MENU
Darmowa dostawa

Przedsiębiorstwo w otoczeniu globalnym

(Miękka)

Wybrane zagadnienia

0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Przedsiębiorstwo w otoczeniu globalnym

W wyniku postępującej globalizacji pojawiły się nowe reguły prawne i ekonomiczne, odmienne od poprzednich zasady działania, nowe koncepcje konkurowania przedsiębiorstw w zmieniających się warunkach rynkowych. Współczesne przedsiębiorstwa stoją więc przed tymi nowymi wyzwaniami i jeśli chcą znaleźć swoje odpowiednie miejsce na rynku, muszą dostosowywać się do nowej sytuacji.

Zagadnienia ujęte w książce są efektem rozważań, zarówno teoretycznych, jak i popartych wynikami prowadzonych badań naukowych. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym zostały zawarte problemy makroekonomiczne, ze szczególnym uwzględnieniem długo i krótkookresowych czynników wpływających na wzrost gospodarczy. Czynniki te wpływają na funkcjonowanie tak korporacji transnarodowych, jak i lokalnych przedsiębiorstw. Wpływają na działania podejmowane przez przedsiębiorstwa, których celem jest osiągnięcie sukcesu na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autorzy kolejnego rozdziału dokonują analiz związanych z bezpośrednimi inwestycjami zagranicznymi, a w szczególności czynniki, które tym inwestycjom sprzyjają. Zmiany dokonujące się w strukturze współczesnego biznesu wymuszają na przedsiębiorstwach podejmowanie różnorodnych działań adaptacyjnych, które powinny być efektywne z punktu zarządzania zasobami finansowymi. Inwestycjom na rynku kapitałowym, jako jednej z form lokowania wolnych środków finansowych, poświęcony jest trzeci rozdział niniejszej monografii. Z inwestycjami na rynku kapitałowym związana jest nie tylko wysoka stopa zwrotu, ale też i wielkość ryzyka, w zależności od atrakcyjności instrumentów finansowych. Ocenie ryzyka i zagrożeń związanych z działalnością gospodarczą adresowano rozdział czwarty. Szczególnej analizie poddano rynek polis ubezpieczeniowych oferujących narzędzia do mityzacji ryzyka.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

24,59 zł
33,60 zł

Sieci instytucji otoczenia biznesu

Pierwsza dekada XXI wieku  to okres bezprecedensowego rozwoju instytucji otoczenia biznesu w Polsce. W całym kraju powstawały nowe parki technologiczne, inkubatory przedsiębiorczości, centra transferu technologii, fundusze pożyczkowe, ośrodki szko...
21,51 zł
29,40 zł

Globalne zarządzanie gospodarcze

Celem książki jest analiza zmian zachodzących w handlowym wymiarze globalnego zarządzania gospodarczego.Autorzy odnieśli się do wybranych aspektów funkcjonowania światowego systemu handlu, dokonując oceny ich funkcjonalności oraz odnosząc się do...
43,97 zł
52,00 zł

Instytucje otoczenia biznesu we współczesnej gospodarce

Instytucje otoczenia biznesu to podmioty, które oferują odpowiednio dobrane, dostosowane do kontekstu i godne zaufania rozwiązania dla osób chcących założyć działalność gospodarczą lub rozwinąć swój biznes. Organizacje te, wsp&oacu...
36,31 zł
49,99 zł

Otoczeni przez narcyzów

Z pewnością w swoim życiu wielokrotnie spotkaliście się z ludźmi, którzy wręcz muszą być w centrum uwagi - wielbieni i ubóstwiani. Brak zainteresowania ich życiem, sukcesami i opowieściami traktowany jest jako ogromna zniewaga. Dlatego ot...
33,47 zł
47,00 zł

Lokalne regionalne czy globalne?

Książka o teraźniejszości Śląska Opolskiego jest swoistym podsumowaniem moich doświadczeń badawczych oraz zaangażowania w sferę praktyki społecznej. Zajmuję się w niej ważnymi problemami społecznymi o charakterze globalnym, które odzwierciedlają...
61,70 zł
89,00 zł

Globalne łańcuchy wartości

Książka analizuje bardzo skomplikowany obszar, co jest trudne z uwagi na zagadnienia z różnych dyscyplin dziedziny nauk społecznych, a mianowicie: ekonomia i finanse, geografia społeczno-ekonomiczna, nauki o zarządzaniu i jakości. Jest to praca ...
28,31 zł
34,00 zł

Przedsiębiorstwo gastronomiczne podręcznik

Podręcznik został napisany zgodnie z programem nauczania oraz ze standardami wymagań egzaminacyjnych do przedmiotu technik żywienia i gospodarstwa domowego nr 321[10]MEN/2009.02.02. Treści zawarte w podręczniku zawierają informacje niezbędne do założen...
41,58 zł
43,00 zł

Przedsiębiorstwo na rynku finansowym

W publikacji przedstawiono realia prowadzenia działalności gospodarczej przez przedsiębiorstwa w skali międzynarodowej na tle procesu globalizacji. Z recenzji prof. dr. hab. Marka Pawlaka: Książka profesora Andrzeja Buszko jest cennym opracowaniem. Po ...
272,54 zł

MARKETING GLOBALNY

Przez resztę czasu marketing nigdy nie miał uniwersalnej definicji ze względu na swoją złożoność i nieprecyzyjność na danym poziomie. Postaramy się jednak przedstawić kilka definicji pojęcia marketingu, aby pomóc nam zrozumieć, o co w tym wszystkim cho...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!