MENU
Znaleziono: 16
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Strategia korporacji

Wydawca: Nieoczywiste
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omaw...
Książka (miękka)
do koszyka
47,07 zł
59,00 zł

Kompetencje XXI wieku

Autor: Jeremy Lamri
Wydawca: Wolters Kluwer
Autor w ciekawy sposób prezentuje pełną złożoność zjawisk, które obecnie zachodzą w coraz bardziej zautomatyzowanym świecie biznesu: zmian gospodarczych, technologicznych i społecznyc...
Książka (twarda)
do koszyka
41,65 zł
49,00 zł

Informacje niefinansowe w sprawozdawczości biznesowej przedsiębiorstw

Wydawca: Nieoczywiste
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania informacji niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju oraz podkreślenie znaczenia ujawniania informacji niefinansowych we wsp&...
Książka (miękka)
do koszyka
34,25 zł
49,00 zł

Przedsiębiorcy, którzy zmieniają świat - Outlet

Wydawca: Nieoczywiste
Czy firma może jednocześnie mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo i przynosić zyski? Coraz więcej mówi się o przedsiębiorczości społecznej lub o społecznym biznesie, ale czy ta tendencja się...
Książka (miękka)
do koszyka
21,55 zł
39,90 zł

Nowa rzeczywistość Jak zmieniają się organizacje i oczekiwania pracowników

Redakcja: Joanna Liksza
Wydawca: Wolters Kluwer
W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19.Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wsk...
Książka (miękka)
do koszyka
41,65 zł
49,00 zł

Kształtowanie przestrzeni pracy

Praca w biurze, praca zdalna, coworking
Wydawca: Wolters Kluwer
Praca zdalna, model hybrydowy czy coworking to jedne z najpopularniejszych obecnie tematów dyskusji podejmowanych w wielu organizacjach. Zmiana miejsca i sposobu świadczenia pracy w dobie ep...
Książka (twarda)
do koszyka
41,65 zł
49,00 zł

Alianse marketingowe

Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyj...
Redakcja: Andrzej Sznajder
Wydawca: Nieoczywiste
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę alians&oa...
Książka (miękka)
do koszyka
42,48 zł
69,00 zł

Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit

Wydawca: Nieoczywiste
Tematem książki są stosowane współcześnie rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem w organizacjach non profit. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na ważne pytania:– W ja...
Książka (miękka)
do koszyka
37,94 zł
59,00 zł

Psychologiczne aspekty controllingu - Outlet

Autor: Marta Nowak
Wydawca: Nieoczywiste
Książka ta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie zarówno środowiska naukowego, jak i praktyków controllingu, rachunkowości i zarządzania.„Interesariusze controllingu&r...
Książka (miękka)
do koszyka
45,90 zł
85,00 zł

Przedsiębiorcy, którzy zmieniają świat

Wydawca: Nieoczywiste
Czy firma może jednocześnie mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo i przynosić zyski? Coraz więcej mówi się o przedsiębiorczości społecznej lub o społecznym biznesie, ale czy ta tendencja się...
Książka (miękka)
do koszyka
31,75 zł
39,90 zł

Rachunkowość zarządcza w sektorze usług

Wydawca: Nieoczywiste
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczegó...
Książka (miękka)
do koszyka
36,74 zł
49,00 zł

Model biznesu jako wyzwanie dla rachunkowości

Wydawca: Nieoczywiste
Głównym celem monografii jest wskazanie miejsca modelu biznesu w systemie rachunkowości.Przełom w technologii, przemiany społeczne i zmiany ekonomiczne (konkurencja na światową s...
Książka (miękka)
do koszyka
38,48 zł
49,00 zł

Sukces rynkowy organizacji

Spojrzenie wielowymiarowe
Wydawca: Nieoczywiste
„Sukces rynkowy organizacji” autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyj...
Książka (miękka)
do koszyka
47,07 zł
59,00 zł

Kompendium metod i technik zarządzania

Teoria i ćwiczenia
Wydawca: Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syn...
Książka (miękka)
do koszyka
49,42 zł
59,00 zł

Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Wydawca: Wolters Kluwer
Prognozowanie - jako jeden ze środków wykorzystywanych w procesie planowania - nabiera szczególnego znaczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem, ponieważ złe antycypowanie przyszłych tr...
Książka (miękka)
do koszyka
48,57 zł
59,00 zł

Dziedzictwo Druckera

Wydawca: Wolters Kluwer
Filozofia Druckera pozwala na harmonijne łączenie różnych dziedzin nauk ekonomicznych. Autorzy Dziedzictwa Druckera zestawili kluczowe koncepcje Druckera z wymaganiami współczesnej go...
Książka (miękka)
do koszyka
41,65 zł
49,00 zł
Znaleziono: 16
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20