Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Listening and Acouological Education(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2019

  • Autor: Małgorzata Przanowska

  • Wydawca: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    ??Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia. _pl_PL??

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Listening and Acouological Education

The book is devoted to the analysis of the complex phenomenon of listening, with its own specific dynamics. Listening, understood as a way of being in the world, requires an acouological education, in which the logic of creative participation calls for a being with others that is responsible, inspiring, tasteful and that overcomes “reductionisms” in a translational way. The publication is intended for those interested in the phenomenon of listening, the philosophy of education, contemporary pedagogy, philosophical hermeneutics, as well as the philosophy of music. It could become a source a inspiration for counselling, relations (also in the therapeutic dimension) and communication scholars and professionals. Książka jest poświęcona analizie wieloaspektowego, posiadającego swoistą dynamikę, fenomenu słuchania. Rozumiane jako sposób bycia w świecie słuchanie wymaga kształtowania akuologicznego (acouological education), w którym logika twórczego uczestnictwa zaprasza do odpowiedzialnego, translacyjnie przekraczającego „redukcjonizmy”, inspirującego i pełnego smaku bycia z innymi. Publikacja przeznaczona dla osób zainteresowanych fenomenem słuchania, filozofią edukacji, współczesną pedagogiką, hermeneutyką filozoficzną, a także filozofią muzyki. Może stać się inspiracją dla środowisk zajmujących się poradnictwem, relacjami (również w wymiarze terapeutycznym) oraz komunikacją.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Introduction. Intertwining of threads: Resounding contexts 7
PART I
THE PHENOMENOLOGICAL HERMENEUTICS OF LISTENING
1. The hermeneutic conversation and the piercing dialectics resounding in listening (overture fi gures: Hans-Georg Gadamer and Jean-Luc Nancy) 39
1.1. Conversations and things 39
1.2. Audibility of things and voice-mousikē 44
1.3. Dialectic versus sophistic speaking and listening . 49
1.4. Listening and freedom 52
1.5. Openness – understanding – questionness of things . 54
1.6. The conversation/listening that we are 58
1.7. Listening to light – ontological tonality and the self 60
1.8. Sense and the logic of evocation 67
1.9. Someone as (hermeneutically dialectic) art 72
2. The hermeneutic priority of the question: Cultivating
the hermeneutic ear 77
2.1. Initial remarks: The formative how and a deep-rooted liberation 77
2.2. The educational: Between question and listening 80
2.3. Ways of the question(ing): An approximation 85
2.4. Ways of listening: An approximation 88
2.5. Issue of education: An approximation 93
3. A mini-phenomenology of listening (or the small hermeneutic phenomenology of listening) 97
3.1. Conceptual ambiguity: Forms of listening 97
3.2. Unwitting listening and listening as intentional, attentive hearing 100
3.3. Understanding/interpretative listening 105
3.4. Breathing listening or heart listening 108
3.5. Listening in action 111
3.6. Critical listening 112
3.7. Interrogative listening 114
3.8. Emancipatory-liberating listening 116
3.9. Recognizing/diagnostic listening 119
3.10. Instrumental listening 121
3.11. Psychologically therapeutic listening 126
3.11.1. Attentive-feeling listening and mindfulness 130
3.11.2. Empathic listening 132
3.11.3. Actively conscious listening 136
3.11.4. Passive-impression listening 137
3.11.5. Relaxing-meditative listening 137
3.12. Philosophically therapeutic (therapeic) listening 139
3.12.1. Dialogical listening and its polyphonic doubleness 142
3.12.2. Musical listening and listening to music 148
3.12.3. The musical (mousikē-logos listening) in the philosophical, or the musicality of the wor(l)d 165
4. Interludium. Interweaving of meanings: (Trans-)formative (dialectic) mousikē 173
PART II
TOWARD ACOUOLOGICAL EDUCATION
5. Listening in acouo-translation(al) education 201
5.1. The understanding of (transformative) acouo-translation 201
5.2. Some myths about translation – some myths about education 214
5.3. The listening culture (and the fi gure) of the Meaningful Translator-Interpreter 221
5.4. Translation(al) listening or listening-for translation 229
6. The sense of acouological education 232
6.1. Pedagogical apologias in contemporary dynamics of/in education:Approaching the acouological in education 232
6.2. The question of the hermeneutics of education: The in-between of philosophy and pedagogy 255
6.3. The sense (reductions) and a sense of a “tasting touch” recoveryin acouological education 262
6.4. Education(al) listening – formative listening 272
7. Coda: Acouo-Educator 276
Acknowledgments 281
Bibliography 282
Index 297
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Rekomendacja
Brak informacji

28,00 zł

Na prastarej ziemi

Egipt to zdumiewające miejsce, gdzie przeszłość uparcie wdziera się w teraźniejszość. Życie codzienne jest kolażem dziejów następujących po sobie cywilizacji wraz z ich wspaniałościami i niepokojami. Jego gorące piaski zachowały ślady bogatego d...
39,00 zł

Opowieści królowej pustyni

Opowieść o niezwykłym życiu angielskiej globtroterki Gertrude Bell Gertrude Bell nie nadawała się na spokojną i potulną wiktoriańską żonę. Była osobą wyprzedzającą swą epokę. Studiowała historię współczesną w college'u Lady Margaret Hall w Oksfo...
24,90 zł

Kubuś Puchatek

Wzruszające, pełne liryzmu przygody Krzysia i jego przyjaciół – pluszowych zabawek - w Stumilowym Lesie. Obdarzone ludzkimi cechami charakteru zwierzątka śmieszą i bawią z jednej strony naiwnością, z drugiej - filozoficznym podejściem do ż...
8,00 zł

Kompetencje społeczne uczniów w młodszym wieku szkolnym

Kompetencje społeczne w dużym stopniu wpływają na osiąganie sukcesów w życiu szkolnym, a później zawodowym, dlatego tak ważne jest ich rozwijanie już u dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Książka w sposób jasny i klarowny analizuje, wy...
32,00 zł

Po kręgosłupie Europy.

Wbrew temu, co mógłby sugerować podtytuł, książka nie jest jedynie relacją z rowerowej wyprawy z Paryża do Santiago de Compostela, choć – oczywiście – jest nią również. Nie jest przewodnikiem turystycznym po trasie pielgrzymko...
9,90 zł

Piękna Pani z Fatimy

Piękna Pani z Fatimy to dla prawdziwego czciciela Matki Bożej doskonały elementarz wiadomości o objawieniach fatimskich. Każdy z trzydziestu rozdziałów jasnym, zrozumiałym językiem opisuje różne zagadnienia związane z tym cudownym wydarze...
14,99 zł

Awantura o Basię

Z pokolenia na pokolenie "Awantura o Basię" nieodmiennie bawi, śmieszy, ale też wyciska łzy z oczu. Ta ulubiona lektura dziewcząt również chłopców może porwać interesującym wątkiem sensacyjnym oraz zabawnymi scenami i wszechobec...
44,99 zł

Medytacja dzień po dniu

Książka łączy w sobie urodę pięknego albumu z reprodukcjami arcydzieł malarstwa i użyteczność podręcznika, w którym autor uczy nas – w sposób poetycki i konkretny jednocześnie – jak żyć bardziej świadomie, jak być bardziej obe...
21,00 zł

Between History and the Theory of Education

Publikacja Between History and the Theory of Education. Methodology, Traditions, Quest jest zbiorem tekstów pracowników Zakładu Podstaw Pedagogiki i Historii Wychowania Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, podejmuje rozważania nad potrzeb...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!