MENU

Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw. Tom 37

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2014

  • Autor: Ewa Magier-Łakomy, Janusz Dworak, Monika Boguszewicz-Kreft

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 42,00 zł
31,50
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw. Tom 37

Wiedza to najważniejszy zasób jakim dysponują współczesne przedsiębiorstwa. Można ją kupić, ale nie można jej wyprodukować w tradycyjny sposób. Jest wynikiem analizy i syntezy danych związanych z doświadczeniem, obserwacjami oraz celowymi badaniami prowadzonymi przez ludzi nauki. Powstaje między innymi w szkołach wyższych, gdzie nieustannie poszukuje się nowoczesnych rozwiązań umożliwiających rozwój społeczno-ekonomiczny kraju.

Niniejsza publikacja jest przykładem tych poszukiwań. Zaproszeni do prezentacji swoich przemyśleń Autorzy przedstawiają wyniki własnych badań naukowych w przekonaniu, że zawarte w nich myśli, posłużą innym do kreowania koncepcji sprzyjających podniesieniu poziomu konkurencyjności podmiotów działających w gospodarce rynkowej.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

Wprowadzenie 7

1. Implementacja metodyki myślenia sieciowego w marketingowo-logistycznym zarządzaniu mikroprzedsiębiorstwem - Danuta Janczewska 13
1.1. Uwarunkowania zarządzania w mikroprzedsiębiorstwie 14
1.2. Zarządzanie marketingowo-logistyczne mikroprzedsiębiorstwem 16
1.3. Metodyka Network Thinking w zarządzaniu marketingowo-logistycznym Mikrofirmą 18
1.5. Cel i przedmiot badań własnych 20
Streszczenie/Summary 23
Bibliografia 24

2. Struktura i organizacja procesów w gospodarstwie wiejskim - Jacek Jaworski, Tomasz Kondraszuk 27
2.1. Istota organizacji procesowej 29
2.2. Procesy gospodarcze a specyfika gospodarstwa wiejskiego 31
Streszczenie/Summary 35
Bibliografia 36

3. Multimedialne instrumentarium komunikacji wsparciem procesowego zarządzania relacjami na przykładzie sieciowych przedsiębiorstw handlu detalicznego branży FMCG - Katarzyna Kolasińska-Morawska 37
3.1. Internet jako czynnik sprawczy działań współczesnych przedsiębiorstw 39
3.2. Nowy klient - e-konsument 42
3.3. Relacje między uczestnikami gry rynkowej 42
3.4. Komunikacja a interakcyjność przedsiębiorstw z otoczeniem 44
Streszczenie/Summary 49
Bibliografia 50

4. Postawy przedsiębiorców wobec rozstrzygania konfliktów na platformie ODR - Beata Krawczyk-Bryłka, Iwona Flis 53
4.1. Sposoby rozwiązywania konfliktów w polskich przedsiębiorstwach 54
4.2. Postawa polskich przedsiębiorców wobec rozwiązań IT w organizacji 57
4.3. Opinie przedsiębiorców dotyczące mediacji na platformie ODR - wyniki badań własnych 59
Streszczenie/Summary 63
Bibliografia 64

5. Zdolność do innowacji jako kompetencja elastycznego wytwórcy - od teorii do praktyki zarządzania - Bogdan Nogalski, Przemysław Niewiadomski 67
5.1. Efektywność jako determinanta innowacyjności - rozważania systematyzujące 69
5.2. Innowacyjność w kontekście nauk o zarządzaniu 71
5.3. Praktyczny wymiar innowacji według założeń i przyjętej definicji 77
Streszczenie/Summary 82
Bibliografia 83

6. Regułowy model doboru technologii informatycznych dla systemów zarządzania inteligentnymi miastami - Cezary Orłowski 85
6.1. Model zarządzania technologiami informatycznymi 86
6.2. Badanie zasadności replikatywnej modelu 88
6.3. Badanie zasadności predykcyjnej modelu 91
Streszczenie/Summary 93
Bibliografia 94

7. Polityka zrównoważonego rozwoju jako instrument przeobrażeń europejskiego transportu na przykładzie polskich portów lotniczych - Danuta Rucińska 97
7.1. Zrównoważony rozwój a transport 98
7.2. Porty lotnicze jako obiekty gałęziowej infrastruktury transportu i podmioty Gospodarcze 101
7.3. Kształtowanie zrównoważonego transportu lotniczego 105
7.4. Przeobrażenia w polskich portach lotniczych z uwzględnieniem koncepcji zrównoważonego rozwoju 108
Streszczenie/Summary 112
Bibliografia 113

8. Model elastycznej organizacji pracy w instytucji budżetowej: studium przypadku sądu rejonowego - Janusz Rymaniak 115
8.1. Założenia metodyczne 116
8.1.1. Cele zmian organizacji pracy w działach nieprodukcyjnych gospodarki 116
8.1.2. Metodyka tworzenia modelu elastycznego systemu pracy 118
8.2. Model zmian systemowych 120
8.2.1. Modele klasyczny i elastyczny 120
8.2.2. Warunki efektywnego funkcjonowania przeprojektowanego systemu pracy 124
Streszczenie/Summary 127
Bibliografia 128

9. Koncepcja podwyższania poziomu funkcjonowania gmin - Stefan Tokarski, Iwona Lubimow-Burzyńska 131
9.1. Gmina w nowej perspektywie 132
9.2. Jakość usług a podnoszenie poziomu osiąganych efektów 133
9.3. Luki percepcji w usługach publicznych 135
9.4. Model scenariusza przebiegu procesu podwyższania poziomu funkcjonowania gmin 136
Streszczenie/Summary 145
Bibliografia 145

10. Nowe technologie jako determinanta rozwoju na przykładzie polskiego rynku usług radiokomunikacyjnych - Jacek Wysocki, Łukasz Wesołowski 149
10.1. Aspekt technologiczny a konkurencyjność przedsiębiorstwa 150
10.2. Wpływ innowacyjności na rozwój rynku telefonii mobilnej 152
Streszczenie/Summary 159
Bibliografia 160

11. Zarządzanie wiedzą w małych przedsiębiorstwach oferujących wiedzochłonne usługi biznesowe - Małgorzata Zięba 163
11.1. Problematyka zarządzania wiedzą w małych i średnich przedsiębiorstwach 164
11.2. Sektor wiedzochłonnych usług biznesowych 165
11.3. Opis metody badawczej 166
11.4. Rezultaty 167
Streszczenie/Summary 171
Bibliografia 172

12. Lokalizacja działalności gospodarczej w świetle klasycznych i współczesnych teorii w warunkach globalizacji - Krzysztof Ziółkowski 173
12.1. Geneza i pojęcie globalizacji 174
12.2. Rozwój działalności gospodarczej w świetle teorii lokalizacji 176
12.3. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne jako forma rozwoju działalności gospodarczej - ujęcie teoretyczne 181
Streszczenie/Summary 184
Bibliografia 185

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

83,70 zł
93,00 zł

Aktualne problemy funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw

Niniejszy zbiór ukazał się z okazji jubileuszu czterdziestolecia pracy naukowo-dydaktycznej prof. Marii Sierpińskiej. Praca składa się z 24 rozdziałów poświęconych aktualnym problemom funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw. Poprzedza je...
18,20 zł
26,00 zł

Oblicza społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw

Książkę otwiera omówienie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (SOP) w kontekście zmiany organizacyjnej, jaka nastąpiła w trzech koncernach działających na polskim rynku. Czytelnik znajdzie tu obraz SOP w formie dojrzałej, którą z...
33,81 zł
48,30 zł

Determinanty chwiejności wyborczej

Książka podejmuje problematykę uwarunkowań chwiejności wyborczej w odniesieniu do czterech grup determinant: systemowych, społecznych, psychologicznych i ekonomicznych. Analiza politologiczna zjawiska chwiejności wyborczej na kartach pracy jest zatem p...
22,36 zł
26,00 zł

Behawioralne wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw

Książka jest efektem teoretycznych badań wartości behawioralnych stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw, która jest obserwowana na rynku w postaci różnorodnych i zindywidualizowanych zachowań rynkowych poszczególnych podmiot&oa...
19,78 zł
23,00 zł

Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce

Pierwszy rozdział traktuje o uwarunkowaniach, jakie tworzy otoczenie eurorynku dla podmiotów rynkowych z wyartykułowaniem zalet i wad akcesji Polski do struktur unijnych oraz występujących zróżnicowań otoczenia rynkowego między krajami Un...
21,50 zł
25,00 zł

Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych – postawy, zachowania, determinanty

W monografii autorzy podejmują istotny, choć mało rozpoznany temat we współczesnej gospodarce i nauce, jakim jest zrównoważona konsumpcja w gospodarstwach domowych. Rozważania oscylują wokół czterech głównych obszarów...
42,75 zł
57,00 zł

Ekonomika przedsiębiorstw. Wydanie II

Książka „Ekonomika przedsiębiorstw" została poświęcona zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania przedsiębiorstw we współczesnym świecie go­spodarczym. Jest to opracowanie kompleksowo traktujące o wpływie otoczenia na przedsiębiorstw...
45,28 zł
53,90 zł

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: „Jak skutecznie działać na rynku prz...
14,40 zł
16,00 zł

Zachowania strategiczne małych i średnich przedsiębiorstw sektora meblarskiego w procesie internacjonalizacji

W książce przybliżono dorobek teorii ekonomii związany z wyjaśnianiem zjawiska internacjonalizacji przedsiębiorstw. Przedstawiono przykłady modeli stworzonych w celu opisu internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw: modele sekwencyjne, konce...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!