Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Ochrona interesów konsumenta na rynku detalicznych usług bankowych w Polsce na tle Unii Europejskiej(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2018

  • Autor: Anna Niczyporuk

  • Wydawca: CeDeWu

  • Typ oprawy: miękka

  • Data premiery: 06.07.2018

Cena detaliczna: 64,00 zł
53,08
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,92 zł
Stan magazynowy: Mała ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 200 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
5,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł

Ochrona interesów konsumenta na rynku detalicznych usług bankowych w Polsce na tle Unii Europejskiej

Mimo deklarowanych przez coraz liczniejsze banki oraz inne instytucje finansowe zapewnień o koncentracji na potrzebach klienta, prawa oraz interes ekonomiczny konsumenta na współczesnym rynku detalicznych usług bankowych nadal wymagają ochrony.
Transakcje na nim zawierane są oparte na zasadzie równorzędności stron. Niewątpliwie słabszą stroną jest konsument, który nie zawsze podejmuje decyzje suwerennie, w sposób wolny od presji i nacisku ze strony podmiotów profesjonalnie świadczących usługi finansowe. Słabsza względem instytucji finansowej pozycja konsumenta wynika także z samej specyfiki usług finansowych, które cechuje coraz większy stopień złożoności i skomplikowania, przez co są mało przejrzyste i trudne do porównania. Ich zrozumienie determinują poziom posiadanej wiedzy i umiejętności finansowych konsumenta. Nieprzemyślane, nieracjonalne i nieleżące w interesie ekonomicznym konsumenta wybory mogą destabilizować jego domowy budżet i powodować szereg niekorzystnych efektów, prowadząc do jego niewypłacalności. Potrzeba objęcia interesu konsumenta ochroną na tym rynku wydaje się zatem w pełni uzasadniona.
W treści książki autorka zidentyfikowała zagrożenia interesu konsumenta na współczesnym rynku detalicznych usług bankowych oraz przesłanki objęcia go ochroną. Następnie wyczerpująco przedstawiła i poddała analizie mechanizmy i narzędzia ochrony praw konsumenta stosowane na szczeblu unijnym i krajowym, których skuteczność została oceniona w części empirycznej książki. W oparciu o analizę wyników badań empirycznych prowadzonych na szczeblu krajowym i unijnym wykazała, iż mimo ciągłej rozbudowy mechanizmów i narzędzi ochrony praw konsumenta na rynku detalicznych usług bankowych w Unii Europejskiej i w Polsce, skuteczność podejmowanych działań w tym obszarze mierzona stopniem przejrzystości tego rynku dla konsumenta jest niska.
Książka przeznaczona jest dla konsumentów aktywnie korzystających z detalicznych usług bankowych, jak również studentów wyższych uczelni o profilu ekonomicznym, pracowników i kadry zarządzającej banków oraz innych instytucji finansowych będących aktywnymi uczestnikami rynku. Prezentowane opracowanie stanowić może także wartościową lekturę dla pracowników naukowo-dydaktycznych wyższych uczelni ekonomicznych, zwłaszcza katedr finansów i bankowości, jak również pracowników instytucji stojących na straży praw konsumentów.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

    Polecamy

    Inne wydawcy

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!