MENU

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2023

  • Autor: Krzysztof Fonfara

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 53,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 40,43 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

45,28
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy.

W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: „Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?”.

•Autor przybliżył w książce:
•sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw,
•procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw,
•relacje między firmami,
•podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców),
•wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.


Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Przedmowa do wydania trzeciego

Wprowadzenie

Rozdział 1
Specyfika działań na rynku przedsiębiorstw
1.1. Sposoby działania firmy na rynku
1.2. Proces zakupu na rynku przedsiębiorstw
1.3. Analiza relacji między firmami

Rozdział 2
Podstawowe elementy koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw
2.1. Bezpośredniość i złożoność kontaktów na rynku przedsiębiorstw
2.1.1. Istota podejścia transakcyjnego i partnerskiego
2.1.2. Zakres i formalizacja kontaktów z nabywcą
2.2. Wielostronność powiązań firmy z otoczeniem
2.2.1. Marketing zewnętrzny
2.2.2. Marketing wewnętrzny
2.2.3. Planowanie działań w zakresie marketingu partnerskiego
2.3. Zarządzanie portfelem nabywców
2.3.1. Istota i znaczenie procesu utrzymania dotychczasowych nabywców firmy
2.3.2. Proces poprawy stopnia lojalności nabywców
2.3.3. Określanie optymalnego portfela nabywców

Rozdział 3
Wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw
3.1. Uwarunkowania i praktyczne implikacje wdrażania koncepcji marketingu partnerskiego
3.2. Metody oceny procesu wdrażania marketingu partnerskiego
3.3. Możliwości wykorzystania marketingu partnerskiego w biznesie międzynarodowym
3.4. Przykłady zastosowania marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa
3.4.1. Proces marketingowej reorientacji firmy na przykładzie Dalkia Poznań S.A.
3.4.2. Proces wdrażania systemu zarządzania relacjami z klientami w latach 2003–2011
na przykładzie Kulczyk Tradex
3.4.3. Aktywność firmy w kontaktach z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym jako
warunek skuteczności jej działania na przykładzie Międzynarodowych Targów
Poznańskich

Zakończenie

Bibliografia
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

12,17 zł
16,22 zł

Instytucje rynku finansowego w Polsce

Książka ta rekomendowana jest osobom, które stojąc przed dylematem wyboru odpowiedniej pozycji z zakresu rynku finansowego, chcieliby mieć w jednym opracowaniu bogate kompendium wiedzy na temat funkcjonowania instytucji polskiego rynku finansowe...
18,00 zł
20,00 zł

Rynek książki w Polsce 2017. Poligrafia i Papier

Tom Poligrafia i Papier - tom poświęcony rynkowi drukarń dziełowych oraz rynkowi papierów graficznych przeznaczonych do druku książek. Spis treści: Poligrafia1. Drukarnie dziełowe. Offset i cyfra – walka o rynek (Pi...
11,37 zł
14,76 zł

Anatomia rynku

Teza-założenie tudzież przesłanie książki brzmi: podstawą zachowań społecznych jest potrzeba zachowania bezpieczeństwa jednostki i jej rozwoju. Celem przewodnim książki jest identyfikacja stanu interpretacyjnego poziomu ryzyka, jego formy i rodzaju. An...
49,50 zł
55,00 zł

Wykorzystanie e-learningu w procesie szkolenia pracowników małych i średnich przedsiębiorstw

E-learning korporacyjny jest nowoczesnym i efektywnym instrumentem doskonalenia organizacji i szkolenia pracowników; przynosi rozliczne korzyści również w przestrzeni społecznej oraz w życiu pozazawodowym pracowników. Mimo wielu za...
27,00 zł
30,00 zł

Rynek kapitałowy wobec wyzwań dekoniunktury

Podstawowym celem naukowym monografii jest przedstawienie głównych nurtów wielowątkowej dyskusji w zakresie rozwoju rynku kapitałowego w okresie ogólnej dekoniunktury oraz przegląd wyników badań prowadzonych w środowisku nau...
28,80 zł
32,00 zł

Marketing produktu politycznego

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie te...
99,90 zł
111,00 zł

Efektywne opodatkowanie przedsiębiorstw

W książce zaprezentowano wyniki pionierskich badań efektywnej stawki opodatkowania dochodu polskich przedsiębiorstw, która przeciętnie kształtowała się powyżej stawki nominalnej. Autor w wyczerpujący sposób omawia przyczyny tego zjawiska ...
54,85 zł
65,30 zł

Centra offshore na globalnych rynkach finansowych

W podręczniku zostały przedstawione uwarunkowania rozwoju centrów offshore, próbujących znaleźć swoje miejsce na globalnych rynkach finansowych. W krajach (na terytoriach) offshore sektor finansowy ma duży udział w tamtejszych gospodarkac...
41,25 zł
55,00 zł

Banki spółdzielcze na rynku finansowym w Polsce

Autorzy monografii, bazując na aktualnych regulacjach prawnych, źródłach literaturowych oraz własnej wiedzy i doświadczeniu naukowym, prezentują w niniejszej publikacji, w kompleksowy sposób, problematykę związaną z funkcjonowaniem polski...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!