MENU

Metody badania wizerunku w mediach

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Metody badania wizerunku w mediach

Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? – i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? – tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej.

prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

24,25 zł
35,00 zł

Religia - media - popkultura

Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów sk...
23,71 zł
31,50 zł

Metody analityczne w ocenie jakości wody

Jednym z najistotniejszym czynników degradujących środowisko naturalne są zanieczyszczenia pochodzenia antropogenicznego. Substancje ropopochodne, czyli węglowodory ropopochodne (TPH) oraz wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne (WWA), stan...
83,47 zł
99,00 zł

Badanie spirometryczne

Monografia pt. Badanie spirometryczne. Zasady wykonywaniai interpretacji została napisana przez wybitnych specjalistów tego zagadnienia:dr. hab. med. Wojciecha Lubińskiego z Wojskowego Instytutu Medycyny w Warszawie, dr. med. Tadeusz...
30,35 zł
42,00 zł

Algebraiczne metody w matematyce dyskretnej

Prezentowany podręcznik powstał na bazie jednosemestralnych wykładów adresowanych do studentów różnych lat studiów matematycznych, realizowanych przez wiele lat na Politechnice Śląskiej. Materiał podzielony jest na 13 wykład...
40,46 zł
48,00 zł

Metody aktywizujące w szkolnej i pozaszkolnej edukacji muzycznej

Poradnik zawiera zbiór metod, ćwiczeń i zabaw wykorzystywanych przez Autorkę podczas długoletniej praktyki zawodowej, obejmującej obowiązki m.in. trenera KLANZY, trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, nauczyciela fortepianu, psychologa ...
28,50 zł
52,00 zł

The Medium is the Massage

In a dazzling fusion of Quentin Fiore's bold and inventive graphic design and Marshall McLuhan's unique insight into technology, advertising and mass-media, The Medium is the Massage is a unique study of human communication in the twentieth century, pu...
37,94 zł
52,50 zł

Nowoczesne metody badań zestyków elektrycznych

SPIS TREŚCI1. Wstęp2. Charakterystyka metod badań zestyków elektrycznych2.1. Ogólny opis zjawisk łączeniowych w łączniku zestykowym2.2. Cel i wymagania stawiane metodom badawczym2.3. Charakt...
22,26 zł
34,99 zł

Metoda Montessori od 6 do 12 lat

Pedagogika Montessori pozwala dyskretnie i z szacunkiem towarzyszyć dziecku w kształtowaniu jego osobowości. Warto skorzystać z tej sprawdzonej metody pedagogicznej i nieustannie wspierać dziecko w stawaniu się szczęśliwym, niezależnym i twórczy...
55,20 zł
69,00 zł

Content marketing i social media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikac...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!