Marketing to działa
Metody, taktyki i strategie marketingowe, które „działają"!
Książka dla każdego, kto musi szybko uzyskać wyniki, lecz dysponuje ograniczonymi zasobami finansowymi i kadrowymi.
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?
Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi wykorzystać każdą okazję do osiągnięcia zysku?
Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji?
Uniknij błędów niweczących nawet najlepsze projekty!
Autorzy opisują ideę przedsiębiorczego marketingu, jego zalety i praktyczne zastosowanie. Dzielą się swoim doświadczeniem zdobytym w pracy z wieloma firmami. Analizują także wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród 500 najszybciej rozwijających się firm z rankingu magazynu „Inc".
-
Kategorie:
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Marketing
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788326438332
-
EAN:
9788326438332
-
Liczba stron:
324
-
Wymiary:
16.5x23.5cm
-
Waga:
0.46kg
-
Tytuł oryginalny:
Marketing That Works: How Entrepreneurial Marketing Can Add Sustainable Value to Any Sized Company