Nowe formy insertów reklamowych
Pojawienie się Internetu zmieniło sposób, w jaki żyjemy, komunikujemy się, zdobywamy informacje, kupujemy i konsumujemy. Reklama internetowa pojawiła się w 1994 r. w Stanach Zjednoczonych i w 1996 r. we Francji. W 1996 r. Internet, jaki znamy, właśnie narodził się po drugiej stronie Atlantyku, a jego wykorzystanie rozprzestrzeniało się w fenomenalnym tempie. Świat wkraczał w nową erę szybkości, natychmiastowości, dostępności i pandemicznego rozprzestrzeniania się informacji, połączonego z otwarciem granic. Po tej samej epoce następuje szał miniaturyzacji w informatyce, telefonii, ale także w czytelnictwie. W kolejnych latach populacja sprowokuje implozję tradycyjnego modelu, zmuszając profesjonalistów do zamiany tradycyjnej kreacji reklamowej na świadczenie usług. Reklama online jest przedmiotem wszystkich pożądania, tak, że medium jest nasycony. W tym kontekście, jak firmy mogą się odnowić?