MENU

Media and Globalization. Different Cultures, Societies, Political Systems

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2015

  • Redakcja naukowa: Ilona Biernacka-Ligięza

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 33,60 zł
30,24
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Media and Globalization. Different Cultures, Societies, Political Systems

Media and globalization – different cultures, societies, political systems, a publication edited by Ilona Biernacka-Ligięza, is a valuable read that is likely to be of interest to researchers and students exploring a variety of fields of study. The book addresses the most topical issues that are significant for the research on communication. The advancement of cable and satellite networks and, most of all, the Internet, has brought a substantial increase in the number of global communication users. And, as affirmed by Terry Flew, the author of Understanding Global Media, the special attention paid to global media today is not just a matter of global communication technologies, but, most importantly, it is related to the fact that global media are the key vehicles for symbolic and informative content allowing people to organise their world and their relationships with others. The book analyses various levels of the interrelationships between media policy and global politics. The authors of articles included in the publication recognise the significance of global media. It also encompasses issues related to language policy and contemporary identities. The book therefore discusses not only the basic concepts in the field of global communication, such as theories of global media, the relationships between the media and culture, and new media technologies, but also research findings – analyses of content, patterns of behaviour among users. [An excerpt from the review by Dr hab. Magdalena Ratajczak]

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Preface  7

Chapter I GLOBAL NATURE OF MEDIA 15
JANA RADOŠINSKÁ Media Culture as a Part of Globalization Processes  17
MAŁGORZATA MADEJ Media as an Element of a European Identity in the Policies of the EU   33
ANTONINA MYTKO The Global Nature of Media and Information Democracy  45

Chapter II NEW MEDIA AND CHANGES IN THE SOCIETY  57
NORBERT MERKOVITY, ROBERT IMRE, STEPHEN OWEN Homogenizing Social Media – Affect/Effect and Globalization of Media and the Public Sphere   59
ADAM SZYNOL From Political Submission to Market Driven Independence – Changesin the Role of a Journalist in Poland   73
JÁN VIŠŇOVSKÝ New Media and Their Impact on Traditional Journalism  89
SERGII DANYLENKO New Media in Transitive States: Instrument of Civil Society in Ukraine   101
ILONA BIERNACKA-LIGIĘZA Digital Communication at the Local Level and Its Impact on the Democratization Process  113

Chapter III LOCAL MEDIA GLOBAL SCALE 133
LENKA WASCHKOVÁ CÍSAŘOVÁ The Global and Transitive in Local Media: Towards a New Theoretical Framework   135
VIKTORIIA LUKIANCHYKOVA Informatization of Society: Mass Media and Political Communications  151
ILONA BIERNACKA-LIGIĘZA, PIOTR KLIMONTOWSKI Local Television and Its Role in Building Plural Societies   165
OLENA SHEVCHENKO The Role of Media in Country’s Image Promoting (Germany’s Case: The View from Ukraine)  191

Chapter IV COMMUNICATION AND SOCIAL BEHAVIOUR IN BUILDING THE IDENTITY 209
MIROSŁAW ZDULSKI Everyday Life of Czechs – an Inn as an Enclave of Social Tradition and Integration  211
WELLINGTON MARINHO DE LIRA Conflicts in Communication: a Consequence of Cultural Background, or a Matter of Linguistic Policy?  221
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

45,43 zł
64,90 zł

Ormiańsko-turecki konflikt 1915 roku we francuskojęzycznych i rosyjskojęzycznych (multi)mediach w XXI wieku – wybrane zagadnienia

Przedmiotem niniejszej monografii jest sposób prezentacji ormiańsko-tureckich stosunków w dyskursie medialnym XXI wieku, głównie na podstawie wydań internetowych francuskojęzycznych i rosyjskojęzycznych środków masowego prze...
28,80 zł
32,00 zł

Książka w mediach, media w książce

W ostatnich latach media i technologie cyfrowe znacząco wpłynęły na kształt rynku wydawniczo-księgarskiego, procesy produkcji i dystrybucji książki, jej formę edytorską oraz społeczny obieg i praktyki lekturowe czytelników/konsumentów. Z ...
24,00 zł
30,00 zł

ZARZĄDZANIE WINIARSTWEM I ENOTURYSTYKĄ W POLSCE - WINO, KONSUMENT, SOCIAL MEDIA

Początki rozwoju winiarstwa w Polsce są przedmiotem sporu wśród znawców problemu. Według jednych winiarstwo ma prawie tysiącletnią historię na ziemiach polskich, zaś według innych zarówno rozwój winiarstwa jak i enoturystyki...
14,40 zł
16,00 zł

Wrasta w serce i zatruwa krew. Nienawiść w języku polskim i mediach

Autor podejmuje językoznawczą refleksję nad pojęciem nienawiści w języku polskim. Materiałem do analizy są uznane dzieła literatury polskiej różnych epok, których kanon powinien być czytelnikowi dobrze znany, a przez to lektura monografii...
17,64 zł
25,20 zł

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1

"Przedstawiany tom stanowi pierwszą cześć zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Media społecznościowe, które stały się wyznacznikiem kolejn...
12,90 zł
15,00 zł

Media w procesie tworzenia i realizacji polityki regionalnej w województwie śląskim

Publikacja zawiera wieloaspektową refleksję nad rolą mediów regionalnych w kształtowaniu właściwych postaw obywatelskich, będących determinantą tworzenia i realizacji polityki regionalnej w województwie śląskim. Prezentowana pozycja wydaw...
16,10 zł
23,00 zł

Legal And Political Aspects of The Use of European Satellite Navigation Systems Galileo and EGNOS

Global satellite navigation systems – GPS, GLONASS, Compass, Galileo – bring the world and the outer space closer to us. Regardless of the weather, the time of day or night, satellite navigation allows us to determine the location of points...
19,50 zł
25,00 zł

Women in different global contexts

Oficyna Wydawnicza „Impuls”, we współpracy z Uniwersytetem Pedagogicznym im. KEN w Krakowie, wystąpiła z międzynarodowym projektem, zatytułowanym Women in different global contexts. Culture – Gender – Violence. Redaktorko...
36,98 zł
43,00 zł

Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw

Badania nad wykorzystaniem mediów społecznościowych w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw, w dzieleniu się wiedzą wciąż znajdują się na wczesnym etapie rozwoju. Obecna literatura oferuje niewiele wskazówek dotyczących skutecznego zastosow...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!