MENU

Sternicy mediów

(eBook)

Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2023

  • Autor: Bogusław Nierenberg

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 139,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 69,50 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

83,40
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Sternicy mediów

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Część I. Przywództwo w organizacjach     7
Wstęp     9
ROZDZIAŁ I     19
1. Przywództwo w ujęciu historycznym, mitycznym i literackim     19
ROZDZIAŁ II     45
2. Dylematy badawcze     45
	2.1. Wybrane ujęcia badawcze przywództwa     45
	2.2. Typy i rodzaje przywództwa     51
	2.3. Paradygmaty i style przywództwa     64
		2.3.1. Jorma Jaakko Ollila – studium przypadku     68
		2.3.2. Bill Gore – studium przypadku     71
ROZDZIAŁ III     75
3. Przywództwo – kwestie metodologiczne     75
	3.1. Wstępne założenia badawcze     75
		3.1.1. Pojęcie sternik mediów     77
	3.2. Przywództwo a media     83
	3.3. Metodologia badań własnych     88
		3.3.1. Konstrukcja badawcza (paradygmat, narzędzia badawcze, próba)     89
		3.3.2. Narzędzia badawcze     93
ROZDZIAŁ IV     101
4. Proces podejmowania decyzji i jego uwarunkowania     101
	4.1. Podejmowanie decyzji     101
	4.2. Ryzyko decyzyjne a informacje     108
	4.3. Podejmowanie decyzji w ujęciu prakseologicznym     112
	4.4. Wybrane koncepcje podejmowania decyzji (style przywództwa)     121
ROZDZIAŁ V     129
5. Systemy i rynki medialne; dylematy etyczne     129
	5.1. Systemy medialne     129
		5.1.1. Trójkąt Sił Medialnych (TSM)     136
	5.2. Rynki medialne i ich sternicy     137
	5.3. Etyka na rynku mediów     153
ROZDZIAŁ VI     165
6. Sternicy mediów w świetle badań własnych     165
	6.1. Oczekiwania względem wyników badań projektu „Sternicy mediów”     165
	6.2. Sternicy mediów – dlaczego na takie badania się zdecydowałem?     166
		6.2.1. Sternicy mediów – badani kwestionariuszowe     168
		6.2.2. Sternicy mediów – wywiady pogłębione     176
Podsumowanie – dyskusja wyników badań     243
Zakończenie     249
Bibliografia     251
Źródła internetowe     259
Spis tabel i rycin     261
Indeks osób     263
Załączniki     271
Część II. Sternicy mediów – wywiady     277
Jerzy Baczyński     279
Ks. Adam Boniecki     295
Juliusz Braun     305
Jan Dworak     313
Ks. Marek Gancarczyk     329
Jerzy Jurecki     341
Robert Kwiatkowski     353
Marek Markiewicz     361
Jerzy Urban     383
Wiesław Walendziak     391
Mariusz Walter     409
Bronisław Wildstein     423
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

13,50 zł
15,00 zł

Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim – Raport wstępny

Głównym celem projektu naukowego finansowanego ze środków MNiSW „Rola mediów w kreowaniu aktywności fizycznej i zainteresowań prosportowych w środowisku akademickim” (sygnatura nr 0027/RS4/2016/54) jest zbad...
50,74 zł
59,00 zł

Monitoring wolności mediów w Europie

Monografia autorstwa Alicji Jaskierni stanowi cenną analizę mechanizmów monitoringu wolności mediów w Europie, prowadzonego przez istotne z punktu widzenia demokratyzacji życia publicznego organizacje regionalne, takie jak Rada Europy, Or...
9,36 zł
12,00 zł

Wartki nurt mediów

Medialność jest znamieniem współczesności. Jeśli Zygmunt Bauman trafnie nazywa naszą epokę „płynną nowoczesnością”, to „płynność” ta obejmuje także – a może przede wszystkim – komunikację społeczną i jej narzę...
69,93 zł
99,90 zł

Znaczenie mediów społecznościowych dla samooceny i zachowań związanych z wyglądem ciała młodych dorosłych. Perspektywa społeczno-pedagogiczna

Celem opracowania jest diagnoza znaczenia mediów społecznościowych dla samooceny, sposobów internetowej autoprezentacji oraz zachowań związanych z wyglądem ciała młodych dorosłych. W monografii zaprezentowano wyniki badań własnych potwier...
33,54 zł
39,00 zł

Publiczność mediów w epoce cyfrowej

Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczn...
24,94 zł
29,00 zł

Retoryka mediów Retoryka w mediach

Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne – i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rzemiośle. Ale od słowa sztuka pochodzi bardzo zły przymio...
83,16 zł
99,00 zł

Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych

Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił ...
47,20 zł
59,00 zł

"Nie ukryjesz się". Konsekwencje synergii big data, mediów społecznościowych i neuronauki

Książka dotyczy zmian w mechanizmach współczesnej kontroli społecznej. Są one opisywane na bazie rozważań nad powiązanymi ze sobą tytułowymi technologiami. Pierwsza z nich obejmuje wielkie, wciąż rosnące bazy danych i metody ich zautomatyzowaneg...
53,04 zł
68,00 zł

Kultura mediów, ciało i tożsamość

Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, składa się z 23 tekstów i jest podzielona na dwie części. Pierwsza dotyczy kultury mediów, druga – płci i ciała. Jako redaktorzy tomu jesteśmy przekonani, że prezentowana pro...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!