Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Podręczniki akademickie

Zacznij programowanie w Go

(Miękka)
4.40  [ 43 oceny ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 84,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 25,20 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

71,40
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża ilość
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Produkty dostępne w magazynie wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego.
- Pozostałe zgodnie z deklaracją podaną na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
- Wszystkie terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 199,99 zł
200 zł - 299,99 zł
Dostawa 
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni
- ORLEN Paczka
9,99 zł
7,99 zł
1-2 dni
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
7,99 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
9,99 zł
2 dni
- InPost Paczkomaty 24/7
12,99 zł
10,99 zł
1 dzień
- Kurier DPD
12,99 zł
11,99 zł
1 dzień

Pobranie
do 199,99 zł
200 zł - 299,99 zł
Dostawa 
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
11,99 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
13,99 zł
2 dni
- Kurier
16,99 zł
15,99 zł
1 dzień

Zacznij programowanie w Go

Go jest prostym językiem programowanie zaprojektowanym przez Google do rozwiązywania dużych problemów. Wielkie projekty oznaczają wielkie zespoły tworzone przez osoby o różnym stopniu doświadczenia. Go oferuje mały, ale zdolny język, którym może być zrozumiany i używany przez każdego, bez względu na jego doświadczenie.

Zarówno hobbyści, osoby początkujące, jak i profesjonaliści mogą korzystać z tego szybkiego, nowoczesnego języka – jedyne, czego potrzebują, to odpowiednie źródło. Zacznij programowanie w Go to przydatne wprowadzenie do podstaw i zasad języka Go, które może służyć jako solidna podstawa dla kolejnych programistycznych projektów. Opanujesz składnię Go, będziesz pracować z typami i funkcjami, odkryjesz bardziej zaawansowane zagadnienia jak stan i współbieżność, po drodze rozwiązując ćwiczenia, które pomogą utrwalić to, czego się nauczyłeś.

W książce:

  • Podstawowe pojęcia: wycinki, interfejsy, wskaźniki i współbieżność
  • Siedem projektów na końcu każdej części, w tym: susły podróżujące w kosmos, łaziki marsjańskie, szyfry i symulacje
  • Wszystkie przykłady uruchamiane w Go Playground – nie musisz nic instalować!

Książka autorstwa Nathana Youngmana i Rogera Peppé jest przeznaczona dla osób zaznajomionych z programowaniem komputerowym oraz dla każdego, kto chce się go nauczyć.

„Książka jest tak zorganizowana, aby umożliwić szybką naukę Go. Szczególnie przydatna dla niedoświadczonych programistów”.

– Mario Carrion, Meredith Corporation

„Nauka poprzez działanie! Mnóstwo przykładów, które pomogą nauczyć się podstaw Go i zapoznać się z jego nomenklaturą”.

– Ulises Flynn, Nav

„Świetna książka. Jest przeznaczona dla początkujących, ale może być przydatna również dla doświadczonych programistów”.

– Mikaël Dautrey, Isitix

„Pierwszy szczebel pomyślnej wspinaczki po drabinie Go”.

– Jeff Smith, Agilify

Książka jest tak zorganizowana, aby umożliwić szybką naukę Go. Szczególnie przydatna dla niedoświadczonych programistów.
Mario Carrion, Meredith Corporation
Nauka poprzez działanie! Mnóstwo przykładów, które pomogą nauczyć się podstaw Go i zapoznać się z jego nomenklaturą.
Ulises Flynn, Nav
Świetna książka. Jest przeznaczona dla początkujących, ale może być przydatna również dla doświadczonych programistów.
Mikaël Dautrey, Isitix
Pierwszy szczebel pomyślnej wspinaczki po drabinie Go.
Jeff Smith, Agilify
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
Przedmowa VII
Podziękowania VIII
Informacje o tej książce X
O autorach XIV

Część 0
PIERWSZE KROKI
Lekcja 1 Na miejsca, gotów, start 3

Część 1
PROGRAMOWANIE IMPERATYWNE
Lekcja 2 Prosty kalkulator 15
Lekcja 3 Pętle i rozgałęzienia 25
Lekcja 4 Zasięg zmiennych 36
Lekcja 5 Podsumowanie – bilet na Marsa 44

Część 2
TYPY
Lekcja 6 Liczby rzeczywiste 49
Lekcja 7 Liczby całkowite 57
Lekcja 8 Duże liczby 67
Lekcja 9 Teksty w wielu językach 74
Lekcja 10 Konwersje typów 85
Lekcja 11 Podsumowanie – szyfr Vigenère 94

Część 3
CEGIEŁKI
Lekcja 12 Funkcje 99
Lekcja 13 Metody 108
Lekcja 14 Funkcje jako wartości pierwszej klasy 115
Lekcja 15 Podsumowanie – tabele temperatur 124

Część 4
KOLEKCJE
Lekcja 16 Tablice mądrości 127
Lekcja 17 Wycinki – zaglądanie do tablic 136
Lekcja 18 Większy kawał tortu 144
Lekcja 19 Wszechstronne mapy 152
Lekcja 20 Podsumowanie – wycinek z życia 161

Część 5
STAN I ZACHOWANIE
Lekcja 21 Trochę struktury 169
Lekcja 22 Go nie ma klasy 179
Lekcja 23 Agregacja i przekierowywanie 187
Lekcja 24 Interfejsy 196
Lekcja 25 Podsumowanie – rezerwat zwierząt marsjańskich 206

Część 6
W GŁĄB SUŚLEJ NORY
Lekcja 26 Wskaźniki 211
Lekcja 27 Wiele hałasu o nil 229
Lekcja 28 Błądzić jest rzeczą ludzką 239
Lekcja 29 Podsumowanie – zasady sudoku 257

Część 7
PROGRAMOWANIE WSPÓŁBIEŻNE
Lekcja 30 Gorutyny i współbieżność 261
Lekcja 31 Współbieżność i stan 277
Lekcja 32 Podsumowanie – życie na Marsie 291

Podsumowanie Co dalej? 295
Dodatek Rozwiązania 297
Indeks 341
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Zacznij programowanie w GO Podsumowanie.pdf(pdf)
42 KB
Zacznij programowanie w GO Informacje o ksiazce.pdf(pdf)
65 KB
Zacznij programowanie w GO Lekcja 1.pdf(pdf)
64 KB
Zacznij programowanie w GO str 197-198.pdf(pdf)
75 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Zacznij programowanie w GO Podsumowanie.pdf(pdf)
42 KB
Zacznij programowanie w GO Informacje o ksiazce.pdf(pdf)
65 KB
Zacznij programowanie w GO Lekcja 1.pdf(pdf)
64 KB
Zacznij programowanie w GO str 197-198.pdf(pdf)
75 KB

Inni Klienci oglądali również

Java Uniwersalne techniki programowania

Książka przedstawia sposoby i techniki programowania użyteczne we wszelkich zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny: jak i do czego poszczególnych narzędzi językowych używać.Specjalna uwaga zwracana je...

Programowanie strukturalne i obiektowe Tom 2 Programowanie obiektowe i programowanie pod Windows

2-tomowa publikacja dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, na czym polega programowanie komputerów. Zawiera treści z zakresu podstaw algorytmów, programowania strukturalnego, programowania obiektowego oraz struktur danych.Tom 1 obejmuj...

Java Programowanie praktyczne od podstaw

Java jest jednym z najpopularniejszych języków programowania. Do głównych jego zalet należą:obiektowość (pogrupowanie danych i akcji w klasy),niezależność od architektury (kod niezależny od rodzaju procesora i systemu operacy...

Programowanie sterowników przemysłowych

Sterowniki przemysłowe są nieodłącznym elementem systemów automatyki i sterowania wszelkiego rodzaju maszyn, urządzeń i procesów przemysłowych.Autor, wykorzystując doświadczenia zebrane przez lata prowadzenia zajęć dydaktyczny...

Sztuka dobrego programowania

Książka przeznaczona jest dla programistów, którzy chcą, aby ich programy działały dobrze, czyli szybko zwracały wyniki, zużywały mało pamięci i obejmowały szeroki zakres danych wejściowych. Programista początkujący znajdzie tutaj wyjaśni...

SQL Zaawansowane techniki programowania

Książka ta była pierwszym podręcznikiem, który miał na celu przekształcenie programisty języka SQL w eksperta. Pierwsze wydanie ukazało się przed dziesięciu laty, i nadal ma opinię pozycji klasycznej. Nie chodzi tylko o wskazówki i techniki, ale o n...

Python Zadania z programowania

Programuj imperatywnie w Pythonie!Poznaj język Python od strony praktycznejNaucz się czytać i analizować kod PythonaRozwiązuj problemy programistycznePython to obecnie jeden z najpopularniejszych języków programowania, a ...

Zrozumieć programowanie

Książka jest techniczno - popularyzacyjną pozycją traktującą o programowaniu oraz tematach pokrewnych, i jest napisana z myślą o początkujących oraz średnio-zaawansowanych programistach, a także osobach, które dopiero c...

Programowanie systemów sterowania

Programowanie systemów sterowania to książka omawiająca jedno z podstawowych zagadnień automatyki i inżynierii sterowania, jakim jest programowanie mikrokomputerowych systemów identyfikacji, nadzoru i sterowania obiektami przemysłowymi. A...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!