MENU
Darmowa dostawa

New forms of advertising inserts

(Książka)
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
262,16
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

New forms of advertising inserts

The advent of the Internet has changed the way we live, communicate, get information, buy and consume. Online advertising appeared in 1994 in the United States and in 1996 in France. In 1996, the Internet as we know it had just been born on the other side of the Atlantic and its use was spreading at a phenomenal rate. The world was entering a new era of speed, immediacy, accessibility, and pandemic spread of information, coupled with the opening of borders. This same era is followed by the craze for miniaturization in computing, telephony, but also in reading. In the following years, the population will provoke the implosion of the traditional model, forcing professionals to trade traditional advertising creation for the provision of services. Online advertising is the object of all the covetousness, such that the medium is saturated. In this context, how can companies renew themselves?

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

39,85 zł
59,90 zł

Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2

Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.Kurs jęz...
54,31 zł
93,00 zł

The Big Fail

In 2020, the coronavirus pandemic made it painfully clear that governments across the world could not adequately protect their citizens. Millions of people suffered and died in just two years, while administrations around the globe blundered; prize-win...
317,85 zł

Anthology of Human Relations, Racism, and Other Forms of Oppression in the United States of America

Anthology of Human Relations, Racism, and Other Forms of Oppression in the United States of America helps students develop an understanding of the concept of race, the realities of racism and white supremacy as cornerstones of American...
74,90 zł

The Advertising Concept

The Advertising Concept: The Ultimate Guide on Successful Advertising, Learn Advertising Tips and Paid Advertising Secrets That Would Help Your Advertising Campaigns for You...
59,03 zł

Reality in Advertising

Rarely has a book about advertising created such a commotion as this brilliant account of the principles of successful advertising. Published in 1961, Reality in Advertising was listed for weeks on the general best-seller lists, and is today acknowledg...
67,26 zł

THE THREE FORMS OF UNITY

The Three Forms of Unity - THE HEIDELBERG CATECHISM - THE BELGIC CONFESSION ' THE CANONS OF THE SYNOD OF DORTEDITION: We are honored to be able to use the edition of the Three Forms edited and introduced by Dr. Joel Beeke of Puritan Reformed ...
53,05 zł

Scientific Advertising

Claude C. Hopkins (1866–1932) was one of the great advertising pioneers. He believed advertising existed only to sell something and should be measured and justified by the results it produced. He worked for various advertise...
94,87 zł

The Handy Companion for Constant Use ... Business, Legal, Social and Postal Laws and Forms

This work has been selected by scholars as being culturally important, and is part of the knowledge base of civilization as we know it. This work was reproduced from the original artifact, and remains as true to the original work as possible. Theref...
546,20 zł

Impact of the Culture and Advertising on Healthy Food's Consumption

This book discusses many vital elements related to the society's culture and its impact on the consumption of healthy food products. It also identifies the effects and the role of Advertising on this consumption.What distinguishes this book and motivat...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!