Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line(Miękka)

Tytuł oryginalny: Webs of Influence. The psychology of online persuasion

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 69,00 zł
56,58
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 12,42 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł
Słowa kluczowe: User Experience UX web design

Sieci wpływu. Psychologia perswazji on-line

„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”.

Jamie Bartlett
Autor książki The Dark Net

„Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!”

Dr Thomas Chamorro-Premuzic
Professor of Business Psychology UCL i Columbia University

Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?
Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.
„Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.


Patroni:


Patroni

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony I-XV.pdf(pdf)
234 KB

Nathalie Nahai

Psycholożka internetu oraz wykładowczyni i konsultantka na arenie międzynarodowej. Współpracowała z firmami z listy Fortune 500, w tym z Unileverem, Google i Harvard Business Review. Pomaga organizacjom zastosować podejście naukowe do tworzenia stron internetowych, marketingu treści i produktów. Nathalie występuje na konferencjach na całym świecie, poświęconych naukowym podstawom internetowej perswazji, ma też wkład w krajowe publikacje oraz audycje telewizyjne i radiowe poświęcone tej tematyce. Zasiada w radzie konsultacyjnej Social Media Week oraz w panelu eksperckim Ogilvy Change. Możesz do niej napisać na Twitterze (@NathalieNahai) oraz dowiedzieć się więcej na nathalienahai.com

Inni Klienci oglądali również

Jakość zasilania w sieciach z generacją rozproszoną

Książka przedstawia i porządkuje całość zagadnień związanych z integracją rozproszonych źródeł energii z systemem elektroenergetycznym i wpływających na jakość zasilania. Zawiera oryginalny materiał ilustracyjny, będący efektem badań autorów, pochod...

Audyt zasobów niematerialnych z wykorzystaniem analizy sieci organizacyjnej

Autorka podejmuje krytycznie istotny problem nauk o zarządzaniu, słabo rozpoznany w literaturze choć uznany jako determinujący obecną i przyszłą konkurencyjność przedsiębiorstw, sektorów i gospodarek. Jeżeli bowiem przewaga konkurencyjna trwale mo...

Pacjent w sieci zależności

Publikacja mieści się w obszarze nauk społecznych i porusza istotne zagadnienia z perspektywy odbiorcy świadczeń zdrowotnych. Obszar analizy łączy ,,nietypowe” dla tej problematyki ujęcia teoretyczne i oprócz zasadniczego kontekstu społecz...

Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 5

Tom 5 nowoczesnego przewodnika dla wszystkich zainteresowanych funkcjonowaniem ludzkiej psychiki.Książka prezentuje psychologię społeczną oraz zagadnienia związane ze stresem, zdrowiem i dobrym samopoczuciem. Czytelnik dowiaduje się, w jaki s...

Sieci instytucji otoczenia biznesu

Pierwsza dekada XXI wieku  to okres bezprecedensowego rozwoju instytucji otoczenia biznesu w Polsce. W całym kraju powstawały nowe parki technologiczne, inkubatory przedsiębiorczości, centra transferu technologii, fundusze pożyczkowe, ośrodki szko...

Wybrane pisma psychologiczne. Tom 1. Psychologia deskryptywna i psychoanaliza

Pierwszy tom zbioru prac wybranych Stefana Baleya dotyczy psychologii deskryptywnej (m.in. uczuć przekonaniowych i przedstawieniowych) oraz psychoanalizy (m.in. psychologicznych uwarunkowań twórczości Szewczenki, Słowackiego i Żeromskiego). Dwut...

Sztuczne sieci neuronowe

Niniejsza książka wprowadza w istotę zagadnienia sztucznych sieci neuronowych, zaprezentowano w niej:- właściwości i działanie ich pierwowzoru, czyli układu nerwowego człowieka- opis sieci metodami mechaniki statystycznej- dynamiczne ...

W kręgu psychologii społecznej

Książka W kręgu psychologii społecznej dedykowana profesorowi Januszowi Grzelakowi, jednemu z najwybitniejszych polskich psychologów społecznych, została napisana przez Jego uczniów i współpracowników. Podejmuje zagadnienia ...

Psychologia Okrągłego Stołu

„Okrągły Stół” został uznany wśród psychologów na całym świecie za wielki sukces negocjacyjny, który pozwolił rozwiązać bardzo trudny konflikt społeczno-polityczny w sposób cywilizowany. Książka zawiera zapis rozmów pomiędzy ludźmi zaang...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!