Wyrażony głos lub słowo jako środek do nauki
Naukowcy z dziedziny edukacji i innych dziedzin, które kierują procesem nauczania-nauczania, znajdą tutaj tekst przewodni, który pomoże im w wykorzystaniu wyrażonego głosu lub słowa jako środka nauczania-nauczania z odnowionym i zaktualizowanym podejściem. Będziesz mógł poznać podstawy teoretyczne, które go wspierają, nowe treści integrujące aspekty fizjologiczne i fonograficzne, które interweniują w jego powstawaniu, z wiedzą operacyjną dotyczącą jego emisji i procedurą dydaktyczną, aby wykorzystać go jako środek dydaktyczno-nauczycielski, a także strategię dydaktyczną dla jego realizacji w praktyce. Chociaż książka ta jest przeznaczona do kariery hiszpańsko-litewskiej, może być dostosowana do każdego modelu kształcenia zawodowego, ponieważ stanowi teoretyczno-praktyczne narzędzie opieki nad zdrowiem wokalnym, stosowania technik emisyjnych w akcie komunikacyjnym klasy oraz procedury dydaktycznej dla głosu w celu spełnienia jego funkcji dydaktycznych, co nadaje prezentowanemu tekstowi nowość naukową.