MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2013

  • Autor: Grzegorz Kosson

  • Wydawca: Wydawnictwo Słowa i Myśli

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. „Podaj dalej...” sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści... Podążając za wskazówkami autora, tak jak mityczny bohater wyruszysz w podróż, by przedzierając się przez gąszcz rynkowych pułapek, odkryć to co najcenniejsze w Twojej marce. Ta podróż będzie wyzwaniem, ale nagroda - zdobycie zaufania klientów i zaangażowanie ich w kontynuowanie Twojej opowieści, będzie bezcenna. Ilustracje: Andru Sokol - - - - - - - - - - - - - - Książka Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu w marketingu i reklamie. Kolejne jej strony to jednak nie tylko pogłębiona analiza przypadków, usystematyzowana wiedza na temat wybranych „narzędzi” storytelling’owego warsztatu czy przykłady skutecznych kampanii komunikacyjnych. „Podaj dalej” to również propozycja pewnej filozofii marketingu – wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru poza „osobowością” czy „charakterem” – obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym. Marek Staniszewski - Prezes Fundacji Homo Inquietus, współzałożyciel Stowarzyszenia „Marketing 4 Business” Na rynku jest sporo narzędziowych książek o storytellingu. Książka Grzegorza jest inna - głębsza, niebanalna, odwołująca się do wielu podejść i koncepcji. Nikt się nie zawiedzie: ani marketingowiec, ani filozof. Jacek Pogorzelski - strateg marki i doświadczenia klienta, PrimeCode (...) są dwie szkoły storytellingu – techniczna i idealistyczna. Pierwsza jest retoryczna – druga aksjologiczna. Grzegorz Kosson uprawia tę drugą. Z pasją i zamiłowaniem pobrzękuje kluczami prawdziwej wiedzy o prawdziwych wartościach. (...) Książka Grzegorza Kossona o storytellingu opowiada storytellingowo. Jest jego spontaniczną manifestacją: uczy go poprzez przykład nie wykład. Storytelling Kossona jest antidotum na ściemę. Kosson demonstruje, że nie ma opowiadania bez działania i… działania bez opowiadania. Mariusz Przybył - ekspert w dziedzinie budowania marki firm i produktów, Prezes Zarządu BNA, dwukrotny juror polskiej edycji Effie. Jest to książka dla tych, którzy wierzą, że robiąc z pasją najzwyklejszą rzecz można dać innym coś niezwykłego. Jeśli chcesz, szanowny czytelniku, znaleźć swoją drogę, a potem umieć pociągnąć innych za sobą przez dobrze opowiedzianą opowieść, najpierw przeczytaj tę książkę. Michał Kociankowski - badacz rynku i strategii komunikacji. Kierownik pracowni badań i rozwiązań Synergion. Przewodniczący Rady Programowej Szkoły Badań Rynku PTBRiO Grzegorz Kosson pokazuje na polskiej scenie marketingowe swoistą nowość. Mianowicie to, że nad psychologią jest coś jeszcze ponad, co ma na nią wpływ. Tym czymś jest kultura i kulturowe mechanizmy funkcjonowania społecznego oraz jednostkowego. Pojęcia mitu, archetypu, narracji, głębokich symbolicznych znaczeń, tak znane kulturoznawcom i tak oczywiste w swej sile kształtowania ludzkiego życia i wszystkich jego przejawów, w końcu są docenione także na płaszczyźnie marketingu. (...) Paulina Perka - trener, wykładowca, arteterapeuta Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji? Jak zbudować markę niezwykłą i inspirującą? Ta książka jest odpowiedzią na te pytania. Pokazuje, że opowieści w życiu każdego człowiek odgrywają ogromną rolę, że od lat są skutecznym sposobem komunikacji. Odwołują się do świata powszechnych wyobrażeń, angażują emocje i zmysły, oddziałują na ludzi w sposób dynamiczny, inspirując do podejmowania szybkich decyzji. To absolutny must have dla marketerów, którzy chcą, by ich marki zachwycały i pociągały, zyskiwały rzesze zwolenników i tysiące fanów, będąc przekonującymi i skutecznymi. Maciej Łaski - PRomocjusz, pasjonat i specjalista komunikacji marketingowej. Dyrektor Biura Promocji w łódzkim Urzędzie Marszałkowskim To kunsztowna intelektualnie, daleka od poradników biznesowych i podręczników pozycja, w której Autor łączy wieloletnie doświadczenie pracy z markami z szeroką gamą odniesień do filmu, literatury, filozofii i religii. „Podaj dalej” to znakomita lektura dla tych, którzy do marek podchodzą z pasją i wyobraźnią, postrzegając je nie tylko jako instrument generowania zysku, lecz przede wszystkim jako fenomen społeczny i kulturowy, nośnik wartości, które mogą zmieniać świat na lepsze. Dr Marta Hereźniak - Uniwersytet Łódzki, autorka „Marka Narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju” Opowieść jest kompasem, który w potrzebie wyznacza ponownie utracony, a wytyczony wcześniej kierunek. “Podaj dalej” pokazuje jak kompas skonstruować i sprawnie z niego korzystać. Marki, które odniosły spektakularny sukces, zawładnęły masową wyobraźnią - opanowały sztukę opowieści, kunszt zarażaniem ideą odbiorcy. Wpisały się w tkankę współczesnej kultury stając się jej trwałym, silnie oddziałującym i niezbywalnym elementem. “Podaj dalej” pokazuje krok po kroku jak markę opowiedzieć, tak by stała się żywą częścią świata swoich słuchaczy. Tomek Jakubowski - badacz, semantyk i semiotyk w jednym, partner zarządzający w firmie zajmującej się analizą wpływu znaczeń znaków i symboli na komunikację marketingową

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

Przedmowa - Marek Staniszewski

Posłuchaj
Opowieści mają ogromną siłę
Dlaczego opowieści są ważne
Opowieść odkrywająca powołanie, czyli jak zamienić konsumentów w marketerów
Dlaczego tylko prawdziwa opowieść ma sens
Porywająca opowieść niosąca w sobie prawdę
Jak opowieści łączą się z powołaniem marki
Dlaczego odkrycie powołania przez markę jest ważne
Co sprawia, że opowieść jest porywająca
Punkty przełomowe a wartości marki
Przeznaczenie, talent i powołanie
Przypowieść o talentach
Jak odkryć przeznaczenie, talent, powołanie
Teoria 5 talentów
Teoria przepływu
Wychodzenie ze strefy komfortu
Podroż bohatera
Schemat podroży bohatera
Najważniejsze elementy opowieści
Składowe opowieści, czyli czego nie może zabraknąć
Archetypy
Piramida opowieści
Opowieść a poziom samoświadomości marki
Różne oblicza storytellingu
Marki, które odkryły swoje powołanie i stworzyły porywającą opowieść
Opowieści, które porywają
Zakończenie

Bibliografia
Klucz odpowiedzi

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji
Słowa kluczowe: storytelling marketing branding

Inni Klienci oglądali również

26,10 zł
30,00 zł

Dalej na wschód

Druga połowa XIX wieku. Syberia. Kraina wielkich możliwości dla ludzi przedsiębiorczych. Carska Rosja, jej barwni mieszkańcy i trzej Polacy: Jan, Marek i Wacław, którzy przed wybuchem powstania styczniowego ruszają na podbój dzikich teren...
17,56 zł
20,90 zł

Edith Piaf i Marcel Cerdan. Opowieść o tragicznej miłości

Opowieść o wielkiej, choć krótkotrwałej miłości legendarnej piosenkarki Edith Piaf i wybitnego boksera francuskiego Marcela Cerdana. Jej bohaterowie poznali się w 1946r. W jednym z nocnyvh klubów w Paryżu i niebawem zostali kochankami. On...
15,00 zł
25,00 zł

Nasza klasa i co dalej

Sabina, Monika, Irenka, Joanna i Ewa to dojrzałe kobiety, którym nie układają się związki małżeńskie. Miłość, która popchnęła je do ołtarza, z czasem wyraźnie traci na sile, a proza wspólnego życia i szara codzienność zaciera uczuc...
6,59 zł
10,99 zł

Daleko od Mykonos

Gdy Ava Monroe poznała w Grecji Jannisa Takisa, od razu wiedziała, że to mężczyzna jej życia. Niestety, nieuczciwe oskarżenia zmusiły ją do rozstania z ukochanym i wyjazdu z Mykonos. Wraca do Stanów i tam samotnie wychowuje ich dziecko. Po pięci...
13,20 zł
22,00 zł

Dziewczyny na emigracji, czyli Liverpool bez cenzury

Wchodzenie w dorosłość – wyprowadzka z domu, wybór studiów, pierwsza praca, budowanie dojrzałych związków – nigdy nie jest łatwe. Nina postanowiła jednak podnieść sobie poprzeczkę jeszcze wyżej i po maturze wyjechała...
16,80 zł
28,00 zł

Dziennik badante czyli Italia pod podszewką

„Dziennik badante, czyli Italia pod podszewką” to zapiski autorki, która odkryła piękno tego kraju dzięki wyjazdowi w prozaicznym celu – poszukiwaniu pracy. Włochy nie tylko ją zafascynowały, ale sprawiły, że stała się osob...
17,43 zł
24,90 zł

Kolorowe wiersze, czyli Spacerkiem przez rok i Zielony, żółty, rudy, brązowy!

Wzbudzające niezwykłą sympatię wiersze prezentujące kolorystykę kolejnych pór roku zdradzają sekrety wiosny, lata, jesieni i zimy i chwycą za serce każdego młodego czytelnika. Dodatkowo Małgorzata Strzałkowska zaprasza nas na wyjątkowy spacer i ...
5,84 zł
6,49 zł

Opowieść o dwóch miastach

“Opowieść o dwóch miastach” to powieść Karola Dickensa, angielskiego pisarza uważanego przez wielu za największego pisarza epoki wiktoriańskiej. Akcja utworu rozgrywa się od 1775 roku aż do rewolucji francuski...
28,71 zł
31,90 zł

Lotta. Czyli jak wychować ludzkie stado

Skąd imię Lotta? Z książek (…) prosto ze Szwecji – z przygód Lotty z ulicy Awanturników Astrid Lindgren. To doskonałe imię, bo szwedzka Lotta miała mocny charakter, niezaprzeczalny urok i jasne włosy. No i lubiła jedzenie. Zu...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!