MENU

Reputacja przedsiębiorstwa a zachowania inwestorów giełdowych

(Miękka)

Podejście eksperymentalne

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Reputacja przedsiębiorstwa a zachowania inwestorów giełdowych

Problematyka podjęta w książce dotyczy reputacji przedsiębiorstw, jako czynnika mającego wpływ na zachowania inwestorów giełdowych. Wpisuje się ona w zakres mikroekonomicznej teorii podejmowania decyzji przez podmioty rynkowe oraz w nurt ekonomii behawioralnej czy tez finansów behawioralnych.

Dotychczasowe teorie, opisujące decyzje inwestorów giełdowych, koncentrowały się głównie na takich determinantach jak wyniki finansowe, napływ nowych informacji, czy też czynniki psychologiczne. Niewiele miejsca w literaturze poświęcono wpływowi reputacji przedsiębiorstwa na zachowania inwestorów giełdowych. Dotychczasowe badania w zakresie reputacji przedsiębiorstw koncentrowały się raczej na budowaniu jej i zarządzaniu nią w kontekście relacji z klientami. Liczba badań dotyczących wpływu reputacji na zachowania i decyzje pozostałych interesariuszy jest znikoma.

Celem niniejszej książki jest wypełnienie tych luk poprzez kompleksową analizę reputacji przedsiębiorstwa: jej definicji, wielowymiarowego wpływu na funkcjonowanie i wyniki organizacji, metod pomiaru reputacji, a także poprzez przeprowadzenie eksperymentu ekonomicznego imitującego warunki giełdowe. Badanie to pozwoli na określenie czynników behawioralnych i społecznych wpływających na postrzeganie reputacji.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

61,41 zł
69,00 zł

Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania

Książka przedstawia, jak skutecznie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, efektywnie włączyć się w wykonywanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska czyli jak zostać doskonałym liderem, menedżerem lub praco...
52,37 zł
54,00 zł

Rachunkowość instrumentów finansowych wobec potrzeb informacyjnych inwestorów

Przygotowana publikacja jest rezultatem prowadzonych przez Autora badań naukowych i rozważań związanych z rachunkowością instrumentów finansowych oraz informacjami sprawozdawczymi wykorzystywanymi przez inwestorów oraz analityków w...
46,93 zł
59,00 zł

Co kryje zachowanie?

Autorzy książek poświęconych trudnym zachowaniom u dzieci zbyt często opierają się na uniwersalnym podejściu, nie uwzględniając stanu autonomicznego – połączenia między mózgiem a ciałem. Nie biorą też pod uwagę indywidualnych różnic...
79,40 zł
98,00 zł

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a konkurencyjność przedsiębiorstw

W książce przedstawiono powstanie i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR), jej wady i zalety wynikające z wdrożenia oraz obszary oddziaływania. Ponadto zaprezentowano aktualne kierunki badań dotyczące wpływu CSR na...
41,19 zł
59,00 zł

Psychologia Zmiany najskuteczniejsze narzędzia pracy z ludzkimi emocjami, zachowaniami i myśleniem

Czy wiesz, kim jest people helper? To ktoś, kto pomaga innym zmieniać ich myślenie. Czasem jest to wykształcony psycholog, certyfikowany terapeuta, trener umiejętności miękkich, medytujący buddysta, filozof zajmujący się mentoringiem, ksiądz zbliżający...
33,20 zł
44,10 zł

Transformacja ekonomiczna w umysłach i zachowaniach Polaków

„Maryla Goszczyńska swą książkę poświęciła zagadnieniom współczesnej psychologii ekonomicznej, odnoszącym się do zjawisk i procesów po wielkim przełomie ustrojowym w 1989 roku. Autorka stworzyła przekonującą syntezę wiedzy o szeroko...
64,00 zł
79,00 zł

Restrukturyzacja przedsiębiorstwa

Restrukturyzację przedsiębiorstw najczęściej kojarzy się właśnie z zamiarem połączenia z innym przedsiębiorstwem, bądź przejęcia innego podmiotu. Wrażenie takie jest skutkiem znaczącego wzrostu liczby fuzji i przejęć począwszy od lat 90. XX wieku, w ty...
60,76 zł
75,00 zł

Mierniki nadrzędnych celów działalności przedsiębiorstwa rentowność, płynność finansowa, wypłacalność

Monografia podejmuje ważne i aktualne zagadnienia dotyczące pomiaru oraz oceny stopnia realizacji nadrzędnych celów działalności przedsiębiorstwa funkcjonującego w gospodarce rynkowej. Przybliża istotę i znaczenie kluczowych mierników dzi...
371,76 zł

Sieci społecznościowe, zachowania konsumenckie i marketing Domowy biznes

Ta książka patrzy na to, jak ludzie używają mediów społecznościowych do reklamowania swoich firm domowych. Celem jest wykorzystanie sieci społecznościowych jako narzędzia marketingowego, aby pomóc domowym przedsiębiorcom. Badania prowadzone są w Dolini...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!