MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Marka narodowa

(Miękka)

Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Marka narodowa

W warunkach intensyfikacji wzajemnych powiązań między krajami budowanie wizerunku i reputacji (marki) narodowej wiąże się z poszukiwaniem przez nie sposobów prezentacji własnych atutów oraz skutecznych metod podnoszenia konkurencyjności gospodarczej. Państwa narodowe coraz częściej odwołują się do metod i narzędzi stosowanych przez przedsiębiorstwa w celu zbudowania swojej pozycji rynkowej. Budowanie marki i zarządzanie nią to jeden z najistotniejszych obszarów, w których kraje przejmują wzorce od przedsiębiorstw.
Branding narodowy (budowanie marki narodowej) jest zjawiskiem, które odnosi się do aktywności instytucji państwa na poziomie centralnym i lokalnym oraz podmiotów prywatnych i publicznych (stowarzyszeń, grup społecznych, zawodowych itp.), podejmowanej w celu wypracowania i komunikowania przewag konkurencyjnych kraju.
Książka jest wynikiem kilkuletniego doświadczenia autorki w pracy nad programem Marka dla Polski, a także szczegółowych badań i analiz dotyczących najlepszych praktyk, metod i strategii budowania marek narodowych państw z całego świata. Powstała ona z myślą o różnych środowiskach zainteresowanych budowaniem marek narodowych lub zaangażowanych w ten proces.
Z uwagi na swoją strukturę, obecność studiów przypadków oraz kompleksowe ujęcie tematyki, może stanowić aktualny podręcznik akademicki dla studentów różnych kierunków nauk społecznych. Ponadto, może być traktowana jako kompendium wiedzy i dobrych praktyk dla polskich instytucji publicznych.
Zawarto w niej gotowe wskazówki dla instytucji publicznych, które uczestniczą w procesie budowania marki narodowej Polski. Może także stanowić źródło inspiracji dla menedżerów firm zainteresowanych udziałem w tym procesie, ważnym zagadnieniem w niej poruszanym jest bowiem znaczenie marek firm i produktów w brandingu narodowym. Zawiera przykłady form i metod włączania firm w proces budowania marki narodowej oraz wskazówki dotyczące wykorzystania kraju pochodzenia jako elementu wyróżniającego markę na rynku.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

24,59 zł
33,60 zł

Państwo narodowe w perspektywie wspólnoty europejskiej

Pojęcie państwa w epoce nowożytnej zajmowało pozycję centralną w dyskursie politycznym i wyznaczało funkcje oraz miejsce innych pojęć, a także zachodzących między nimi relacji. Nowożytna idea państwa nie tylko umożliwiała jednostkom identyfikację ze ws...
9,58 zł
14,90 zł

Babiogórski Park Narodowy; kieszonkowa laminowana mapa turystyczna 1:50 000

"Babiogórski Park Narodowy"Laminowana, wygodna w składaniu kieszonkowa mapa turystyczna Babiogórskiego Parku Narodowego. Mapaopracowana we współpracy z doświadczonymi krajoznawcami z regionu, polecana pr...
49,12 zł
59,90 zł

Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji —...
36,00 zł
40,00 zł

Ochrona ludności i obrona cywilna w systemie bezpieczeństwa narodowego

Książka poświęcona jest bardzo ważnym i aktualnym zagadnieniom związanym z ochroną ludności. Temat ten jest istotny z uwagi na występujące coraz nowsze rodzaje zagrożeń. Najważniejszą kwestią w przypadku zidentyfikowania zagrożenia jest podjęcie takich...
22,75 zł
34,90 zł

Słowiński Park Narodowy Mapa turystyczna 1:50 000

Spacer po ruchomych wydmach, wycieczka statkiem po jeziorze, widoki ze świętej góry Kaszubów albo błogie lenistwo na plaży – w Słowińskim Parku Narodowym nie można się nudzić. Laminowana mapa comfort! map, opracowana we współ...
45,00 zł
50,00 zł

Zarys teorii bezpieczeństwa narodowego

W podręczniku dokonano interpretacji definicji, pojęć i terminów z zakresu teorii bezpieczeństwa stosowanych w praktyce dydaktycznej na studiach na kierunku bezpieczeństwo narodowe.Wydanie drugie zostało przez autorów zaktuali...
37,80 zł
42,00 zł

Status prawny polskich symboli narodowych i państwowych

Autor proponuje nową perspektywę, pozwalającą spojrzeć na kwestie regulacji symboli państwowych znacznie szerzej, świetnie wprowadzając czytelnika w historię herbu, hymnu i barw narodowych (państwowych), przedstawiając ich uwarunkowania ustrojowe, a za...
53,52 zł
69,00 zł

Jesteś marką

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie n...
51,35 zł
65,00 zł

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!