MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Reputacja przedsiębiorstwa a zachowania inwestorów giełdowych - Outlet

(Miękka)

Podejście eksperymentalne

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Reputacja przedsiębiorstwa a zachowania inwestorów giełdowych - Outlet

Problematyka podjęta w książce dotyczy reputacji przedsiębiorstw, jako czynnika mającego wpływ na zachowania inwestorów giełdowych. Wpisuje się ona w zakres mikroekonomicznej teorii podejmowania decyzji przez podmioty rynkowe oraz w nurt ekonomii behawioralnej czy tez finansów behawioralnych.

Dotychczasowe teorie, opisujące decyzje inwestorów giełdowych, koncentrowały się głównie na takich determinantach jak wyniki finansowe, napływ nowych informacji, czy też czynniki psychologiczne. Niewiele miejsca w literaturze poświęcono wpływowi reputacji przedsiębiorstwa na zachowania inwestorów giełdowych. Dotychczasowe badania w zakresie reputacji przedsiębiorstw koncentrowały się raczej na budowaniu jej i zarządzaniu nią w kontekście relacji z klientami. Liczba badań dotyczących wpływu reputacji na zachowania i decyzje pozostałych interesariuszy jest znikoma.

Celem niniejszej książki jest wypełnienie tych luk poprzez kompleksową analizę reputacji przedsiębiorstwa: jej definicji, wielowymiarowego wpływu na funkcjonowanie i wyniki organizacji, metod pomiaru reputacji, a także poprzez przeprowadzenie eksperymentu ekonomicznego imitującego warunki giełdowe. Badanie to pozwoli na określenie czynników behawioralnych i społecznych wpływających na postrzeganie reputacji.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!