Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny

(eAudiobook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2022

  • Autor: Adam Szaran, Roman Kawszyn

  • Lektor: Dariusz Bilski

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    mp3
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 49,90 zł
44,91
Cena zawiera podatek VAT.
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny

„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” – to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę!

Tradycyjnie etap obrony ceny pojmuje się jako moment obiekcji, w którym klient mówi do sprzedającego: „Ta cena jest za wysoka. Czy możemy coś z nią jeszcze zrobić?” lub też wprost: „To dla nas za drogo”. Jednak rzeczywista obrona ceny jest wpisana w cały proces sprzedaży. Na etapie badania potrzeb sprytny klient stara się wywrzeć wpływ na handlowca i na pytanie: „Co jest dla pana ważne?” odpowiada „cena”. Na etapie prezentacji oferty znów niepozornie, ale w sposób skuteczny handlowiec może obronić cenę. Jeśli umie wywołać pragnienie posiadania czy współpracy – schodzi ona na dalszy plan. Traci swoją ważność. Lecz jakich konkretnych technik użyć, aby obronić cenę i by klient przystał na naszą propozycję? Znajdziecie je w niniejszej książce.

To już drugie - uaktualnione i rozszerzone - wydanie Technik obrony ceny, które zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, by czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują też propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne – to wszystko znajdziesz w tej książce, i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Techniki obrony ceny, czyli wstęp do wstępu 
Wstęp, czyli o tym, dlaczego sprzedajesz 
1 Badanie potrzeb, czyli początek obrony ceny 
Aspekt ceny w badaniu potrzeb 
2 Prezentacja oferty i jej wpływ na postrzeganie i obronę ceny 
Zamiana potrzeby w pragnienie – algorytm sprzedaży
w wyższej cenie 
Cecha. Zaleta. Korzyść 
A co, jeśli sprzedajesz do biznesu? (B2B) 
3 Opinia klienta i jej brak 
4 Za drogo! czyli czas na racjonalizację 
Podstawowe błędy handlowcow w odpowiedzi na obiekcje cenowe, czyli najpierw, jak skutecznie nie jest 
Aikido 
Karate 
Wrestling 
Capoeira 
Capoeira carioca 
Krav maga 
Tai chi 
5 Straszą konkurencją? To się nie bój 
Incepcja negatywna 
Taktyczne wycofanie 
6 Finalizacja 
Zakończenie, czyli rozwijaj się!
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

4,99 zł

Cena marzeń

Podczas porannego joggingu młoda kobieta odnajduje nad Bałtykiem zwłoki swojego męża. Nieopodal znajduje się Bartek, kochanek kobiety. Niebawem rozpoczyna się poszukiwanie mordercy. W kręgu podejrzanych jest także nijaki Marek Matyszczak, były klient z...
49,00 zł

Techniki negocjacji i wywierania wpływu

Porozmawiajmy...Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dosta...
7,99 zł

Cena za miłość

Współczesny świat mami nas korzyściami płynącymi z dobrych zarobków. Dla pieniędzy jesteśmy w stanie poświęcić wiele. Czasem nawet zbyt wiele... Sylwia i Kamil znają się od lat, oboje mają za sobą wzloty i upadki. Mimo długiego stażu znaj...
34,99 zł

Cena nieśmiertelności. Bursztynowa zagadka

Poznaj tajemnicę, od której zależą losy świata! Wiadomość o nagłej śmierci babci wyrywa pracującego w siedzibie NATO kapitana Henryka Sandomierskiego z codziennej rutyny jego żołnierskiego życia. Chcąc dowiedzieć się więcej na temat ...
29,90 zł

Zostań jej obsesją. Rozkoszne techniki seksualne. Edycja zmieniona i rozszerzona

Uwaga, nowy rozdział: Historyjki, które wkręcają! Czego pragną kobiety, czyli jak sprostać niewypowiedzianym, lecz najistotniejszym oczekiwaniom Stań się jej obsesją, czyli jak przygotować najlepsze scenariusze fan...
24,70 zł

Techniki manipulacji

Jak za pomocą kilku słów nakłonić kogoś do zachowania się w taki sposób, jak Ty chcesz? Czy tego chcesz, czy nie, z manipulacją stykasz się każdego dnia wiele razy. O tym, że dałeś się zmanipulować, przekonujesz się zwykle po czasie. Czasem...
24,99 zł

Cena. Cena prawdy II

Druga część cyklu „Cena", w której śledzimy dalsze losy prywatnego detektywa Alberta Mokradły i jego pomocnika Krisa. Nie zabraknie także ekscentrycznej Laury i informacji o stanie Marty, córki detektywa, która ostatnią ...
22,90 zł

Działaj skutecznie!

\n\n Jak realizować swoje cele ze 100% skutecznością i jak skuteczniej działać w każdej dziedzinie swojego życia? \n\n - Czy chciałbyś potrafić spełniać swoje marzenia i kończyć to, co zacząłeś? \n\n - Czy masz w swoim życiu cel, którego nie moż...
24,99 zł

Cena. Cena pokoju III

Alberto Mokradło tym razem na tropie tajemniczych zabójstw lokatorek wynajmujących wiedeńskie pokoje. Na miejscu zbrodni, oprócz okaleczonych zwłok, detektyw odnajduje laleczki voodoo z wbitymi szpilkami. Dokąd zawiedzie go ten trop?

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!