MENU

Media i polityka. Relacje i współzależności

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Lublin, 2014

  • Redakcja naukowa: Małgorzata Adamik-Szysiak

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 39,90 zł
35,91
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Media i polityka. Relacje i współzależności

Książka pod redakcją Małgorzaty Adamik-Szysiak jest zbiorem studiów, których celem jest uchwycenie szeroko pojętych relacji i współzależności występujących na linii mediapolityka, polityka – media. Autorzy w swych rozważaniach ukazują wielopłaszczyznowe spojrzenie na różnorodne aspekty powiązań sfery środków masowego przekazu i polityki. Wątki podejmowane przez badaczy prezentowane są zarówno przez pryzmat ustaleń teoretycznych, jak i autorskich badań empirycznych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp  7

I. Demokracja medialna i zarządzanie w mediach	13

Dorota Piontek, Media i demokracja: ujęcie normatywne   15
Robert Dziemba, Zmiany w modelu zarządzania oraz fi nansowania publicznej radiofonii i telewizji: od politycznego klinczu do ekonomicznego racjonalizmu   31
Wiktor Balcer, Dysfunkcja czwartej władzy. Analiza systemowa Miejskiej Telewizji Opole   53
Magdalena Szpunar, Internet − nowa sfera publiczna czy kabina pogłosowa?   69
Liliana Węgrzyn-Odzioba, Kreowanie tożsamości w sieci. O tak zwanej ponowoczesnej tożsamości europejskiej   79

II. Media, polityka i opinia publiczna	103

Ewa Nowak, Rola mediów informacyjnych w ustanawianiu ważności kwestii w agendzie publicznej w Polsce w latach 2009−2012   105
Małgorzata Adamik-Szysiak, Polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej w 2011 roku na łamach dzienników ogólnopolskich  127
Agnieszka Łukasik-Turecka, Media płaszczyzną debaty o parytetach   141
Elżbieta Pawlak-Hejno, Obraz sufrażystek angielskich w „Sterze” (1907−1914)   159
Olga Białek-Szwed, Medialna kariera nieparlamentarnych wypowiedzi polskich parlamentarzystów   177

III. Media i marketing polityczny	189

Jakub Jakubowski, Miejsce marketingu politycznego w politologii. Wstęp do rozważań na temat naukowości subdyscypliny   191
Ilona Biernacka-Ligięza, Lokalna polityka zmediatyzowana – fakt czy mit?   207
Marta Juza, Wykorzystanie internetowych środków przekazu w procesie komunikowania politycznego   231
Ilona Dąbrowska, Polscy politycy w serwisach społecznościowych   249
Maria Nowina Konopka, Kinga Wojtas, Internet jako czynnik relewancji czeskich partii ekstremistycznych?   267

IV. Medialny wizerunek polityka	289

Anna Szwed, Wydarzenie medialne jako element budowania wizerunku polityka   291
Maria Ochwat, Wizerunek Anny Grodzkiej   311
Magdalena Pataj, „Za komuny było lepiej niż za mnie?” Wizerunek Bartosza Arłukowicza na portalu Wprost24   333
Iwona Barszczuk, Wizerunki kandydatów na urząd prezydenta miasta Opola w debatach przedwyborczych w 2010 roku   347

Nota o autorach   359
Summaries   363
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

15,52 zł
19,90 zł

Sporządzanie polityki rachunkowości w firmie - przykład praktyczny

Każda jednostka podlegająca przepisom ustawy o rachunkowości ma obowiązek w momencie otwarcia ksiąg rachunkowych posiadać opracowane i zatwierdzone przez kierownika jednostki własne zasady (politykę) rachunkowości.
36,00 zł
40,00 zł

POLSKA POLITYKA EUROPEJSKA. IDEE, CELE, AKTORZY, REZULTATY

Oddajemy Państwu do wnikliwej lektury publikację, która jest efektem projektu badawczego Narodowego Centrum Nauki nr 2014/13/B/HS5/01942 pt. „Analiza polskiej polityki europejskiej w latach 2004–2014. Założenia, aktorzy, wyzwan...
42,14 zł
49,00 zł

Ameryka: polityka, prawo, społeczeństwo. Wydanie II

„Ameryka” obejmuje tematykę, której znajomość jest niezbędna dla całościowego zrozumienia podstawowych zjawisk, które miały decydujący wpływ na powstanie i bezprecedensowo szybki rozkwit Stanów Zjednoczonych pod względe...
68,71 zł
79,90 zł

Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, ...
13,06 zł
14,51 zł

Japonia na zawsze wyrzeka się wojny. Współczesna sytuacja geopolityczna a japońska polityka bezpieczeństwa

„Japonia na zawsze wyrzeka się wojny” – tak brzmi początek słynnego 9 artykułu konstytucji Japonii, gwaranta pokojowej polityki kraju, który po krwawych doświadczeniach II wojny światowej i traumie związanej ze zrzuceniem bo...
24,30 zł
27,00 zł

Medium. Wizualizacja warstw narracyjnych

Publikacja z serii: „Warsztat Realizatora Filmowego i Telewizyjnego” jest analizą filmu i pracy nad scenariuszem autorstwa Jacka Koprowicza. Autor na warsztat wziął swój własny film z 1985 r. – „Medium”. Publikacja ...
18,88 zł
21,95 zł

Dyskursywny obraz Łodzi w mediach

Publikacja zawiera odpowiedź na pytanie, czy media wzmacniają i/lub wyciszają stereotypy o Łodzi. Przystępując do badania, określono następujące problemy poznawcze: co pisze się o Łodzi, jak się pisze oraz czy to, jak się pisze, podlega refleksji samyc...
43,20 zł
48,00 zł

Polityka antyterrorystyczna Unii Europejskiej

Celem niniejszej monografii jest znalezienie odpowiedzi na istotne i wciąż aktualne pytanie, w jakim zakresie integracja europejska wpłynęła na poziom harmonizacji polityki antyterrorystycznej. Ponadto w pracy starano się ukazać zależności pomiędzy bez...
33,80 zł
37,56 zł

Broniewski. Miłość, wódka, polityka

Pierwsza kompletna, oparta na materiałach źródłowych biografia Władysława Broniewskiego, ukazująca jego skomplikowane losy, fascynacje i rozczarowania polityczne, nieprzejednaną postawę polskiego patrioty, mimo pozorów uległości wobec ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!