MENU

Outsourcing w przedsiębiorstwach sektora MŚP - 03 Outsourcing w funkcjonowaniu mikro, małych i średnich przedsiębiorstw

(eBook)

Scenariusz aplikacyjny

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2012

  • Seria / cykl: Prace Naukowe UŚ; Zarządzanie i Technologie Informacyjne

  • Autor: Joachim Foltys

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Outsourcing w przedsiębiorstwach sektora MŚP - 03 Outsourcing w funkcjonowaniu mikro, małych i średnich przedsiębiorstw

Przedsiębiorstwa małe, średnie oraz mikro, tworzące sektor MŚP, są bardzo dynamicznie rozwijającymi się firmami i mają coraz większe znaczenie dla poszczególnych państw (generowanie stanowisk pracy oraz udział w PKB Polski). Wśród metod i koncepcji, które stabilizują funkcjonowanie tego sektora oraz rozwijają go, wymienić należy tytułowy outsourcing, który w niniejszej publikacji stanowi główny obszar zainteresowania.
Książka składa się z rozdziałów traktujących kolejno o: identyfikacji sektora małych i średnich przedsiębiorstw MŚP; identyfikacji outsourcingu; outsourcingu w funkcjonowaniu przedsiębiorstw sektora MŚP; scenariuszach aplikacji zastosowania outsourcingu w przedsiębiorstwach sektora MŚP.
Warto wspomnieć, że prezentowane w publikacji wyniki analiz opracowano na podstawie badań nad zastosowaniem outsourcingu w losowo wybranych przedsiębiorstwach sektora MŚP w województwach: śląskim, małopolskim oraz dolnośląskim. Badania przeprowadzono na terenach: industrialnym, postindustrialnym, ale także rolniczym oraz turystyczno-uzdrowiskowym.
Wykorzystanie zawartych w opracowaniu analiz oraz wniosków co do charakterystyki przedsiębiorstw sektora MŚP, a przede wszystkim co do zastosowania w ich funkcjonowaniu projektów outsourcingowych, pozwoli na wypracowanie zachowań innowacyjnych (pracowników oraz przedsiębiorstw), zwiększenie kapitału intelektualnego przedsiębiorstw sektora (tworzenie grup outsourcingowych) oraz zwiększenie ich odpowiedzialności społecznej.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Spis treści

Wstęp / 5

1. Identyfikacja sektora małych i średnich przedsiębiorstw / 9
1.1. Charakterystyka mikro, małych i średnich przedsiębiorstw / 9
1.2. Wybrane aspekty globalizacji w funkcjonowaniu mikro, małych i średnich przedsiębiorstw / 23
1.3. Uwarunkowania kulturowe w funkcjonowaniu przedsiębiorstw sektora MŚP / 27
1.4. Identyfikacja wirtualnej przestrzeni gospodarczej w funkcjonowaniu mikro, małych i średnich przedsiębiorstw / 34
1.5. Wybrane przesłanki rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw / 40

2. Identyfikacja outsourcingu / 45
2.1. Koncepcje i rodzaje outsourcingu / 45
2.2. Przyczyny zastosowania outsourcingu / 57
2.3. Obszary zastosowania outsourcingu / 61
2.4. Proces wdrażania i monitorowania projektów outsourcingowych / 66
2.5. Przyczyny powodzenia i niepowodzenia projektów outsourcingowych / 72
2.6. Outsourcing w wirtualnej przestrzeni / 80

3. Outsourcing w funkcjonowaniu mikro, małych i średnich przedsiębiorstw / 87
3.1. Identyfikacja rodzajów outsourcingu w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach / 87
3.2. Przyczyny zastosowania outsourcingu w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach / 104
3.3. Obszary mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, w których zastosowano outsourcing / 110
3.4. Przyczyny powodzenia i niepowodzenia projektów outsourcingowych w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach / 118

4. Scenariusze aplikacji zastosowania outsourcingu w przedsiębiorstwach sektora MŚP / 135
4.1. Wybrane kategorie dla tworzenia scenariuszy zastosowania outsourcingu w przedsiębiorstwach sektora MŚP / 135
4.2. Controlling jako narzędzie zdefiniowania kryteriów zastosowania outsourcingu w przedsiębiorstwach sektora MŚP / 143
4.3. Scenariusz wdrażania projektów outsourcingowych w przedsiębiorstwach sektora MŚP na rynku polskim / 147

Zakończenie / 151

Literatura / 157

Summary / 163
Zusammenfassung / 165

Spis tabel / 167
Spis rysunków / 171
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

17,50 zł
25,00 zł

Analiza wpływu TTIP na wybrane sektory polskiej gospodarki

Politycznym celem negocjowanego od połowy czerwca 2013 r. Transatlantyckiego Porozumienia w dziedzinie Handlu i Inwestycji (TTIP) między UE i USA jest utworzenie wspólnego rynku transatlantyckiego. Bardzo trudno w połowie 2016 r. ocenić, czy por...
19,78 zł
23,00 zł

Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce

Pierwszy rozdział traktuje o uwarunkowaniach, jakie tworzy otoczenie eurorynku dla podmiotów rynkowych z wyartykułowaniem zalet i wad akcesji Polski do struktur unijnych oraz występujących zróżnicowań otoczenia rynkowego między krajami Un...
27,52 zł
32,00 zł

Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy ma charakter czysto teoretyczny i obejmuje definicję oraz charakterystykę wiedzy i wiedzy marketingowej, modele sieci wartości ujęte przez pryzmat zarządzania wiedzą oraz koncepcje budowy w...
7,74 zł
9,00 zł

Struktura funkcjonalna małych miast

Struktura funkcjonalna miast jest od dawna przedmiotem badań geograficznych, jednak większość publikacji poświęcona jest analizie dużych ośrodków, natomiast małe miasta budzą mniejsze zainteresowanie. Przyczyna tego stanu rzeczy wynika niewątpli...
21,46 zł
24,95 zł

Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach

Sektor kreatywny zaliczyć można do jednego z najbardziej obiecujących sektorów gospodarki na świecie. W obszarze jego zainteresowań jest wiele różnych rodzajów działalności, które charakteryzują się innowacyjnością i wysokim...
27,52 zł
32,00 zł

Samoregulacja w symetryzacji systemów przedsiębiorstw

Publikacja traktuje o mechanizmach samoregulacji przedsiębiorstw na poziomie czterech podstawowych systemów regulacyjnych (ekonomiczno-finansowych, marketingowych, produkcyjnych, pracy). Mechanizmy te przedstawione są jako bazujące na dążeniu do...
19,31 zł
22,45 zł

Wielowymiarowa Analiza Zachowań Organizacyjnych (WAZO) w polskich przedsiębiorstwach

Złożoność i niejednorodność problematyki zachowań organizacyjnych sprawia, iż badania tego obszaru wymagają podejścia wielowymiarowego. Z jednej strony należy bowiem uwzględnić specyfikę rozwiązań organizacyjnych i warunkowane nimi zachowania, z drugie...
83,16 zł
99,00 zł

Unijne prawo konkurencji. Efektywność systemu odwołań spraw dotyczących koncentracji przedsiębiorstw

Celem książki jest zbadanie efektywności ogólnej regulacji koncentracji przedsiębiorstw w unijnym prawie konkurencji po przeprowadzeniu reformy systemu odesłań spraw z rozporządzenia Rady (WE) 139/2004. Książka ma na celu podkreślenie znaczenia ...
36,00 zł
40,00 zł

Kryteria brzegowe implementacji systemów zarządzania jakością w przedsiębiorstwach branży motoryzacyjnej

W pracy podjęto problem weryfikacji gotowości przedsiębiorstw motoryzacyjnych do wdrożenia systemu zarządzania jakością. Potrzeba rozwiązania tego problemu naukowego wynika z rozbieżności poziomów utrzymywanych systemów jakości, co skutku...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!