MENU

Media i terroryści

(Miękka)

Czy zastraszą nas na śmierć?

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Media i terroryści

Wybitny historyk i znawca terroryzmu, Walter Laqueur, napisał: “Jeśli terroryzm jest propagandą poprzez czyn, to dziennikarze oraz telewizyjni reporterzy i operatorzy są najlepszymi kolegami terrorystów.” Choć to teza szokująca, czyż nie jest zasadna? Czy nie dzięki mediom i dziennikarzom terroryści zdobywają to, o co im najbardziej chodzi - zastraszenie ogółu, zmuszenie władz do reakcji (choćby była to reakcja narzucenia policyjnego nadzoru nad obywatelami w ramach walki z terroryzmem)? Czy nawet ci dziennikarze, którzy są jawnymi i konsekwentnymi przeciwnikami terrorystów, pośrednio nie przyczyniają się do nadawania im społecznego znaczenia, wyższego statusu, nagłaśniania ich żalów i żądań? Czy władze i politycy nie korzystają z lęków nagłaśnianych przez media? Czy ich nie podsycają? Te pytania stawia najnowsza książka Tomasza Gobana-Klasa.

Prof. dr hab. Tomasz Goban-Klas jest socjologiem i medioznawcą, kierownikiem Katedry Komunikowania i Mediów Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, był także profesorem w Akademii Obrony Narodowej. Pełnił funkcję sekretarza stanu w Ministerstwie Edukacji Narodowej oraz członka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, a wcześniej dyrektora Polskiego Centrum Informacji Akademickiej w Stanach Zjednoczonych. Jest naukowym globtroterem, wykładał w Europie i Stanach Zjednoczonych, wygłaszał referaty na licznych światowych konferencjach. Niegdyś zamiłowany podróżnik, obecnie osiadł we wsi Konary pod Krakowem.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Polityka

Inni Klienci oglądali również

26,74 zł
39,00 zł

Między dyskursami, sztukami, mediami.

Książka jest bez wątpienia pozycją wartościową, prezentującą tak teorię, jak i praktykę badawczą z obszaru nowoczesnej komparatystyki – zajmującej się problematyką „inter”: interdyscyplinarną, interdyskursywną, intersemiotyczną, inter...
50,73 zł
71,40 zł

Tak trzeba żyć

Najnowsza książka lidera polskiego ruchu wolnościowego. Sławomir Mentzen studiował fizykę teoretyczną, obronił doktorat z nauk ekonomicznych. Jest jednym z najbardziej znanych w Polsce doradców podatkowych. Ten konsekwentny, niezwykle merytorycz...
37,82 zł
39,00 zł

Hybrydowość w grafice Medium w poszukiwaniu swego czasu i sensu

Hybrydowość w grafice Medium w poszukiwaniu swego czasu i sensu to praca zbiorowa, w której historycy i krytycy sztuki oraz artyści z różnych ośrodków akademickich w kraju podejmują ważne pytania o sens i rozumienie medium graficzn...
55,20 zł
69,00 zł

Content marketing i social media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikac...
21,82 zł
35,00 zł

Polityka a media w Polsce w XX i XXI wieku

Oczywisty związek mediów z polityką – chociaż istnieje od dawna – nie znalazł tak szerokiego odzwierciedlenia w literaturze przedmiotu, na jakie zasługuje. W przedstawionym tomie przyjrzano się temu powiązaniu z różnych perspe...
74,98 zł

Successful Business Writing. How to Write Business Letters, Emails, Reports, Minutes and for Social Media. Improve Your English Writing and Grammar. I

Successful business writing. How to write business letters, emails, reports, minutes and for social media. Improve your English writing and grammar. Improve your writing skills. A Skills Training Course. Lots of exercises and free downloadable work...
67,08 zł

Social Media Marketing For Beginners - How To Make Money Online

Looking For Guaranteed Strategies To Dominate ' Monetize Your Social Media Brand?Are you someone who has very little followers? Is your social media presence weak and lacking the punch of other influencers? Are your foll...
189,06 zł

Cultural Diversity and the U.S. Media

Combining case studies and critical analysis, this book examines how the electronic and print media's representation of cultural groups such as African-Americans, Asian-Americans, Native Americans, Latinos, and Chicanos contribute to the understandi...
34,20 zł
49,00 zł

Strategiczne podejście do działania w social mediach

Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych......jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, częs...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!