MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Medialna abdykacja

(Miękka)

Od ustąpienia Benedykta XVI do wyboru papieża Franciszka

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Medialna abdykacja

„Oddajemy do rąk Czytelników książkę, która wpisuje się w nurt badań nad obrazem religii w przekazach mediów. Przedmiotem naszego zainteresowania jest „medialna abdykacja” rozpatrywana z perspektywy wybranych dzienników z Niemiec, Polski i Rosji. Podjęta tematyka prowadzi nas do odpowiedzi na kilka znaczących pytań: Jaki obraz medialny papieskiego ustąpienia prezentowała prasa poszczególnych krajów? Co mają ze sobą wspólnego tego rodzaju medialne reprezentacje? Co znajdujemy w nich swoistego? Wreszcie, jakie są główne tendencje w kreowaniu prasowego wizerunku papiestwa?”



Z Wprowadzenia

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

27,66 zł
37,80 zł

Idea Europy i myśl współczesna Hiszpanii

Autor wykazuje, że podstawą jedności Europy są nie tylko wspólne instytucje i procesy integracyjne, lecz także rozwój tożsamości europejskiej, czyli przywiązania do wartości podzielanych przez narody kontynentu. Przedstawia analizę zmienn...
22,67 zł
30,98 zł

Czy metropolia jest miastem

Coraz częściej pojawia się pytanie, czy metropolia jest jeszcze miastem, czy też zupełnie inną forma osadniczą. Miasto było zwarte i miało wyraźne granice, metropolia rozlewa się szeroko w przestrzeni. Miasto było zbiorowością obywateli, metropolia zaś...
43,20 zł
48,00 zł

Marketing medialny

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i...
40,32 zł
44,80 zł

Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne

Autor książki zadaje istotne pytanie: Jaka jest zależność między ewolucją wszechobecnych mediów a komunikowaniem społecznym? Komuniko...
39,69 zł
44,10 zł

Europa i jej profile znaczeniowe w chorwackich i serbskich dyskursach medialnych (2007-2017)

„Książka Piotra Mirochy jest monografią interdyscyplinarną, metodologicznie nawiązującą do językoznawstwa (zwłaszcza socjolingwistyki), kulturoznawstwa, historii, antropologii kulturowej, politologii i filozofii. Podstawę materiałową stanowi praw...
45,00 zł
50,00 zł

Aspekty karne dzialalności medialnej

Przeprowadzona w niniejszym opracowaniu analiza głównie penalnych aspektów aktywności medialnej ma na celu przybliżenie obszaru, na którym prawo karne przenika się z działalnością medialną. Już wstępna analiza orzecznictwa oraz dor...
47,25 zł
52,50 zł

Medialne dyskursy (nie)pamięci zbiorowej

Publikacja Marty Wójcickiej Medialne dyskursy (nie)pamięci zbiorowej ma charakter interdyscyplinarny, co oznacza, że autorka wykorzystuje w niej twórczo dorobek medioznawstwa, komunikatologii, socjologii, politologii, semiologii, psycholo...
54,72 zł
57,60 zł

Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).Publikacja wyczerpująco omawia zag...
165,71 zł
184,12 zł

Analiza kultury medialnej

Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologii nowe aplikacje medialne są szeroko rozpowszechnione w całym społeczeństwie, co przyspieszyło rozwój reklamy dzięki bardziej efektywnym kanałom dostarczanym przez nowe media. Reklama publiczna, która jest ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!