MENU
Znaleziono: 206
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

StoryTalking. Narracyjna supermoc lidera

Story Talking
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
48,97 zł
59,00 zł

Getting to yes

Negotiating an agreement without giving in
Wydawca: Random House
The world's bestselling guide to negotiation.Getting to Yes has been in print for over thirty years, and in that time has helped millions of people secure win-win agreements both at wor...
Książka (miękka)
do koszyka
38,62 zł
43,11 zł

SEO marketing.

Bądź widoczny w internecie
Wydawca: one press
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi pr...
Książka (miękka)
do koszyka
41,79 zł
59,90 zł

MarkEthic

Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
42,14 zł
49,00 zł

Zakamarki marki

Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub po...
Wydawca: one press
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego wię...
Książka (miękka)
do koszyka
38,31 zł
54,90 zł

Marketing 5.0

Technologie Next Tech
Wydawca: Poltext
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważny...
Książka
do koszyka
45,27 zł
49,90 zł

Jak wygrać każde negocjacje

Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuc...
Autor: Robert Mayer
Wydawca: MT Biznes
Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobryc...
Książka
do koszyka
37,49 zł
44,90 zł

Marketing doświadczeń

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić...
Książka (miękka)
do koszyka
47,20 zł
59,00 zł

Twoja firma w social mediach

Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średni...
Wydawca: one press
Media społecznościowe w służbie Twojej firmySocial media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjo...
Książka (miękka)
do koszyka
41,18 zł
59,00 zł

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących.

Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliw...
Autor: Kinga Sroka
Wydawca: one press
Witaj w świecie fascynujących danych!Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie onl...
Książka (miękka)
do koszyka
39,78 zł
57,00 zł

Przemysł szczęścia

Jak politycy i biznesmeni sprzedali nam well-being
Wydawca: PIW
Fascynująca, napisana popularyzatorskim językiem książka Williama Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu - przedmiotem, który moż...
Książka (miękka)
do koszyka
29,17 zł
45,00 zł

Biblia copywritingu

Wydawca: one press
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim...
Książka (miękka)
do koszyka
34,82 zł
49,90 zł

Marketing afiliacyjny dla bystrzaków

Wydawca: Septem
Zarabiaj, promując produkty, które kochasz!Wykorzystaj swoje zainteresowania i dołącz do biznesu generującego dochód. Postaw prostą stronę WWW i dzięki marketingowi afiliacyjnem...
Książka (miękka)
do koszyka
41,18 zł
59,00 zł

Promocja usług

Wydawca: CeDeWu
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:• podstawy teoretyczne i terminologię zw...
Książka (miękka)
do koszyka
42,50 zł
55,00 zł

Marketing relacji Teoria i praktyka

Wydawca: CeDeWu
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosow...
Książka (miękka)
do koszyka
37,85 zł
49,00 zł

Handlowanie to gra

Wydawca: one press
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla w...
Książka (twarda)
do koszyka
48,15 zł
69,00 zł

Jak stworzyć plan marketingowy

Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij ...
Autor: John Westwood
Wydawca: Lingea
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce c...
Książka (miękka)
do koszyka
24,85 zł
34,90 zł

Co chce wiedzieć klient?

Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odp...
Wydawca: MT Biznes
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że śre...
Książka (miękka)
do koszyka
45,40 zł
49,90 zł

Propaganda

Wydawca: Wektory
Edward L. Bernays (1889-1995), uważany oficjalnie za twórcę public relations, jedna z najważniejszych szarych eminencji XX wieku. Doradca rządu USA i największych amerykańskich korporacji, c...
Książka (miękka)
do koszyka
33,81 zł
48,00 zł

No Logo

Autor: Naomi Klein
Wydawca: Muza
No Logo, międzynarodowy bestseller, nazywany biblią alterglobalistów. Kultowa książka ze wstępem przygotowanym przez Naomi Klein specjalnie z okazji dziesiątej rocznicy pierwszego wydania. Książka ...
Książka
do koszyka
38,31 zł
54,90 zł
Znaleziono: 206
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20