MENU

Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Poznań, 2020

  • Autor: Barbara Borusiak, Tomasz Wanat

  • Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 39,00 zł
35,10
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym

Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, która w sposób uporządkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia związane ze sposobem prezentacji produktów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w witrynach internetowych. Sukces w handlu wynika w znacznej mierze z umiejętności dostarczenia nabywcom unikatowych doświadczeń zakupowych. Za te ostatnie odpowiada merchandising. Opisane w książce i zilustrowane licznymi przykładami oraz rysunkami techniki merchandisingowe są powiązane z rozległą wiedzą dotyczącą zachowań nabywców. Dają solidną podstawę teoretyczną do tworzenia środowiska handlowego zapewniającego wysoki poziom doświadczeń zakupowych nabywcom.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 
1. Merchandising jako element zarządzania kategorią 
1.2. Koncepcja zarządzania kategorią – integracja działań w kanale dystrybucji 
1.3. Znaczenie merchandisingu w zarządzaniu kategorią 
1.4. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka stosowania merchandisingu 
2. Techniki merchandisingowe w handlu stacjonarnym 
2.1. Sterowanie ruchem nabywców w sklepie 
2.2. Zagospodarowanie powierzchni sklepu 
2.2.1. Determinanty zagospodarowania sklepu 
2.2.2. Plan zagospodarowania powierzchni sklepu 
2.2.3. Rozmieszczenie masy towarowej w obrębie sali sprzedażowej 
2.2.4. Podział powierzchni ekspozycyjnej na grupy towarowe 
2.3. Rozmieszczenie towarów w obrębie regałów – tworzenie planogramów 
2.4. Ekspozycje promocyjne 
2.5. Aranżacja okien wystawowych 
2.6. Wizualne aspekty aranżacji sklepu 
3. Merchandising w handlu internetowym 
3.1. Podobieństwa i różnice pomiędzy merchandisingiem w handlu stacjonarnym a internetowym 
3.2. Architektura informacji w sklepie internetowym – forma, organizacja i sekwencja prezentowania informacji 
3.3. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka różnicowania technik merchandisingu internetowego 
4. Techniki merchandisingowe w handlu internetowym 
4.1. Zadania, struktura i organizacja strony głównej 
4.1.1. Zadania strony głównej 
4.1.2. Struktura strony głównej 
4.1.3. Organizacja części zasadniczej strony głównej 
4.2. System nawigacji na stronie internetowej sklepu 
4.3. Strona katalogu – prezentacja produktów 
4.4. Prezentacja produktu na karcie produktu 
4.5. Wizualizacja produktu 
5. Techniki perswazyjne stosowane w merchandisingu internetowym 
5.1. Techniki perswazyjne związane z regułami Cialdiniego 
5.2. Techniki perswazyjne związane z heurystykami poznawczymi 
5.3. Techniki merchandisingowe związane z ceną 
Bibliografia 
Spis rysunków 
Spis tabel 
Merchandising in offline and online retail (Summary)
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

49,68 zł
55,20 zł

Handel i jego rozkwit po roku 1989

Niniejsze opracowanie teoretycznie analizuje losy polskiego handlu i jego rozwoju od początku lat 90. W roku 1990 rozpoczął się proces związany z dobrobytem w polskim handlu. To wtedy do Polski zaczęły napływać produkty, które nie były dostęp...
62,40 zł
104,00 zł

Bilety do sklepu. Handel reglamentowany w PRL

„Bilety” do sklepu – kartki żywnościowe, bony, bilety towarowe, karty zaopatrzenia czy wkładki zaopatrzeniowe – w XX w. towarzyszyły niemal każdemu pokoleniu Polaków. Po raz pierwszy pojawiły się w czasie I wojny światowe...
30,42 zł
39,00 zł

Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku

Oficjalny podręcznik używania kreatora stron społecznościowych na Facebooku Zakładka Polishwords 7.0.Podręcznik ten przeprowadzi Cię przez proces zakładania strony społecznościowej, dodawania i komponowania zakładek oraz mierzenia efekt&oac...
45,90 zł
51,00 zł

Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów

Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka:omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszcze...
39,75 zł
53,00 zł

Obcy kapitał a handel zagraniczny w Polsce – okres przedakcesyjny

Obecność zagranicznego kapitału - zwłaszcza w formie bezpośrednich inwestycji zagranicznych (BIZ) - w kraju lokaty wiąże się z wieloma pozytyw­nymi i negatywnymi skutkami. Obserwuje się rozwój eksportu spółek z udziałem zagranicznym, ...
99,90 zł
111,00 zł

Domena internetowa jako przedmiot polubownego rozstrzygania sporów

W książce zawarto analizę krajowego i zagranicznego systemu polubownego z uwzględnieniem specyfiki polskiego arbitrażu domenowego. Wykazano różnice między rozstrzyganiem sporów domenowych przez krajowe sądy powszechne i arbitrażowe ...
20,64 zł
24,00 zł

Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce

Serwis internetowy stanowi jeden ze strategicznych elementów budowania wizerunku instytucji oraz niejednokrotnie podstawowy kanał informacyjny dla ich klientów. Posiadanie poprawnie zaprojektowanej i funkcjonalnej witryny jest od wielu la...
14,36 zł
16,70 zł

Polacy, Żydzi i mit handlu kobietami

Autorka podejmuje temat handlu kobietami na przełomie XIX i XX wieku. Zastanawia się, jak wyjaśnić ogromne zainteresowanie ówczesnych tym procederem wobec niewielkiej liczby przypadków handlu potwierdzonych przez źródła archiwalne....
212,63 zł
262,50 zł

Regulamin sklepu internetowego – wzory dokumentów z komentarzem (e-book z suplementem elektronicznym)

Regulamin sklepu internetowego to bardzo ważny dokument określający zasady sprzedaży, a także prawa i obowiązki zarówno sprzedawców, jak i klientów.Wdrożenie odpowiedniego, kompleksowego i zgodnego z przepisami prawa regulami...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!