Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Fachowy, bogato ilustrowany poradnik, zawierający opisy budowy i działania hybrydowych i elektrycznych układów napędowych stosowanych w pojazdach oraz podstawowe informacje dotyczące ich obs...
Bogato ilustrowany podręcznik poświęcony podstawom elektrotechniki i elektroniki, których znajomość jest niezbędna do dalszego kształcenia w zawodzie. Przedstawiono w nim zagadnienia dotyczą...
Bogato ilustrowany podręcznik poświęcony podstawom budowy i działania wszystkich zespołów i układów pojazdów samochodowych. Przedstawiono w nim zagadnienia dotyczące klasyfikac...
Bogato ilustrowany fachowy poradnik dla użytkowników samochodów osobowych Volkswagen Touran II (od VIII 2010), Jetta VI (od VII 2010), Golf VI Variant (od X 2009) i Golf VI Plus (od I...
Bogato ilustrowany poradnik poświęcony badaniom technicznym pojazdów drogowych. Opisano w nim podstawowe zasady bezpieczeństwa i higieny pracy, najważniejsze przepisy regulujące badania tech...
Druga część bogato ilustrowanej dwutomowej książki poświęconej pojazdom produkowanym w Fabryce Samochodów Osobowych w Warszawie od 1978 do 2011 roku. Opisano samochody produkowane seryj...
Bogato ilustrowany poradnik dla użytkowników samochodów osobowych Volkswagen Golf siódmej generacji, produkowanych od listopada 2012 roku, w wersjach kombilimuzyny i kombi (Var...
Czego można nauczyć się od Toyoty?Jak podwoić lub potroić szybkość każdego procesu. Jak wbudować jakość w systemy miejsca pracy. Jak zminimalizować olbrzymie koszty ukrytych strat. Jak zro...
Pierwsza część podręcznika poświęconego wyposażeniu elektrycznemu i elektronicznemu pojazdów samochodowych. Charakterystyczną cechą tego podręcznika jest połączenie wiadomości teoretycznych ...
Podręcznik Elektryczne i elektroniczne wyposażenie pojazdów samochodowych jest dopuszczony do użytku szkolnego na poziomie technikum i szkoły policealnej i przeznaczony do kształcenia w zawo...
Specjalistyczny podręcznik akademicki z cyklu „Pojazdy samochodowe” opisujący budowę i działanie pojazdów użytkowych, czyli samochodów ciężarowych, specjalnych, terenowych...
Bogato ilustrowana książka poświęcona kulisom budowy prototypów samochodów dla rolnictwa i uruchomieniu produkcji modelu Tarpan 233 oraz jego odmian pochodnych. Scharakteryzowano w ni...
W tej bogato ilustrowanej monografii zaprezentowano pojazdy produkowane seryjnie i montowane przez WSM (Wytwórnię Sprzętu Mechanicznego), FSM (Fabrykę Samochodów Małolitrażowych) oraz...
Napisany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodach z 2017 roku, bogato ilustrowany podręcznik poświęcony podstawom budowy, głównym zespołom mechanicznym silników spalinowyc...
Bogato ilustrowany fachowy poradnik o samochodach Volkswagen Passat (typu B6), produkowanych od marca 2005, z nadwoziami sedan i kombi, wyposażonych w silniki benzynowe 1,4 TSI typu CAXA o mocy 90 ...
Bogato ilustrowany fachowy poradnik poświęcony obsłudze i naprawie samochodów Audi A4 (oznaczenie fabryczne B6/B7) z nadwoziami sedan i kabriolet oraz Audi A4 Avant (kombi), wyposażonych w s...
Słownik zawiera w części polsko-niemieckiej 10000, a w części niemiecko-polskiej 9000 najczęściej stosowanych terminów i zwrotów z zakresu budowy, obsługi i użytkowania pojazdó...
Bogato ilustrowany fachowy poradnik dla użytkowników samochodów dostawczych Volkswagen Transporter (oznaczenie fabryczne T4) i pochodnych odmian Caravelle, Multivan oraz Kalifornia, p...
W podręczniku przedstawiono zagadnienia z elektrotechniki i elektroniki samochodowej, począwszy od przypomnienia podstawowych pojęć z elektryczności, a na omówieniu elektronicznych układ&oac...
Bogato ilustrowana książka poświęcona prototypom oraz samochodom seryjnym produkowanym i montowanym w początkowym okresie działalności Fabryki Samochodów Osobowych na Żeraniu w latach 1951-1...
Bogato ilustrowany podręcznik poświęcony naprawie mechanicznych podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych. Przedstawiono w nim zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa i higien...
Podręcznik akademicki, w którym wyjaśniono podstawowe zagadnienia bezpiecznego ruchu samochodu. Ułatwia poznanie najważniejszych zagadnień mechaniki ruchu pojazdu, zwłaszcza relacji pomiędzy...
Książka ta jest najobszerniejszą publikacją poświęconą obsłudze i naprawie poszczególnych zespołów wszystkich wersji i odmian samochodów FSO POLONEZ CARO, TRUCK, POLONEZ WIELOF...
Bogato ilustrowany fachowy poradnik poświęcony obsłudze i naprawie samochodów Honda Civic, produkowanych od października 1987 do marca 2001 roku, wyposażonych w silniki benzynowe: 1,3 dm3 (7...