MENU

Twórczość pedagogiczna nauczycieli w kontekście systemowym

(eBook)

Źródła, koncepcja i identyfikacje

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Toruń, 2016

  • Autor: Marzena Magda-Adamowicz

  • Wydawca: Adam Marszałek

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 26,39 zł
23,75
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Twórczość pedagogiczna nauczycieli w kontekście systemowym

[...] Monografii tej przyświeca przede wszystkim cel teoretyczny, gdyż studiując wiedzę z obranych dziedzin, tworzę autorską koncepcję twórczości pedagogicznej nauczycieli. Dzięki temu racjonalnie i skutecznie rozwijam teorię naukową, stanowiącą podstawę praktycznego działania. Cel społeczny monografii wypływa z wyzwań cywilizacyjnych i kulturowych współczesności, które domagają się osób refleksyjnych, krytycznych, a nawet twórczych. Niniejsza rozprawa zawiera pięć rozdziałów, poprzedzonych wstępem i zakończonych podsumowaniem oraz literaturą cytowaną. [...]

fragment Wprowadzenia

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie                                                                           7
1. Fenomen i czynniki twórczości i twórczości pedagogicznej           11
1.1. Rodowód twórczości                                                           11
1.2. Anatomia twórczości                                                          12
1.3. Specyfika twórczości                                                           14
1.4. Uwarunkowania twórczego pedagogicznie nauczyciela              15
2. Systemowe koncepcje twórczości                                               73
2.1. Systemologiczne inspiracje pedagogiki twórczości                    73
2.2. Twórczość transgresją                                                        85
2.3. Twórczy styl życia                                                              88
2.4. Interakcyjna teoria twórczości                                              89
2.5. Poziomy twórczości                                                           95
2.6. Twórczość pedagogiczna                                                     96
3. Systemowa koncepcja twórczości pedagogicznej nauczycieli          101
3.1. Twórczość pedagogiczna obiektywna szerszego zakresu            103
3.2. Twórczość pedagogiczna obiektywna węższego zakresu            119
3.3. Twórczość pedagogiczna subiektywna szerszego zakresu           137
3.4. Twórczość pedagogiczna subiektywna węższego zakresu           148
4. Podstawy epistemologiczne badań systemowych nad twórczością
pedagogiczną nauczycieli                                                         162
4.1. Istota epistemologii                                                           162
4.2. Swoistość paradygmatu funkcjonalistycznego                         165
4.3. Specyfika systemowej orientacji prowadzonych badań              172
4.4. Holistyczny nurt systemowego poznania empirycznego             174
4.5. Koncepcja i struktura procesu badań empirycznych                 177
4.6. Zasady i etapy stosowania procedury systemowej                    183
4.7. Rodzaje badań systemowych                                               190
4.8. Instrumentarium poznania systemowego                              193
5. Identyfikacja twórczych pedagogicznie nauczycieli                       199
5.1. Cechy osobowości                                                              201
5.2. Proces twórczy                                                                 216
5.3. Dzieło twórcze                                                                  216
5.4. Wartość, styl życia i środowisko zewnętrzne                           223
Zakończenie                                                                              225
Literatura cytowana                                                                    229
Aneksy                                                                                      244
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

19,50 zł
25,00 zł

Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych

Prezentowana publikacja przeznaczona jest dla studentów pedagogiki. Ułatwi im ona przygotowanie prac dyplomowych i magisterskich. Stanowi też dobre wyjście do rozumienia i oceniania wartości poznawczej opracowań naukowo-badawczych, z któr...
27,30 zł
35,00 zł

Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej

Oficyna wydawnicza IMPULS prezentuje pierwszy tytuł z nowej serii: "Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki", pod red. Marii Dudzikowej i Henryki Kwiatkowskiej pt. "Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej".Pub...
46,80 zł
60,00 zł

Przełom dwoistości w pedagogice polskiej

PRZEDMOWANajpierw pozwolę sobie na wyznanie, spisane już po wielomiesięcznym wysiłku budowania tej książki. Przepraszam Czytelników, że między okładkami ukryte są tu, nie tylko z powodów objętościowych tekstu, ze cztery co najmniej ...
7,16 zł
7,95 zł

O naturze wojny

"Wojna jest tylko kontynuacją polityki innymi środkami" ? pisał Carl von Clausewitz. Jego traktat "O naturze wojny", opublikowany po raz pierwszy w 1832 roku, już po śmierci autora, do dziś pozostaje najważniejszą rozprawą poświęcon...
19,37 zł
25,83 zł

Wartości oraz cele życiowe i zawodowe nauczycieli. Pokolenia z lat 1989/1990; 2014/2015

Problematyka wartości jest istotna z uwagi na konstytutywne ich znaczenie w pracy nauczycieli i pedagogów, ale też w ich życiu, w funkcjonowaniu ich rodzin, w aktywności pozazawodowej, jako sfer, dziedzin w tym zawodzie nierozłącznych. Nauczyci...
14,96 zł
19,95 zł

Nauczyciel w lustrze refleksji. Rola twórczości pedagogicznej w kształceniu i praktyce zawodowej

Inspiracją do badań nad tożsamością twórczo-pedagogiczną nauczyciela przedszkola w oparciu o teorię refleksyjno-transformacyjnego kształcenia było portfolio. Podjęty temat jest wsparciem dla badań nad jego rolą w kształceniu nauczycieli w kieru...
29,40 zł
49,00 zł

Jak oceniać postępy uczniów. Wskazówki dla nauczycieli

W jaki sposób oceniać uczniów, by zachęcić ich do efektywnej pracy?Książka Paula Dixa pokazuje, że ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych „dwóją” lub „szóstką” – to takż...
14,25 zł
19,00 zł

Wywiad i kontrwywiad w Polsce w procesie przemian systemowych (1989-2007)

Służby wywiadu i kontrwywiadu odgrywają istotną rolę w polityce państwa. Informacje, które chronią i pozyskują mają kluczowe znaczenie dla państwowych procesów decyzyjnych. Zmiany dotyczące tych służb w procesie transformacji systemowej p...
34,02 zł
37,80 zł

Współczesny nauczyciel. Studium wypalenia zawodowego

Celem książki jest zatem włączenie się w nurt badan nad korelatami wypalenia zawodowego współczesnego nauczyciela. Podjęte przez Autorów eksploracje dotyczą zależności z wypaleniem zawodowym nauczycieli takich psychospołecznych czynnik&oa...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!