Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

MarkEthic

(eBook)

Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2022

  • Autor: Mariusz Ryciak

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 49,00 zł (- 30 %)
Najniższa cena z 30 dni: 29,40 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni.

34,30
Cena zawiera podatek VAT.
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

MarkEthic

MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical...

Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk.

Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często działania te były nieetyczne. Konsumenci są jednak coraz bardziej świadomi, a dodatkowo coraz więcej badań pokazuje, jak ogromnego znaczenia nabierają wartości i etyka w marketingu. W tej wyjątkowej i bardzo odważnej książce Autor dekoduje marketing ujawniając triki, jakie stosują marketerzy. Na przykładzie kilku branż pokazuje, jak obecnie funkcjonuje marketing: jakie sztuczki stosują marketerzy, co tuszują, co jest normą marketingu i z czego konsument nie zdaje sobie sprawy. Stara się jednak również udowodnić, że istnieje inna droga. Taka, która jest przez konsumentów pożądana – droga oparta na uczciwości, lojalności, prawdzie i wartościach.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 11
CZĘŚĆ I Marketing decoded 25
	1. Czym jest naprawdę marketing? 27
	2. Czym marketing się karmi? 31
	3. Z jakich sztuczek korzysta marketing? 35
	4. Święta prawda, też prawda i g**** prawda 40
	5. Grzeszki mniejsze i większe, czyli co mają za uszami niektóre branże 42
	6. Branża spożywcza 43
	7. Handel 51
	8. Moda 57
	9. Farmacja 61
	10. Branża beauty 65
	11. MLM, czyli marketing kaskadowy 71
	12. Marketing polityczny 75
	13. „Narzędzia marketingowe” 78
CZĘŚĆ II Dlaczego zmiany są potrzebne? 81
Wprowadzenie 83
	14. Ewolucja marketingu 86
	15. Podstawy zmian 89
	16. Nowa generacja = nowa nadzieja 94
	17. Globalne problemy 97
	18. Marketer też człowiek 102
CZĘŚĆ III Markethic 109
	19. Jaki powinien być marketing? 111
	20. Brand Purpose 119
	21. Jak zdobyć lojalność i zjednać sobie konsumentów 122
	22. Wierzchołek góry lodowej 126
	23. Case studies 132
	24. NOTVERTISING, czyli reklama bez reklamy 146
	25. Dlaczego to jedyna droga? 151
Bibliografia 153
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

24,90 zł

Wynagrodzenie przedsiębiorców i inne świadczenia. TOP10 październik 2022.

TOP 10 Październik 2022 - wynagrodzenie chorobowe i inne świadczenia to zestawienie najciekawszych artykułów z zakresu płac, prawa pracy oraz świadczeń z ubezpieczenia chorobowego.Wiele wątpliwości budzi rozliczanie nieobecności prac...

Logistyka wyzwaniem przyszłości - LOTNICTWO W LOGISTYCE: TRANSPORT CARGO

Współcześnie zmiany społeczne, gospodarcze oraz technologiczne przebiegają w bardzo dynamiczny, impulsywny oraz niezdeterminowany sposób.Jednocześnie postępująca globalizacja oraz związane z nią procesy integracji podmiotów g...
49,00 zł

Bezpieczeństwo energetyczne Rosji

Czy rosyjskie złoża ropy i gazu mogą się wkrótce wyczerpać? W jakim stopniu rosyjska gospodarka uzależniona jest od ceny surowców? W książce zbadano stan bezpieczeństwa energetycznego Rosji za pomocą autorskiego indeksu. Dowiedziono, że w...
29,90 zł

5 języków miłości dla singli

Autor bestsellera Pięć języków miłości zmienił życie milionów par na całym świecie. Teraz czas na singli! Nigdy nie byłeś w związku? Szukasz swojej drugiej połówki? A może chcesz zrozumieć kogoś, kto jest c...

Prywatyzacja emerytur

PRYWATYZACJA EMERYTUR to jedyna w Polsce książka przedstawiająca przyczyny, mechanizmy i skutki ograniczania publicznego systemu emerytalnego na rzecz emerytur prywatnych. Analizie została poddana rola, jaką odegrała neoliberalna ideologia oraz lobbing...

Strumieniowanie energii klienta. Transmisja znaczeń

„Orgazm zakupowy" jest momentowy; możemy zdefiniować go jako incydentalne stopienie się energii sprzedawcy i klienta. W rzeczywistości, tak jak w trakcie rozkoszy seksualnej, mamy do czynienia z wyzerowaniem racjonalnej, chłodnej, przemyślan...

Kapitał ludzki wobec wyzwań spółczesności - Zmiany strukturalne reakcją na zmiany rynkowe - wybrane aspekty zarządzania procesem restrukturyzacji w obszarze kapitału ludzkiego

Ewolucja myślenia o roli człowieka w organizacji, tj. przejście od myślenia w kategoriach administrowania kadrami, przez zarządzaniezasobami ludzkimi, zarządzanie potencjałem ludzkim, zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie talentami, zarządza...
21,00 zł

Jak bez wysiłku i pieniędzy zarabiać na nieruchomościach

Jeśli ktoś kiedyś ci powiedział, że inwestowanie w nieruchomości wymaga dużego kapitału i że nie masz po co próbować swoich sił w tej dziedzinie, to… jak najszybciej o tym zapomnij! Zarabianie na nieruchomościach obejmuje szeroki zakres d...
3,00 zł

Poszukiwania naukowe w dobie transformacji energetycznej - Zabezpieczenie operacyjne jako forma zapewnienia bezpieczeństwa infrastruktury energetycznej. analiza prawno-kryminalistyczna

Transformacja” to termin, który dominuje w dyskusji o przyszłości energetyki.Popularnie odnoszony jest do mocy wytwórczych i ograniczany do kwestii,z czego produkować energię elektryczną, ewentualnie czym zasilać pojazdy...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!