest już bardzo chory na serce, a Czaplicki wspaniałomyślnie ofiarowuje...
10,00 zł

Zdobywcy - gra mnemotechniczna Część IV serii Zapamiętywanie Angielskich Słówek - zaskakująco łatwe

Masz przed sobą część czwartą serii ZAS z grą mnemotechniczną - Zdobywcy. Całość składa się z 6 części. Łącznie, we wszystkich sześciu częściach, znajdziesz ponad 1200 gotowych, rysunkowych skojarzeń do najczęściej używanych, angielskich słów. M...
7,00 zł

Czas na… - 01 Część I, cz. 1. Czas na... kompetencję przestrzenną – nowy...: Wprowadzenie; Kompetencja językowa dziecka (zarys problematyki); Komponenty kompetencji przestrzennej

Czas jest istotnym elementem badań naukowych. Niezależnie od tego, czy i w jakim stopniu zostanie włączony w przedmiot badań, zawsze jest czynnikiem determinującym działania badawcze. Nic bowiem w nauce nie odbywa się poza ramą czasową. Celem publikacj...
7,00 zł

Czas na… - 06 Część III, cz. 2. Czas na... stereotyp chłopaka i jego modyfikacje (na przykładzie wypowiedzi młodzieży): CHŁOPAK w badaniach tekstowych

Czas jest istotnym elementem badań naukowych. Niezależnie od tego, czy i w jakim stopniu zostanie włączony w przedmiot badań, zawsze jest czynnikiem determinującym działania badawcze. Nic bowiem w nauce nie odbywa się poza ramą czasową. Celem publikacj...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!