MENU

Technologie mobilne w marketingu

(Twarda)
4.50  [ 2 oceny ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Technologie mobilne w marketingu

W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów.

Autor szczegółowo omawia:
- trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu,
- istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego,
- możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji,
- możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

40,77 zł
59,90 zł

Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2

Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.Kurs jęz...
101,15 zł
119,00 zł

Innowacyjne technologie w ochronie zdrowia. Aspekty prawne

Opracowanie poświęcone zostało zarówno zdefiniowaniu zasadniczych zagrożeń jak i próbie rozwiązania problemów wynikających z wdrażania nowoczesnych technologii w ochronie życia i zdrowia.   Autorzy omawiają ...
25,71 zł
32,00 zł

Znaczenie nowych technologii dla jakości systemu politycznego.

Idea przygotowania oddanej do rąk Czytelników publikacji zrodziła się po konferencji poświęconej znaczeniu nowych technologii dla jakości systemu politycznego, zorganizowanej w maju 2019 r. w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie przez Kat...
34,41 zł
39,90 zł

Prawne podstawy i ogólne zasady zastosowania nowych elektronicznych oraz informatycznych technologii informacyjnych i komunikacyjnych

[…] pod względem wyboru tematyki monografia, jak można to określić, „trafia w punkt”, a mianowicie w tym sensie, że – co słusznie zresztą zauważono w jej Wstępie – pojawia się ona z zawartym w niej materiałem poznawczym w...
62,80 zł

Podstawy gastronomii i technologii żywności Podręcznik do nauki zawodu Część 2

Podręcznik pomaga nabyć kompetencje wyszczególnione w Podstawie kształcenia w zawodach,czyli w umiejętnościach stanowiących podbudowę do kształcenia w zawodach: piekarz, cukiernik, wędliniarz, technik technologii żywności, technik przetwó...
22,07 zł
39,90 zł

Mobilny świat dla Pań

"Mobilny świat dla Pań. Krótki kurs informatyki dla każdej z nas" to unikalny kurs wydawnictwa Lingo z nowej serii "Poradniki na obcasach" - książek pisanych przez dziewczyny, które znają się na rzeczy, skierowanych do...
32,89 zł
39,90 zł

Marketing w działalności gospodarczej A.26.1

Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadnienia pozwol...
65,66 zł
82,00 zł

Marketing usług zdrowotnych

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróż...
53,10 zł
59,00 zł

50 praw marketingu Kotarbińskiego (wersja limitowana z autografem)

EDYCJA LIMITOWANA - tylko pierwszych 600 egz. z autografem Autora! Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!