MENU

Promocja usług

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Dostępne warianty:
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Promocja usług

Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: - przejrzysty układ, - logiczna i spójna merytorycznie struktura, - zrozumiała forma przekazu, - szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, - liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, - omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), - bogata bibliografia.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

36,18 zł
44,00 zł

Turysta senior na rynku usług hotelarskich

Niniejsza monografia dotyczy bardzo ważnego i aktualnego problemu wynikającego ze starzenia się społeczeństwa w krajach emitujących ruch turystyczny, w tym w Polsce, i związanych z tym problemów dostosowania usług do potrzeb turystów seni...
54,60 zł

Zbiór zadań praktycznych. HGT.07. Przygotowanie imprez i usług turystycznych

Praca ze Zbiorem zadań praktycznych pomaga ćwiczyć umiejętności z zakresu kwalifikacji HGT.07. Publikacja porusza zagadnienia związane z formami oraz kategoriami turystyki, usługami turystycznymi, charakterystyką produktu i rynku turystycznego. Kładzie...
63,36 zł
82,00 zł

Marketing usług zdrowotnych

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróż...
44,60 zł

Organizacja salonu fryzjerskiego Stylizacja Tom 2 Technik usług fryzjerskich A.23

Zakres: efekty kształcenia wspólne dla zawodów fryzjer i technik usług fryzjerskich PKZ (A.k), PKZ (A.n) oraz kwalifikacji A.23 (Projektowanie fryzur)Podręcznik obejmuje tematy dotyczące: kompeten...
36,74 zł
49,00 zł

Rachunkowość zarządcza w sektorze usług

Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczególności marketingowej, turystycznej i leczniczej.<...
53,82 zł
69,00 zł

Marketing usług turystycznych

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i ma...
77,43 zł
89,00 zł

Zarys współczesnej promocji zdrowia

W sposób zwięzły i przystępny omówiono uwarunkowania zdrowia i choroby oraz tzw. nierówności w zdrowiu, charakterystykę współczesnej promocji zdrowia, główne kierunki i zasady promocji zdrowia, infrastrukturę promocji...
56,04 zł
59,00 zł

Promocja zdrowia

Rola i zakres promocji zdrowia są potencjalnie nieograniczone, a we współczesnych systemach ochrony zdrowia przypisuje się jej, coraz większe znaczenie. Promocja zdrowia w swojej najprostszej formie oznacza poprawianie zdrowia. Jest to podstawow...
53,70 zł

Sprzedaż imprez i usług turystycznych Marekting Część 2

Zakres: 2. część kwalifikacji T.14 (Prowadzenie sprzedaży usług i imprez turystycznych) Podręcznik do nauki: sposobów stosowania różnych instrumentów marketingu w sprzedaży usłu...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!