MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Region Azji i Pacyfiku w latach 1985-2015 - Outlet

(Miękka)

Ciągłość i zmiana w regionalnym systemie międzynarodowym

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Region Azji i Pacyfiku w latach 1985-2015 - Outlet

Jeszcze kilkadziesiąt, a nawet kilkanaście lat temu wąska grupa uczonych, specjalistów i ekspertów zajmujących się regionem Azji i Pacyfiku, uchodziła za dobrze przygotowanych hobbystów, zajmujących się czymś mało istotnym i jakże odległym, a przez to mało praktycznie doniosłym i co najwyżej kulturowo intrygującym. Dziś się okazało, że rola tego regionu świata jest pierwszoplanowa, a państwa takie jak Chiny, Japonia, Korea i inne są najważniejszymi graczami na globalnej scenie ekonomicznej i politycznej. Tym samym stało się oczywiste, że owi specjaliści byli wizjonerami potrafiącymi – choćby częściowo – przewidzieć rozwój współczesnego świata i „przesuwanie akcentów” z Zachodu na Wschód. Szczęśliwie, podąża za nimi cała rzesza młodszych badaczy i ekspertów, których łączy prezentowany tu tom.
dr hab. Kamil Zeidler, prof. UG
Centrum Studiów Azji Wschodniej Uniwersytetu Gdańskiego

– fragment recenzji

Azja i Pacyfik stanowią największy na świecie region wyróżniany w stosunkach międzynarodowych. Zakres pojęciowy tego obszaru jest znacznie szerszy niż jego wymiar geograficzny, jako że region ten jest konstrukcją polityczno-kulturową, obejmującą dwa pojęcia, tzn. Azję i Pacyfik. Niezależnie od tego, że w jego skład
wchodzą państwa o różnej tradycji, kulturze, historii oraz poziomie rozwoju, to od lat siedemdziesiątych XX wieku zaczęto wyodrębniać obszar Pacyfiku (zwanego też Wspólnotą Pacyfiku) jako region w stosunkach międzynarodowych. Na tym terenie ujawniły się bowiem liczne podobieństwa i komplementarne uwarunkowania,
służące kształtowaniu się wspólnoty. U progu XXI wieku doszło natomiast do wyłonienia się regionu Azji i Pacyfiku jako głównego obszaru stosunków międzynarodowych. Przesądzają o tym zarówno strategie wielkich mocarstw wobec tego regionu, jak i zachodzące tam procesy integracyjne.
- fragment Wstępu

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!