Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Listening and Acouological Education(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2019

  • Autor: Małgorzata Przanowska

  • Wydawca: Uniwersytet Warszawski

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
27,20
Cena zawiera podatek VAT.
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Listening and Acouological Education

The book is devoted to the analysis of the complex phenomenon of listening, with its own specific dynamics. Listening, understood as a way of being in the world, requires an acouological education, in which the logic of creative participation calls for a being with others that is responsible, inspiring, tasteful and that overcomes “reductionisms” in a translational way. The publication is intended for those interested in the phenomenon of listening, the philosophy of education, contemporary pedagogy, philosophical hermeneutics, as well as the philosophy of music. It could become a source a inspiration for counselling, relations (also in the therapeutic dimension) and communication scholars and professionals. Książka jest poświęcona analizie wieloaspektowego, posiadającego swoistą dynamikę, fenomenu słuchania. Rozumiane jako sposób bycia w świecie słuchanie wymaga kształtowania akuologicznego (acouological education), w którym logika twórczego uczestnictwa zaprasza do odpowiedzialnego, translacyjnie przekraczającego „redukcjonizmy”, inspirującego i pełnego smaku bycia z innymi. Publikacja przeznaczona dla osób zainteresowanych fenomenem słuchania, filozofią edukacji, współczesną pedagogiką, hermeneutyką filozoficzną, a także filozofią muzyki. Może stać się inspiracją dla środowisk zajmujących się poradnictwem, relacjami (również w wymiarze terapeutycznym) oraz komunikacją.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Introduction. Intertwining of threads: Resounding contexts 7
PART I
THE PHENOMENOLOGICAL HERMENEUTICS OF LISTENING
1. The hermeneutic conversation and the piercing dialectics resounding in listening (overture fi gures: Hans-Georg Gadamer and Jean-Luc Nancy) 39
1.1. Conversations and things 39
1.2. Audibility of things and voice-mousikē 44
1.3. Dialectic versus sophistic speaking and listening . 49
1.4. Listening and freedom 52
1.5. Openness – understanding – questionness of things . 54
1.6. The conversation/listening that we are 58
1.7. Listening to light – ontological tonality and the self 60
1.8. Sense and the logic of evocation 67
1.9. Someone as (hermeneutically dialectic) art 72
2. The hermeneutic priority of the question: Cultivating
the hermeneutic ear 77
2.1. Initial remarks: The formative how and a deep-rooted liberation 77
2.2. The educational: Between question and listening 80
2.3. Ways of the question(ing): An approximation 85
2.4. Ways of listening: An approximation 88
2.5. Issue of education: An approximation 93
3. A mini-phenomenology of listening (or the small hermeneutic phenomenology of listening) 97
3.1. Conceptual ambiguity: Forms of listening 97
3.2. Unwitting listening and listening as intentional, attentive hearing 100
3.3. Understanding/interpretative listening 105
3.4. Breathing listening or heart listening 108
3.5. Listening in action 111
3.6. Critical listening 112
3.7. Interrogative listening 114
3.8. Emancipatory-liberating listening 116
3.9. Recognizing/diagnostic listening 119
3.10. Instrumental listening 121
3.11. Psychologically therapeutic listening 126
3.11.1. Attentive-feeling listening and mindfulness 130
3.11.2. Empathic listening 132
3.11.3. Actively conscious listening 136
3.11.4. Passive-impression listening 137
3.11.5. Relaxing-meditative listening 137
3.12. Philosophically therapeutic (therapeic) listening 139
3.12.1. Dialogical listening and its polyphonic doubleness 142
3.12.2. Musical listening and listening to music 148
3.12.3. The musical (mousikē-logos listening) in the philosophical, or the musicality of the wor(l)d 165
4. Interludium. Interweaving of meanings: (Trans-)formative (dialectic) mousikē 173
PART II
TOWARD ACOUOLOGICAL EDUCATION
5. Listening in acouo-translation(al) education 201
5.1. The understanding of (transformative) acouo-translation 201
5.2. Some myths about translation – some myths about education 214
5.3. The listening culture (and the fi gure) of the Meaningful Translator-Interpreter 221
5.4. Translation(al) listening or listening-for translation 229
6. The sense of acouological education 232
6.1. Pedagogical apologias in contemporary dynamics of/in education:Approaching the acouological in education 232
6.2. The question of the hermeneutics of education: The in-between of philosophy and pedagogy 255
6.3. The sense (reductions) and a sense of a “tasting touch” recoveryin acouological education 262
6.4. Education(al) listening – formative listening 272
7. Coda: Acouo-Educator 276
Acknowledgments 281
Bibliography 282
Index 297
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Rekomendacja
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

3,00 zł

Education of Tomorrow. Since education in family to system aspects of education - Zenon Jasiński: Teachers’ attitudes toward the “Others” and intercultural education

Contemporary post-modren family as the "family of risk" The contemporary family is a post-modern one. Unfortunately, it is frequently a dysfunctional family which fulfils its basic roles (bio-psychical, economic, socio-determining, socio-psyc...
3,00 zł

Education of tomorrow. Organization of school education - Barbara Grzyb, Marta Ir: Theoretical context of social exclusion of not fully abled people – selected areas

Education of tomorrow as an idea, scientific message to horizons of the desired systemic changes and of those in everyday life, it raises recognition and has hopes for implementation into the practice of the educational process, education, and care. In...
3,00 zł

Education of tomorrow. Education, and other forms of activity of adults - Anna Pękala: Participation in culture of preschool and early school education students. Research report

The investigations on the mystery of science and its personal knowledge of uncertainty, as the poet Kabir – the master, used to say: “When you have knowledge, you use a torch to show the way. When you are enlightened, you become a torch.&rd...
3,00 zł

Education of Tomorrow. Since education in family to system aspects of education - Małgorzata Kabat: University as an educational environment of teachers

Contemporary post-modren family as the "family of risk" The contemporary family is a post-modern one. Unfortunately, it is frequently a dysfunctional family which fulfils its basic roles (bio-psychical, economic, socio-determining, socio-psyc...
3,00 zł

Education of tomorrow. Organization of school education - Aleksandra Kamińska: The essence of dialogue in upbringing process

Education of tomorrow as an idea, scientific message to horizons of the desired systemic changes and of those in everyday life, it raises recognition and has hopes for implementation into the practice of the educational process, education, and care. In...
30,00 zł

Edukacja a nowe technologie w kulturze, informacji i komunikacji. Education and new technologies in culture, information and communication

„[…] Ciągle zmieniająca się pod wpływem mediów rzeczywistość kulturowa i edukacyjna skłania do podejmowania dogłębnych i wielopłaszczyznowych badań współczesnego świata. Przedstawiona do recenzji książka podejmuje prób...
3,00 zł

Education of tomorrow. Education, and other forms of activity of adults - Kazimierz Wenta Symmetry and chaos between general didactics and subject didactics

The investigations on the mystery of science and its personal knowledge of uncertainty, as the poet Kabir – the master, used to say: “When you have knowledge, you use a torch to show the way. When you are enlightened, you become a torch.&rd...
4,50 zł

Cultivating and Forming Regional Traditions by the Visegrad Group Teachers - 08 Regional culture traditions in the school education content — contribution to ethnopedagogy

Problematyka pracy pod redakcją dr hab. Beaty Pituły i dr Anny Waligóra-Huk koncentruje się wokół szeroko pojętego zagadnienia kultywowania i tworzenia tradycji regionalnych przez nauczycieli krajów Grupy Wyszehradzkiej (Polski, Cz...
3,00 zł

Education of tomorrow. Education, and other forms of activity of adults - Marek Lewandowski: The place of motor skills in the integrated education of the pupils attending the 1st-3rd primary school forms

The investigations on the mystery of science and its personal knowledge of uncertainty, as the poet Kabir – the master, used to say: “When you have knowledge, you use a torch to show the way. When you are enlightened, you become a torch.&rd...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!