MENU

Wymiar zarządzania relacjami z klientem

(Książka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 320,64 zł
Najniższa cena z 30 dni: 320,64 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

288,58
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Wymiar zarządzania relacjami z klientem

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) cieszy się rosnącą popularnością i staje się jednym z najgorętszych zagadnień akademickich i praktycznych w dziedzinie biznesu. Ze względu na otoczenie konkurencyjne, CRM jest kluczowym elementem wpływającym na wydajność firmy. Istnieje jednak niewiele badań, które ujawniają związek pomiędzy wymiarami CRM a wynikami organizacyjnymi. Badanie to służy nie tylko wyjaśnieniu związku pomiędzy wymiarami CRM a wynikami organizacyjnymi, ale także wyjaśnieniu moderującej roli satysfakcji klienta w tej relacji, aby odpowiedzieć na poniższe pytania: Jakie są wymiary CRM w firmie Zain, w jakim stopniu wymiary CRM (orientacja na klienta, organizacja CRM, zarządzanie wiedzą i CRM oparty na technologii) mogą wpływać na wyniki organizacyjne, czy satysfakcja klienta może moderować relację między wymiarami CRM (orientacja na klienta, organizacja CRM, zarządzanie wiedzą i CRM oparty na technologii) a wynikami organizacyjnymi?

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

33,73 zł
46,20 zł

Kulturowy wymiar modelowania ekonomicznego

Jednym z przejawów współczesnych przemian w filozofii ekonomii jest wzmożone zainteresowanie modelowaniem jako osią działalności naukowej ekonomistów. To zagadnienie stało się także głównym obszarem tematycznym recenzowanej ...
58,65 zł
69,00 zł

13 wzorców dobrej komunikacji i relacji. Analiza transakcyjna w praktyce

Analiza transakcyjna jest uznaną na świecie koncepcją psychologiczną, która ma zastosowanie tam, gdzie pojawia się potrzeba rozumienia zjawisk zachodzących w relacjach między ludźmi.Autorki w praktyczny sposób opisują 13 wybra...
35,55 zł
45,00 zł

Podstawy organizacji i zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie

Podręcznik dotyczy podstaw organizacji i zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie, jest to swoiste kompendium wiedzy na ten temat. Zakres przedmiotowy opracowania podzielony jest na pięć rozdziałów: Wprowa­dzenie, Organizacja produkcj...
53,10 zł
59,00 zł

Rozszyfruj klienta Sprzedawaj więcej

Sprzedawaj więcej. Szybciej. ŁatwiejCzy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec....
35,91 zł
39,90 zł

Kochać (się) mądrze Jak uważność i współczucie mogą wspierać relacje intymne

Miłość. Uczucie najtrudniejsze, ale przecież najważniejszeMówi się, że cała nasza kultura - wszystko, co tworzymy, książki i filmy, wiersze i piosenki, obrazy i rzeźby - traktuje o miłości, powstaje dla miłości, z powodu miłości lub ...
51,09 zł
69,99 zł

Wiarygodność. Sekret dobrych relacji

Nie możemy żyć bez relacji z innymi ludźmi. By je nawiązywać i utrzymywać, niezbędna jest wiarygodność. Od narodzin po ostatnie dni otaczani jesteśmy przez ludzi. Łączące nas z nimi relacje przyjmują najróżniejszą postać. Mogą być przelotne al...
117,84 zł
130,93 zł

Relacje

Doszedłem do wniosku, że tylko potrzebujący; Depresyjny, Chciwy; Obsesyjno-kompulsywny; Ofiarny i Przewrotny; są w tej grze i maksymalizują. Oszuści, Wirtualni Społeczni Górale, to ludzie w potrzebie, oportuniści, bystrzy, przewrotni i manipulanci, o z...
239,93 zł
266,59 zł

PLAN STRATEGICZNY NA RZECZ POPRAWY ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM

W tym badaniu pod tytułem "Plan strategiczny dla poprawy zarządzania biznesem w firmie w Peru", celem tego badania jest sprawdzenie, czy plan strategiczny poprawi zarządzanie biznesem.Badania przeprowadzono metodą deskryptywno - propozycjonalną, biorąc...
44,91 zł
49,90 zł

O Żegocie relacja poufna sprzed pół wieku

Co bym powiedział, gdyby zwrócił się do mnie mój syn albo człowiek z jeszcze młodszego pokolenia i zapytał, po co w 1963 roku składałem w Izraelu wielogodzinną relację o działalności konspiracyjnej Rady Pomocy Żydom przy Delegaturze Rządu...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!