MENU

Tworzenie grup kapitałowych i aliansów strategicznych

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Tworzenie grup kapitałowych i aliansów strategicznych

Prof. UŁ dr hab. Bogusław Kaczmarek – kierownik Zakładu Teorii Zarządzania w Uniwersytecie Łódzkim.

Jego zainteresowania naukowe i badawcze to nauki o zarządzaniu, funkcjonowanie, rozwój i zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami oraz zarządzanie wiedzą. Jest autorem ponad 100 artykułów, 4 książek, a także wielu opracowań badawczych związanych z restrukturyzacją i prywatyzacją przedsiębiorstw. Promotor ponad 300 prac licencjackich i magisterskich. Prezes Łódzkiego Oddziału TNOiK, organizator konkursów na profesjonalnego menedżera województwa łódzkiego.

Dr Beata Glinkowska – adiunkt w Katedrze Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Teoretyk i praktyk. Główny obszar jej zainteresowań to problematyka zarządzania grupami kapitałowymi, zarządzania międzykulturowego, zarządzania wiedzą. Autorka kilkudziesięciu artykułów, promotorka i recenzentka kilkudziesięciu prac licencjackich i magisterskich. Członek TNOiK i PTE.

(...) Głównym celem publikacji jest dostarczenie jej użytkownikom praktycznych wskazówek na temat procesów tworzenia grup kapitałowych i aliansów strategicznych oraz zasad ich funkcjonowania. Są w niej przedstawione etapy tworzenia, rodzaje i polskie przykłady grup kapitałowych i aliansów strategicznych oraz rozmaite stanowiska, związane z nazewnictwem, rodzajami, wreszcie – próba własnego podejścia. Może zatem odgrywać rolę poradnika dla konsultantów, menedżerów, służb ekonomiczno-prawniczo-finansowych, studentów i młodych naukowców.

(Fragment Wprowadzenia)

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

26,06 zł
35,70 zł

Grupy interesów a prywatyzacja

W książce analizujemy wielką prywatyzację, jaką była sprzedaż przez państwo firmy energetycznej ZE PAK SA. Skoncentrowaliśmy swą uwagę na wydobyciu na powierzchnię tego, co zwykle kryje się w głębi: mechanizmów władzy gospodarczej. Trzy elektro...
54,51 zł
69,00 zł

Badania empiryczne innowacyjności przedsiębiorstw w krajach Grupy Wyszehradzkiej.

Monografia traktuje o innowacyjności jako kreatorze rozwoju przedsiębiorstw i wzrostu gospodarczego krajów Grupy Wyszehradzkiej. Jest to ważne zagadnienie, gdyż współcześnie innowacje i innowacyjność zarówno z punktu widzenia pojed...
49,12 zł
59,90 zł

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełn...
67,32 zł
99,00 zł

QGIS 3.14. Tworzenie i analiza map

Świat w zasięgu Twojej mapy"Mam narysować mapę? Przecież ja nic nie pamiętam z geografii!" - znasz ten ból? Sama myśl o przedstawieniu jakichś danych przestrzennych, naniesieniu trasy na mapę albo wyborze na niej obiektów ...
36,03 zł
49,35 zł

Rocznik strategiczny 2015/2016 Tom 21

Przegląd sytuacji strategicznej – aspekty globalne i regionalne Obserwatorium bezpieczeństwaNATO 2015 – na wyboistej drodze z Newport do WarszawyWspólna Polityka Bezpieczeństwa i Obrony – gra pozor&oacut...
33,73 zł
46,20 zł

Horyzonty studiów strategicznych

Profesorowi Romanowi Kuźniarowi –nauczycielowi, przyjacielowi i rozważnemu strategowi;miłośnikowi gór i przyrody –książkę tę z wdzięcznością dedykująuczniowie, przyjaciele i współpracownicyz Kated...
52,14 zł
66,00 zł

Controlling strategiczny w zarządzaniu modelami biznesu w sektorze ICT

W publikacji skoncentrowano się na synergii uzyskiwanej z łączenia heterogenicznych modeli biznesu oraz zaawansowanych koncepcjach z różnych obszarów nauk o zarządzaniu, ekonomii, rachunkowości i finansów. Jak wiele klasycznych kon...
62,10 zł
69,00 zł

Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych

Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 1. Projektowanie stron internetowych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista został opracowany zgodnie z nową p...
44,33 zł
59,90 zł

Grupa Wagnera i inne prywatne armie świata

Książka wydana w serii Wielkie Litery – w specjalnym formacie z dużą czcionką dla seniorów i osób słabowidzących.W czasie wojny w Ukrainie ogromną rolę odgrywają najemnicy z Grupy Wagnera.I choć istnieją już od wie...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!