MENU

Behawioralne wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2015

  • Autor: Beata Majecka

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 26,00 zł
22,36
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Behawioralne wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw

Książka jest efektem teoretycznych badań wartości behawioralnych stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw, która jest obserwowana na rynku w postaci różnorodnych i zindywidualizowanych zachowań rynkowych poszczególnych podmiotów. Ze względu na swoją specyfikę, zjawisko stratyfikowania się przedsiębiorstw niewątpliwie wymaga interdyscyplinarnego podejścia. Takie swoiste uwarstwienie przestrzeni społeczno-gospodarczej przejawiające się grupowaniem podmiotów gospodarczych w wyodrębnionych warstwach wymusza wszechstronny ogląd – zarówno jego przyczyny, jak i skutki ujawniają się jednocześnie w wielu sferach. W ramach badań, podjęto wysiłek opracowania i przedstawienia uniwersalnej metodologii badania stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw, opartej na strukturalizmie antropologicznym i rozważaniach natury behawioralnej – zaproponowano metodologię strukturalizmu behawioralnego pozwalającą na odkrywanie elementów stanowiących strukturalne uwarunkowania procesów społeczno-gospodarczych wraz ze wzajemnymi powiązaniami pomiędzy nimi.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie	7
Rozdział 1. Stratyfikacja przedsiębiorstw jako przedmiot badań ekonomicznych	11
1.1. Ontologia stratyfikacji społeczno-gospodarczej	11
1.2. Stratyfikacja przedsiębiorstw jako zjawisko ekonomiczne	23
1.3. Podejścia poznawcze w badaniach stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	37
Rozdział 2. Strukturalizm behawioralny jako metodologia poznawcza stratyfikacji przedsiębiorstw	46
2.1. Strukturalizm jako multimetodologia	46
2.2. Wartości poznawcze strukturalizmu behawioralnego	54
2.3. Strukturalizm behawioralny jako metodologia poznania zróżnicowania przedsiębiorstw	60
Rozdział 3. Behawioralne uwarunkowania stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	72
3.1. Strukturalistyczne poznanie behawioralnych uwarunkowań stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	72
3.2. Identyfikacja behawioralnych uwarunkowań stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	87
3.3. Rola czynników behawioralnych w stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	103
Rozdział 4. Rynek jako czasoprzestrzeń identyfikacji behawioralnych wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	107
4.1. Typologia rynku i jej ekonomiczne konsekwencje	107
4.2. Rynek jako obiektywna czasoprzestrzeń stratyfikowania się przedsiębiorstw	125
4.3. Stratyfikacja ekonomiczna przedsiębiorstw w strukturach czasoprzestrzennych rynku	134
Rozdział 5. Osobowość jako ontyczna cecha behawioralnych wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	139
5.1. Genetyczne cechy behawioralnych wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	139
5.2. Złożoność osobowościowa przedsiębiorstw	147
5.3. Osobowość przedsiębiorstw jako strukturalny czynnik ich ekonomicznej stratyfikacji	165
Rozdział 6. Osobliwe zachowania rynkowe jako emanacja behawioralnych wartości stratyfikacji ekonomicznej przedsiębiorstw	170
6.1. Zachowania rynkowe przedsiębiorstw jako identyfikatory wartości behawioralnych	170
6.2. Osobliwe zachowania przedsiębiorstw w czasoprzestrzennym zróżnicowaniu rynku	180
6.3. Wpływ behawioralnych wartości na generowanie osobliwych zachowań rynkowych przedsiębiorstw	190
Podsumowanie i wnioski	198
Bibliografia	201
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
45,00 zł
50,00 zł

CHIŃSKA STRATEGIA ROZWOJU SPOŁECZNO-EKONOMICZNEGO. IMPLIKACJE DLA UNII EUROPEJSKIEJ

Z niezliczonej wręcz ilości dokumentów, raportów i analiz naukowych, w tym pochodzących z najważniejszych ośrodków akademickich na świecie, oraz najbardziej prestiżowych organizacji, instytucji i ośrodków międzynarodow...
28,35 zł
31,50 zł

Bankructwa, upadłości i procesy naprawcze przedsiębiorstw. Wybrane aspekty regulacyjne

W książce przedstawiane są wyniki badań, których celem była teoretyczno-empiryczna analiza podstawowych cech, zjawisk, procesów i procedur związanych z bankructwami i upadłościami przedsiębiorstw. Kwestie te badane były z uwzględnieniem a...
47,76 zł
54,90 zł

6 filarów poczucia własnej wartości

Najsłynniejszy poradnik psychologiczny o budowaniu poczucia własnej wartości. Książka ta udziela odpowiedzi na cztery ważkie pytania: „Czym jest poczucie własnej wartości?”, „Dlaczego jest ważne?”, „Co można zrobić, aby po...
41,44 zł
51,80 zł

Poziom rozwoju somatycznego i funkcjonalnego populacji populacji dzieci wiejskich Żywiecczyzny i jego społeczno - ekonomiczne uwarunkowania

Przeprowadzone w latach 1995-1996 oraz 2005-2006 badania nad rozwojem fizycznym i funkcjonalnym dziewcząt i chłopców wiejskich z Żywiecczyzny wpisują się w nurt badań auksologicznych. Głównym celem pracy jest ocena poziomu rozwoju,intensy...
3,20 zł
4,26 zł

Faktoring w bankowości - strategia przyszłości. Rozdział 1. Wprowadzenie do zagadnienia faktoringu jako usługi finansowej dla małych i średnich przedsiębiorstw

Dorota Korenik nie tylko w sposób wszechstronny prezentuje przedmiot faktoringu i kierunki jego rozwoju, ale także, co jest novum w dość już bogatej literaturze poświęconej tej usłudze finansowej, wskazuje na potencjał możliwości i wykorzystania...
22,36 zł
26,00 zł

Mechanizmy wsparcia przedsiębiorstw niefinansowych w okresie pandemicznym ― przykład Polski

Monografia ma służyć jako kompleksowa ewaluacja przyjętego instrumentarium antypandemicznej polityki gospodarczej. Jako podstawowy cel autorzy przyjęli analizę skuteczności i efektywności wykorzystanych instrumentów pomocowych wspierających szer...
23,80 zł
34,00 zł

Społeczeństwo na zakręcie. Zmiany postaw i wartości Polaków w latach 1990–2018

Trzydziesta rocznica transformacji ustrojowej to znakomity moment, by dokonać swoistego podsumowania przemian postaw i wartości własnego społeczeństwa. Taką możliwość stworzył wieloletni udział polskiego zespołu w międzynarodowych badaniach europejskic...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!