Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy.
W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: „Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?”.
•Autor przybliżył w książce:
•sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw,
•procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw,
•relacje między firmami,
•podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców),
•wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.
- Kategorie:
- ISBN: 978-83-208-2553-4
- ISBN druku: 978-83-208-2070-6
- Liczba stron: 196
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Przedmowa do wydania trzeciego Wprowadzenie Rozdział 1 Specyfika działań na rynku przedsiębiorstw 1.1. Sposoby działania firmy na rynku 1.2. Proces zakupu na rynku przedsiębiorstw 1.3. Analiza relacji między firmami Rozdział 2 Podstawowe elementy koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw 2.1. Bezpośredniość i złożoność kontaktów na rynku przedsiębiorstw 2.1.1. Istota podejścia transakcyjnego i partnerskiego 2.1.2. Zakres i formalizacja kontaktów z nabywcą 2.2. Wielostronność powiązań firmy z otoczeniem 2.2.1. Marketing zewnętrzny 2.2.2. Marketing wewnętrzny 2.2.3. Planowanie działań w zakresie marketingu partnerskiego 2.3. Zarządzanie portfelem nabywców 2.3.1. Istota i znaczenie procesu utrzymania dotychczasowych nabywców firmy 2.3.2. Proces poprawy stopnia lojalności nabywców 2.3.3. Określanie optymalnego portfela nabywców Rozdział 3 Wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw 3.1. Uwarunkowania i praktyczne implikacje wdrażania koncepcji marketingu partnerskiego 3.2. Metody oceny procesu wdrażania marketingu partnerskiego 3.3. Możliwości wykorzystania marketingu partnerskiego w biznesie międzynarodowym 3.4. Przykłady zastosowania marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa 3.4.1. Proces marketingowej reorientacji firmy na przykładzie Dalkia Poznań S.A. 3.4.2. Proces wdrażania systemu zarządzania relacjami z klientami w latach 2003–2011 na przykładzie Kulczyk Tradex 3.4.3. Aktywność firmy w kontaktach z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym jako warunek skuteczności jej działania na przykładzie Międzynarodowych Targów Poznańskich Zakończenie Bibliografia